بازدید 2759

رئیسی: علمای شیعه و سنی بوشهر وحدتی کم‌نظیر دارند

رئیس جمهور گفت: انسجام و وحدت علمای شیعه و سنی استان بوشهر مثال‌زدنی است که در پیشبرد امور نتیجه خوبی خواهد داشت.
کد خبر: ۱۱۶۶۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۷ 04 March 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سید ابراهیم رئیسی جمعه‌شب در دیدار علما و روحانیون شیعه و سنی استان اظهار داشت: طلاب و فضلا وظیفه و رسالت مهمی در جامعه بر عهده دارند که از جمله می‌توان به تعلیم و تعدیل اشاره کرد.

وی اقامه عدالت اجتماعی را از وظایف و مسئولیت‌های علما دانست و بیان کرد: علم‌آموزی و حمایت و تبیین ارزش‌های انقلابی از دیگر موضوعات مهمی است که در بین طلاب باید با جدیت دنبال شود.

رئیس جمهور اتحاد و همدلی را نیاز امروز کشور دانست و خاطرنشان کرد: با انسجام و وحدت مثال زدنی بین علمای شیعه و سنی استان بوشهر می‌توان کارهای بسیاری در اجرای عدالت و مسائل فرهنگی و اجتماعی انجام داد.

آیت‌الله رئیسی افزود: دولت نیز در این زمینه وظایفی به عهده دارد که تلاش خواهد کرد که آن را به نحو مطلوب به انجام برساند.

وی تصریح کرد: امروز به موازات پیشرفت‌های کشور دشمنی‌ها نیز افزایش یافته است که تازه‌ترین نمونه آن تلاش برای ایجاد فضای ناامنی در مدارس و نگرانی در میان خانواده‌ها است.

رئیسی گفت: قطعاً کسانی که به این بهانه امنیت روانی جامعه را هدف قرار داده‌اند دغدغه سلامت دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها را ندارند، بلکه هدف‌شان ایجاد بلوا و آشوب در کشور به هر بهانه‌ای است.

وی ادامه داد: در عین حال وزارت اطلاعات و وزارت کشور موظف شده‌اند به صورت دقیق مسئله را پیگیری و مردم را از نتیجه آن مطلع کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار