بازدید 2557

سردار نقدی: نظام‌نامه جامع سربازان تصویب شد

معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به تدوین و تصویب نظام‌نامه جامع سربازان در این نهاد، از تشکیل گردان‌های حضرت علی‌اکبر (ع) در سپاه برای رشد و تعالی سربازان خبر داد..
کد خبر: ۱۱۶۵۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶ 25 February 2023

 

 به گزارش تابناک به نقل از دانشجو، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) در پانزدهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) جوان سرباز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد، با اشاره به تفاوت سربازی در ایران با سایر کشورها، اظهار داشت: سربازی برای یک مکتب الهی و نورانی و مهد ولایت و عدالت‌خواهی، و برای مردانی که به دنبال آزادی‌خواهی و دارای هویت هستند، باعث افتخار است.

سردار نقدی ادامه داد: سربازی زیر پرچمی که برای آزادی بشریت برافراشته شده و زیر نظر فرمانده‌ای دانشمند که از عادل‌ترین انسان‌های زمین است، بالاترین افتخار است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه تأکید کرد: دفاع در حکومت اسلامی وظیفه همگان است و وقتی دشمن هجوم آورد، همکان باید ایستادگی کنند.

وی افزود: برخی‌ها با جوسازی و برای جلب افکار عمومی اعلام می‌کنند که سربازی یک امر ضروری و لازمی نیست؛ آن‌ها به این مسئله توجه ندارند که دفاع از آب و خاک اسلامی وظیفه همگان است و این قاعده دفاعی اسلام است که اگر رعایت شود از خیلی از هزینه‌های سنگینی که دیگران می‌کنند، ما می‌توانیم مستثنی شویم.

سردار نقدی با تأکید بر اینکه امروز نیرو‌های مسلح ما موازنه قدرت را با کشوری که حداقل ۱۰۰ برابر ما بودجه دفاعی دارد، برقرار کرده است، گفت: امروز آمریکا جرأت حمله به ما را ندارد؛ چرا که او متکی به نیرو‌هایی است که برای حقوق خدمت می‌کنند و فداکاری ندارند؛ اما اینجا ما خیل عظیمی از نیرو‌های بسیجی و سربازان را داریم که از میان ملت انتخاب شدند و جان خود را فدا می‌کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه خاطرنشان کرد: سربازی برای عموم منطق بسیار قوی دارد؛ علاوه بر اینکه میدانی برای ساختن جوانان کشور است و آنان خود را در شرایط مختلف محک می‌زنند.

وی با بیان اینکه از اقدامات صورت گرفته برای سربازان راضی نیستیم، عنوان کرد: با مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی فاصله داریم و ایشان فرمودند که محیط سربازی باید همچون دانشگاه باشد و باعث رشد و تعالی شود.

سردار نقدی با اعلام خبر تأیید و تصویب نظام‌نامه جامع سربازان از سوی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: طبق این نظام‌نامه سربازان علاوه بر انجام فعالیت‌های روزانه خود در قالب گردان‌های علی اکبر (ع) دوره‌هایی را در راستای رشد و تعالی طی خواهند کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران اظهار داشت: نظام‌نامه جامع سربازان از ابتدای سال ۱۴۰۲ اجرا خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ملت ایران در ۴۴ سال عمر پربرکت انقلاب اسلامی در مقابل دشمن ایستادگی کرده است، افزود: ملت ایران در این ۴۴ سال در مقابل دشمن در جنگ هشت ساله، موشک‌باران شهرها، تحریم و تهاجم روانی سر خم نکرده و سرافراز و باصلابت ایستادگی کرده است.

سردار نقدی در پایان به اغتشاشات اخیر در کشور اشاره کرد و با تأکید بر اینکه حوادث اخیر را نباید هیچ‌گاه کوچک شمرد، گفت: اینکه در دنیا ۲۰۰ شبکه تلویزیونی و ۱۰۰ رادیو به گویش فارسی علیه ما وارد جنگ روانی شدند، موضوعی بی‌سابقه است و تاکنون این‌چنین اجماع رسانه‌ای علیه هیچ کشوری در جهان شکل نگرفته است

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر