بازدید 5826
۱

پایگاه چهارم هوانیروز ارتش به کمک مردم الیگودرز آمد

فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش گفت: خلبانان شینوک پایگاه چهارم هوانیروز ارتش، بامداد فردا برای امداد به مردم به الیگودرز پرواز خواهند کرد.
کد خبر: ۱۱۶۴۵۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰ 19 February 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از اصفهان، سرهنگ خلبان بهرام نظری شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ادامه پروازهای امدادی خلبانان پایگاه چهارم هوانیروز ارتش در استان‌های چهارمحال و بختیاری، لرستان، غرب استان اصفهان، خلبانان این پایگاه بامداد فردا به الیگودرز استان لرستان پرواز خواهند کرد تا عملیات امداد و کمک رسانی به مردم در روستاهای محاصره در برف را انجام دهند.

فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش گفت: در پی درخواست ستاد بحران کشور و دستور فرماندهی محترم کل ارتش و امریه‌های واصله از فرماندهی نیروی زمینی ارتش و هوانیروز، خلبانان و کارکنان فنی این پایگاه در روزهای اخیر، اقدامات گسترده و مؤثر خود را در پرواز برای خدمت در شهرستان‌های کوهرنگ و فریدون‌شهر انجام داده‌اند.

سرهنگ خلبان نظری ادامه داد: پس از انجام ده‌ها ساعت پرواز امدادی در اهداف مذکور، بنا به درخواست ستاد بحران و صدور امریه از طرف سلسله مراتب فرماندهی در ارتش جمهوری اسلامی ایران، خلبانان شینوک پایگاه چهارم هوانیروز ارتش، بامداد فردا به الیگودرز پرواز خواهند کرد تا در تحقق شعار (ارتش فدای ملت)،پروازهای خدمت خود را به انجام برسانند.

وی گفت: پرواز برای دفاع از مملکت و پرواز برای خدمت به مردم، آرزو و هدف خلبانان هوانیروز ارتش است و در این روزها هم، صدها نفر از خلبان و کارکنان فنی هوانیروز، برای انجام این پروازها داوطلب بودند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
خدا قوت به ارتش مردمی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل