بازدید 2701

شلیک موشک از نوار غزه به سوی مناطق اشغالی فلسطین

ارتش رژیم صهیونیستی تائید کرد که موشکی از نوار غزه شلیک شده است.
کد خبر: ۱۱۶۶۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰ 08 March 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از رویترز، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که موشکی از نوار غزه شلیک شد.

ارتش رژیم صهیونیستی با وجود اعلام این خبر، اما جزئیات بیشتری ارائه نداده است.

شلیک این موشک از سوی نوارغزه ساعاتی پس از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه آوارگان جنین صورت می‌گیرد که بر اثر آن حداقل ۷ فلسطینی به شهادت رسیدند و چند نفر دیگر زخمی شدند.

در این حمله نظامیان صهیونیست که با پشتیبانی یک فروند بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی صورت گرفته است، شماری از فلسطینیان مجروح شدند.

برخی منابع نیز از یورش نظامیان صهیونیست به نابلس و محاصره منزل یک فلسطینی خبر دادند و هلال احمر فلسطین نیز از درخواست کمک از داخل اردوگاه جنین خبر داد.

این در حالی است که منابع خبری اعلام کردند که گردان جنین وابسته به گردان‌های قدس، پهپاد رژیم صهیونیسیتی را در جنین سرنگون کرده است.

از سوی دیگر روز گذشته همزمان با یورش به اردوگاه جنین، رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی از ترس پاسخ احتمالی مقاومت در نوار غزه به حملات امروز به جنین و نابلس، به حالت آماده باش کامل درآمده است. منابع فلسطینی نیز در همان زمان حمله اعلام کردند که تا این لحظه سرنوشت مبارزان فلسطینی که در منزل بمباران شده در اردوگاه جنین پناه گرفته بودند، مشخص نیست.

شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد که یکی از فعالان جنبش جهاد اسلامی در منزل محاصره شده در اردوگاه جنین ترور شده است، نظامیان صهیونیست با موشک این خانه را هدف قرار دادند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار