بازدید 2697

مشکل دبیرکلی ممبینی چطور برطرف شد؟

هدایت ممبینی یک ماه پس از انتخاب به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال، مشکل دو شغله بودنش را حل کرده بود تا مشکلی برای حضور در این سمت نداشته باشد.
کد خبر: ۱۱۶۵۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱ 28 February 2023

 

به گزارش تابناک، پست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در سال‌های اخیر همواره با حواشی مختلفی همراه بوده است، از دوره مهدی محمدنبی که برخی نامه‌های خاص در کشوی او می‌ماند و ابلاغ نمی‌شد تا دوره حسن کامرانی‌فر که شهریور امسال لغو انتخابات توسط او خبرساز شد.

پس از بازگشت تاج، داوود پرهیزکاری اولین دبیرکل او بود و تنها پس از ۳ ماه جایش را در آذرماه به هدایت ممبینی داد و این داور بازنشسته به عنوان مسئول اجرایی فدراسیون فوتبال کارش را آغاز کرد.

حالا در شرایطی که کمتر از سه ماه از آغاز شروع به کار ممبینی می‌گذرد، بحث دو شغله بودن وی مطرح شده و گفته می‌شود سازمان بازرسی در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال حضور ممبینی را به دلیل دو شغله بودن غیرقانونی اعلام کرده است و ایراد این سازمان به حضور ممبینی در شهرداری اهواز بر می‌گردد.

ممبینی که ابتدا در آموزش و پرورش به عنوان معلم مشغول به کار شد، در ادامه به شهرداری منتقل و به عنوان مسئول امور ورزشی و مشاور شهرداری اهواز مشغول به کار شد. این داور بازنشسته در خرداد سال ۹۲ با شرکت در انتخابات شورای شهر با ۳۴ هزار و ۲۴۳ رای به عنوان عضو شورای شهر اهواز انتخاب شد و تا سال ۹۶ در این شورا فعالیت کرد.

شنیده می‌شود ممبینی تا دی‌ماه و یک ماه پس از انتخاب به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال در شهرداری اهواز مشغول به کار بوده است، با این حال او دو ماه پیش از شهرداری استعفا داده و دیگر در این نهاد حضور ندارد.

با توجه به استعفای ممبینی از شهرداری اهواز به نظر می‌رسد مشکل دو شغله بودن وی برطرف شده و او مشکلی برای حضور در فدراسیون فوتبال ندارد، مگر اینکه در راس مدیریتی فدراسیون برای پست دبیرکلی تصمیمات دیگری گرفته شود. با این حال برخلاف خبرهای رسیده ممبینی از نظر قانونی با توجه به استعفا از شهرداری اهواز مشکلی برای فعالیت در پست دبیرکلی ندارد.

منبع: ایرنا

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی