بازدید 10943

سیتی متوقف شد تا روز رویایی آرسنال کامل شود

کد خبر: ۱۱۶۴۵۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۹ 19 February 2023

در ادامه بازی‌‌های هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر انگلیس، دیشب 6 بازی دیگر برگزار شد که در مهمترین آنها منچسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها در خانه ناتینگهام فارست به تساوی یک - یک رضایت داد. سیتی با گلزنی برناردو سیلوا در دقیقه 41 پیش افتاد و در دقیقه 84 گل تساوی را دریافت کرد.

در بازی همزمان و در لندن، چلسی با نتیجه یک بر صفر به ساوتهمپتون باخت که تنها گل این بازی را جیمز وارد در دقیقه 1+45 به ثمر رساند. به این ترتیب پنجمین بازی بدون برد متوالی چلسی رقم خورد. که این شامل 3 تساوی در لیگ برتر و شکست هفته اخیر برابر دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا می‌شود.

با توجه به نتایج این دو بازی و پیروزی دیرهنگام و معجزه‌آسای آرسنال در دیداری که ساعتی قبل برگزار شد، منچسترسیتی 52 امتیازی شد و نتوانست صدر جدول را از آرسنال پس بگیرد و با یک بازی بیشتر نسبت به توپچی‌ها در رده دوم باقی ماند. چلسی اما با قبول هشتمین باختش که برابر با تعداد بردهایش در این فصل شد، با 31 امتیاز به رده دهم سقوط کرد.

همچنین یاران سامان قدوس در خانه خود در حالی که تا آخرین لحظات به میهمان خود کریستال پالاس باخته بودند بازی را با تساوی یک - یک به پایان رساندند. هافبک ایرانی برنتفورد در این بازی حضور نداشت.

در3 بازی دیگر نتایج زیر رقم خورد:

برایتون صفر - فولام یک

ولورهمپتون صفر - بورنموث یک

اورتون یک - لیدزیونایتد صفر

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست