بازدید 11047

جناب سرهنگ انتخابات فدراسیون را باخت، سربازها را به پادگان برگرداند!

کد خبر: ۱۱۶۴۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۳ 20 February 2023

انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری روز گذشته (یکشنبه) برگزار شد و پس از گذشت ۱۶ ماه این فدراسیون رییس دار شد. محمد صانعی از کاندیداهای این انتخابات، ۱۴ رای آورد که بعد از رسول هاشم کندی اسدی بیشترین تعداد رای را داشت.

پس از انتخابات این بحث مطرح شد که صانعی که سرهنگ‌ ارتش است، تیم دوچرخه سواری پدافند هوایی را منحل کرده است و از رکابزنانی که امریه این باشگاه بودند، خواسته شده است خودشان را به پادگان‌هایشان معرفی کنند.

صانعی در مورد ادعای مطرح شده بیان کرد: منحل شدن تیم پدافندهوایی صحت ندارد. حتی من از مشکلات دوچرخه‌سواری مطلع شده‌ام و می‌خواهیم سه تیم در لیگ داشته باشیم.

صانعی در مورد علت بازگرداندن رکابزنان سرباز به پادگان گفت: لیگ به پایان رسیده است، آنها را می فرستیم سر خدمت بروند. نامه فدراسیون برای برگزاری مجدد لیگ بیاید دوباره دوچرخه‌سواران را برمی‌گردانیم.  

او در مورد اینکه لیگ مدت زیادی است به پایان رسیده و چرا قبلا چنین شرایطی نبود که رکابزنان به پادگان برگردند، گفت: چرا بوده است. از آنجا که کمبود سرباز داریم یگان ها می‌گویند سربازها را بدهیم و دوباره در زمان شروع لیگ، آنها را در اختیار باشگاه‌ها می‌گذاریم.

کاندیدای انتخابات دوچرخه سواری در پاسخ به این پرسش که بازگردندان رکابزنان سر باز به پادگان باعث نمی‌شود که از تمرینات خود عقب بمانند؟ تصریح کرد: آنها به یگان ورزش می روند و جای دیگر نمی فرستیم. مشکلی وجود ندارد.

 صانعی در مورد اینکه گفته می شود این مسئله برگرداندن رکابزنان به پادگان به نتیجه انتخابات ربط دارد، تاکید کرد: اصلا چنین چیزی نیست. به آقای اسدی تبریک می‌گویم و از دوستان من است. خوشحال شدم رای آورد و بهتر از همه کار کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست