بازدید 4204
۳

نماینده ایران در سازمان جهانی دریا نوردی درگذشت

ساعاتی پیش خانم ماندانا منصوریان نماینده کشورمان در سازمان بین المللی دریانوردی که مقر آن در لندن است دار فانی را وداع گفت.
کد خبر: ۱۱۶۵۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰ 25 February 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، از لندن، خانم منصوریان از هفت سال پیش به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان بین المللی دریانوردی (آیمو) که یکی از نهاد‌های تخصصی سازمان ملل متحد و مقر آن در لندن است عهده دار این مسئولیت بود.

سفارت کشورمان در لندن با تایید این خبر افزود: خانم منصوریان در این مدت ضمن تلاش‌های موفقیت آمیز توانست به مدت دو سال به عنوان معاون کمیته فنی این سازمان انتخاب و ایفای نقش کند.

وی در سال جاری نیز یکی از نامزد‌های ریاست این کمیته بود که انتخابات آن به تأخیر افتاد.

منصوریان پس از یک دوره نسبتاً طولانی درمان و در حالی که همچنان به انجام وظایف خود نزد سازمان بین المللی دریانوردی مشغول بود در بیمارستانی در لندن درگذشت.

سفارت جمهوری اسلامی ایران و دیگر نهاد‌های ایرانی مستقر در انگلستان با قدردانی از زحمات و تلاش‌های این بانوی پر تلاش فقدان ایشان را به خانواده محترمشان تسلیت گفتند و با بازماندگان آن مرحومه ابراز همدردی کردند.

سفارت کشورمان همچنین این ضایعه را به مدیران و همکاران ایشان در سازمان بنادر و دریانوردی و نیز وزارت امور خارجه تسلیت گفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۳
خداوند رحمت کند
چه خوش شانس تو لندن حقوق میگرفته و اونجا هم تحت درمان بوده .
IMO ودتی است که ایران را تحریم کرده. نقش ایشان در این سازمان چه بوده است؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی