بازدید 28782
سه هزار و دویست و شصت و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

واکنش احسان علیخانی به ماجرای ممنوع‌الخروجی و مهاجرتش / با پادرمیانی مسئولین خانم، معلم قائمشهری به تدریس بازگشت / نیویورک تایمز: ایران آماده دریافت سوخو-۳۵ روسیه می‌شود / عراقچی: هنوز هم از جهات مختلف به دنبال احیای برجام هستند / فروش گوشت ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند تسنیم: برای فرد توهین‌کننده به حجاب در انتخابات سازمان نظام مهندسی پرونده قضائی تشکیل شد / واکنش سخنگوی وزارت خارجه به دیدار مکرون با برخی عناصر مخالف نظام: به سراغ چند دلقک بی‌هویت رفته /یکی از زرافه‌های صفادشت با سم آفت‌کش تلف شد/ رئیسی: وضع تورمی فعلی را بی‌تردید کنترل خواهیم کرد و... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۶۴۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۱ 18 February 2023

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

درخواست عضو مجلس خبرگان برای بازگشت معلم قائم‌شهری به کلاس درس
پس از انتشار فیلم پخش ویدیویی از همخوانی موسیقی «گنگستر آمل» در مدرسه ای در قائم‌شهر، که در پی آن آموزش و پرورش صدف صفرزاده معلم آن کلاس را اخراج کرد، آیت الله علی معلمی، نماینده پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در نامه ای به آموزش و پرورش خواستار بخشش این معلم و بازگشت او به کلاس درس شد. آیت الله علی معلمی در نامه‌ای به استاندار مازندران نوشت: جناب دکتر حسینی‌پور با اهدای سلام و تحیات و تبریک عید مبارک مبعث به عرض می‌رسد، خانم صدف صفرزاده، که در یکی از مدارس غیر انتفاعی با حضور ایشان، موسیقی نامناسبی پخش شده بود، از این پیش آمده متاسف است و از مسئولان محترم ذیربط تقاضای عفو و بخشش دارد و قول می‌دهد در انجام وظیفه با تعهدات دینی و الزام عملی به ارزش‌های اسلامی و انقلابی عمل کند، لذا انتظار می‌رود با پیگیری جنابعالی حل مشکل گردد و مشارالیه به کارش ادامه دهد. در روزهای اخیر، ویدیویی از معلم یکی از مدارس غیرانتفاعی مقطع ابتدایی شهرستان قائم‌شهر در فضای مجازی منتشر شد که در آن موسیقی با عنوان "گنگستر شهر آمل" در کلاس درس پخش می‌ شود و دانش آموزان با خواننده این آهنگ همخوانی می‌کنند.

آموزش و پرورش مازندران: دیدیم که زمینه برای اصلاح در معلم قائمشهری وجود دارد و می‌تواند جبران کند
حسین کمالی پاشاکلائی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران درباره موضوع قطع همکاری معلم قائمشهری بابت انتشار یک کلیپ گفت: با توجه به اظهارات خانم معلم مشاهده شد که زمینه برای اصلاح در وی وجود دارد و این معلم می‌تواند جبران کند، زیرا به حرفه معلمی علاقه دارد، منتها در مورد آن کلیپ بارها عنوان کرد که قصد و غرضی نداشته و اشتباه رخ داده و اکنون پشیمان است و درخواست فرصت جبران کرد. از سوی دیگر، بنا به گفته‌های آیت‌الله معلمی به مناسبت روز مبعث و درخواست بخشش، این اقدام انجام شد و خانم معلم از دانش آموزان و خانواده‌ها عذرخواهی کرد.

تسنیم: برای فرد توهین‌کننده به حجاب در انتخابات سازمان نظام مهندسی پرونده قضائی تشکیل شد
تسنیم نوشت: برای خانمی که در انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران به حجاب هتک حرمت کرده بود، پرونده قضائی تشکیل شد. در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی، مبنی بر هتک حرمت به حجاب از سوی کاندیدای رد صلاحیت شده در انتخابات مجمع عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، برای فرد مورد اشاره پرونده قضائی تشکیل و تحقیقات در مورد اتفاق مورد اشاره آغاز شده است. روز گذشته فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن نشان داده می‌شد، یک خانم در یک سالن عمومی و جلوی چشم حاضران در انتخابات مجمع عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران نسبت به حجاب هتک حرمت کرده و حجاب خود را از سر برمی‌دارد. پس از انتشار این فیلم در فضای مجازی و گزارش نهادهای ذیربط برای فرد مورد اشاره پرونده قضائی تشکیل شده است. در توضیحات فیلم مورد اشاره، به دروغ ادعا شده بود این فرد به دلیل بدحجابی رد صلاحیت شده و در ادامه با کشف حجاب و هتک حرمت به آن، سالن را ترک کرده است.

احسان علیخانی: از مهر ماه ممنوع الخروجم
احسان علیخانی با انتشار تصویری از اخبار مربوط به شایعه مهاجرتش در اینستاگرام نوشت: این تصویر  مربوط به تعدادی خبر در مورد مهاجرت اوست که طی ٢٠روز گذشته در حال انتشار بوده. او با تکذیب مهاجرتش نوشت: «تکذیب این شایعه در برابر آنچه بر ایران و مردم گذشت، هیچ اهمیتی نداره، ولی به جهت پیگیری شما، تماس‌های مکرر دوستان، همکاران و رفقای رسانه‌ای که هنوز پیگیر صحت این خبر هستن، مجبور شدم اینجا این خبر رو تکذیب کنم. من از مرداد تا الان جز سفر به خوی، هیچ سفر دیگه‌ای نداشتم، قصد خروج از کشور رو هم نداشتم. ضمن اینکه از آغاز مهرماه به بنده اعلام شد، ممنوع‌الخروجم و این ممنوعیت تا همین لحظه ادامه دارد و مشکلاتی دیگر که در برابر آن همه درد و داغی که بر دلمان ماند هیچ اهمیتی نداره.

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به دیدار مکرون با برخی عناصر مخالف نظام: به سراغ چند دلقک بی‌هویت رفته
سخنگوی وزارت امور خارجه در توییتی به دیدار مکرون با عناصر مخالف نظام واکنش نشان داد. ناصر کنعانی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «آنانی که ۴۴ سال حضور بی‌نظیر اکثریت قریب به اتفاق ایرانیان در حمایت از کشور، انقلاب و رهبری خود را نادیده می گیرند و به سراغ چند دلقک بی‌هویت می روند، نه به دموکراسی اعتقاد دارند و نه انقلاب و ملت ایران را می شناسند. به زودی در مقابل استقامت، قدرت و عظمت ملت ایران زانو خواهید زد.»

نیویورک تایمز: ایران آماده دریافت سوخو-۳۵ روسیه می‌شود
 نیویورک تایمز در گزارشی مدعی شده که ایران در حال آماده شدن برای دریافت جنگنده روسی سوخو ۳۵ است. روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی مدعی شده که تجزیه و تحلیل تصاویر ماهواره‌ای از پایگاه هوایی ایران نشان می‌دهد که ایران در حال آماده شدن برای دریافت جنگنده روسی سوخو ۳۵ است. در گزارش نیویورک تایمز به ماکت‌هایی اشاره شده که از نوع جنگنده سوخ و۳۵ روسی برای آماده سازی در پایگاه هوایی مورد قرار گرفته اند. براساس این گزارش، از سپتامبر ۲۰۲۲، یعنی از حدود شش ماه پیش، مقامات نظامی و سیاسی ایران خرید احتمالی ۲۴ فروند سوخو-۳۵ (Su-۳۵) را اعلام کرده بودند. گفته شده ورود این جنگنده‌های روسی، مهم‌ترین گام برای ارتقای ناوگان جنگنده‌های نیروهای هوایی ایران در دهه‌های اخیر است. «کریس بیگرز»، تحلیلگر تصاویر و مدیر ارشد برنامه HawkEye ۳۶۰ در گفت‌وگو با نیویورک تایمز وجود ماکت هواپیماهای سوخ و-۳۵ را در پایگاه هوایی ایران تایید کرده است.

حذف «اضافه خدمت انضباطی سربازان» از تنبیهات نیروهای مسلح
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از حذف "اضافه خدمت سربازان وظیفه" از تنبیهات نیروهای مسلح خبر داد. امیر غلامرضا رحیمی پور، رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح اظهار کرد: "اضافه خدمت انضباطی" از آیین‌نامه انضباطی نیروهای وظیفه حذف شده است و دیگر سربازی به دلیل رفتار اشتباه، اضافه خدمت نمی‌خورد؛ البته اگر سربازی در حین خدمت غیبت کند، آن مدت را باید اضافه‌تر از مدت زمان خدمت‌اش بگذراند؛ ضمن آنکه به ازای غیبت تا دو روز اضافه خدمت نیز شامل حال او می‌شود. رئیس اداره سرمایه انسانی، سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در پایان گفت: این اضافه خدمت در اختیار فرمانده است و در صورت صلاحدید می‌تواند بخشیده شود.

عراقچی: هنوز هم از جهات مختلف به دنبال احیای برجام هستند
عباس عراقچی در پاسخ به این که اگر به سال ۹۲ برگردید، باز هم همین مسیر را برای مذاکره انتخاب می‌کنید؟ گفت: بله؛ ولی شاید اگر برمی‌گشتم به آن دوران، بعضی از تاکتیک‌ها و سیاست‌ها را تغییر می‌دادم. ولی در کل تصمیمی که گرفته شد، یک تصمیم کاملاً هوشمندانه و نظام هم پشت آن بود و ما هم مسیر درستی را رفتیم. نتیجه‌ای هم که گرفتیم، نتیجه قابل دفاعی است و کمااینکه هنوز هم از جهات مختلف به دنبال احیای همان نتیجه هستند.

یکی از زرافه‌های صفادشت با سم آفت‌کش تلف شده
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌‌وحش علت تلف شدن دو زرافه باغ وخش صفا دشت را اعلام کرد .غلامرضا ابدالی سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌‌وحش درباره جزئیات علت تلف شدن دو زرافه در باغ وحش صفا دشت اظهار کرد: در شهریور و دی ماه سال جاری، دو زرافه ماده در باغ وحش صفادشت تلف شده اند که هر دو ماده بوده و پنج سال داشتند. وی درباره علت مرگ زرافه اول بیان کرد: علت مرگ زرافه اول بیماری عفونی بود، که طبق آخرین بررسی ها این بیماری به سایر حیوانات منتقل نشده است. سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌‌وحش، سم های آفت کش را علت مرگ زرافه دوم عنوان کرد و گفت: طبق نامه دامپزشکی زرافه دوم، بر اثر سم های آفت کشی که در بین علوفه بوده از بین رفته، ولی متاسفانه تاکنون منشا این سم ها مشخص نشده و در حال بررسی است.

رئیسی: وضع تورمی فعلی را بی‌تردید کنترل خواهیم کرد
روز شنبه، سید ابراهیم رئیسی در عید سعید مبعث، در دیدار مسئولان نظام، نمایندگان و سفیران کشورهای اسلامی و مهمانان و شرکت‌کنندگان در مسابقات بین‌المللی قرآن با رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: با مشارکت مردم هیچ مشکلی حل ناشدنی نیست و به رهبری و مردم عزیز کشورمان عرض می‌کنیم که بی‌تردید وضع تورمی کنونی را کنترل خواهیم کرد.

فارس: فقط ۵ درصد مردم توانایی خرید گوشی بیش از ۶۰۰ دلار را دارند
خبرگزاری فارس در گزارشی با تیتر چوب حراج به منابع ارزی برای رفاه لوکس‌بازان نوشت: در حالی که عده‌ای در موضوع ممنوعیت واردات آیفون ۱۴، دولت را متهم به تنگ‌نظری می‌کنند، بررسی‌ها نشان می‌دهد این اقدام طبق اصول اقتصادی و با در نظر گرفتن منافع عموم جامعه است؛ طبق آمار فقط ۵ درصد مردم توانایی خرید گوشی لوکس  (دارای قیمت بیش از ۶۰۰ دلار) دارند، اما در سه سال گذشته، بیش از سه میلیارد دلار به خرید این گوشی‌ها اختصاص یافته است.

فروش گوشت ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، عرضه گوشت گرم گوسفندی با قیمت هر کیلوگرم ۵۰۰ هزار تومان را در میادین میوه و تره‌بار تکذیب کرد. ایوب فصاحت ضمن تکذیب عرضه گوشت با قیمت هر کیلوگرم ۵۰۰ هزار تومان در میادین میوه و تره‌بار اظهار کرد: فروش گوشت ۵۰۰ هزار تومانی واقعیت ندارد و حاصل فضاسازی در فضای مجازی است. وی تصریح کرد: گوشت گوسفندی گرم ۲۳۲ هزار تومانی امروز به‌صورت گسترده در ۲۲ میدان میوه و تره‌بار شهرداری و در اقصی‌نقاط شهر تهران عرضه می‌شود.

تورم ۲۸۵ درصدی برای کدام کشور است؟
برآوردها از وضعیت تورم در کشورهای مختلف جهان نشان از فاصله قابل توجه میان دو گروه دارد. طبق آمارهای رسمی، در حال حاضر حدود ۳۹ کشور جهان تورم کمتر از ۵ درصد دارند، ۹۶ کشور تورمی بین پنج تا ۱۰ درصد را ثبت کرده‌اند، تورم ۴۱ کشور بین ۱۰ تا ۲۰ درصد بوده، هشت کشور تورم بین ۲۰ تا ۴۰ درصد دارند و ۹ کشور نیز تورم‌شان بیش از ۴۰ درصد بوده است. طبق ارزیابی‌ها، زیمباوه با تورم ۲۸۵ درصدی، در حال حاضر بالاترین میزان تورم در میان تمام کشورهای جهان را ثبت کرده است. پس از آن ونزوئلا با ۲۱۰، سودان با ۱۵۵ و ترکیه با ۷۳ درصد قرار دارند. تورم در آرژانتین نیز ۷۲، در ایران ۴۹، در سریلانکا و سورینام ۴۸، در یمن ۴۴ و در اتیوپی ۳۴ درصد بوده است. /اتاق بازرگانی تهران

نماینده قزوین: خودروسازان مدعی هستند خودروی برقی تولید کرده‌اند
لطف الله سیاه کلی درباره تولید خودروی برقی، گفت: وضعیت تولید خودروی برقی در یکی از نشست‌های کمیسیون صنایع و معادن با حضور خودروسازان و نمایندگان وزارت صمت مورد بررسی قرار گرفت؛ خودروسازان در این جلسه ادعا کردند که خودروی برقی ملی نیز تولید کردند. در واقع شرکت‌های خودروسازی مدعی بودند، همان‌گونه که خودروی ملی بنزینی تولید کردیم، خودروی برقی نیز تولید کرده و آماده عرضه به بازار است؛ البته ذکر این نکته ضروری است که ما خودروی بنزینی ملی را نیز ندیدیم! نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی افزود: براساس گزارش ارائه شده از سوی خودروسازان فقط ۳۵ درصد خودرو برقی تولید شده ساخت داخل است و ۶۵ درصد آن وارداتی است؛ البته این موضوع ادعای خودروسازان است و من معتقدم ۲۵ درصد خودروی برقی تولیدی نیز داخلی نیست. وی اضافه کرد: زمانی که ما نتوانستیم در تولید خودروی بنزینی که ۵۰ سال سابقه داریم، موفق شویم، نمی‌توانیم در تولید خودروی برقی نیز موفق شویم، ما باید با پلتفرم‌های موجود در دنیا مشارکت کنیم، همان‌گونه که کشور‌های دیگری مانند کره، ژاپن و چین عمل کردند. این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: فرانسه که یکی از کشور‌ها تولیدکننده خودرو است، فقط دو پلتفرم دارد یا کشور دیگری مانند کره فقط یک پلتفرم دارد، اما کشور ما که در صنعت خودروسازی نیز موفق نیست ۱۰ پلتفرم دارد، مشخص است که این مسیر اشتباه است.

پیشنهاد انبوه سازان به وزیر راه و شهرسازی
رئیس انجمن انبوه‌سازان با بیان اینکه «متاسفانه مسئولان قبلی وزارت راه یا اطلاعی از وضعیت متقاضیان نداشتند یا این‌که یا پیشنهاد ما را نمی‌پذیرفتند» اضافه کرد: خوشبختانه در دوره جدید وزارت راه و شهرسازی، وضعیت تغییر کرده است. اخیرا جلسه‌ای با وزیر راه داشتیم و پیشنهاد انبوه‌سازان را تکرار و تاکید کردیم که مردم توان پرداخت اقساط آورده را ندارند. رهبر بیان کرد: در این جلسه پیشنهاد استفاده از توان مالی بخش خصوصی را مطرح کردیم که آقای بذرپاش آن را پذیرفت و تاکید کرد، پیشنهاد خوبی است. وی از دستور وزیر راه و شهرسازی برای بررسی پیشنهاد انبوه‌سازان خبر داد و گفت: در رابطه با قیمت ساخت واحد‌های نهضت ملی مسکن نیز پیشنهاد ۷.۹ میلیون تومانی با احتساب شاخص تعدیل سه ماهه سوم سال ۱۴۰۱ را برای هر مترمربع ارائه کرده‌ایم. /تسنیم

انتقاد یک نماینده مجلس از احتکار برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی
سیدجواد حسینی کیا درباره وضعیت بازار لوازم خانگی، گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت باید با بررسی دقیق با تولیدکنندگانی که از عرضه لوازم خانگی به میزان کافی به بازار خودداری می‌کنند و در تلاش‌ هستند با احتکار، قیمت‌ها را افزایش دهند، برخورد و با واردات مدیریت شده از بروز این اقدامات جلوگیری کند. نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت صمت با تشدید نظارت از گرانفروشی جلوگیری کند، افزود: وزارت صمت می‌تواند با استفاده از سامانه‌ها میزان تولید، نحوه، محل و قیمت عرضه لوازم خانگی را رصد کند تا در صورت بروز تخلف با متخلفان برخورد کند. سازمان تعزیرات حکومتی باید با تولیدکنندگانی که محصولات تولیدی خود را به بازار عرضه نمی‌کنند و فقط آن‌ها را در انبار نگهداری می‌کنند، برخورد کند. این روش موجب می‌شود، بخشی از مشکلات کنونی رفع شود. یکی دیگر از راهکارها برای افزایش توان خرید مردم، تامین تسهیلات است؛ به این معنا که بانک‌ها اقدامات لازم برای ارائه این تسهیلات به منظور خرید لوازم خانگی را برای خانواده‌ها فراهم کنند. عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: هرچند برخی از مواد اولیه موردنیاز تولید لوزام خانگی مانند فولاد، پتروشیمی، آلومینیوم و... بر اساس نرخ ارز برای تولیدکنندگان تامین می‌شود؛ اما باید توجه کرد که هزینه انرژی و دستمزد کارگران ریالی است؛ بنابراین، نباید قیمت تمام شده لوازم خانگی را کامل براساس نرخ ارز محاسبه کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۷
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۸۰
واقعا توی این دوره زمونه که تورم و مشکلات اقتصادی کمر مردم رو خرد کرده و مردم اکثرا افسرده شده اند شاد کردن مردم هنر است .
از معلم قائمشهری سپاسگزارم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
بنده هم به خانم معلم درود میفرستم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
شادی حق بچه ها نیست؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
ابتذال شادی نیست چرا نمیتونید بدون ابتذال شاد بشید؟ بین آرامش و شادی مبتذل خیلی فاصله است
ناشناس
| Canada |
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
بسلامتی و مبارکی و میمنت
دلار ۴۹ را هم رد کرد وفقط یک قدم مورچه ای تا ورود به کانال ۵۰ هزارتومانی دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
ابتذال یعنی هرچیزی که غیر از نظر شماست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
مشکل آنجایی است که از پشت تریبونها اعلام میشود( نقطه قوت) ماست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
14:16 ابتذال تن فروشی و اعتیاد و کودکان کار و زباله گردی است نه ترانه خواندن
سوخو ۳۵ برای مردم معیشت نمیشود
سوحو زمانی خوبه که شکم مردم سیر باشه
رئیس یک سازمان با دو خط نامه و درخواست دو برابر شدن حقوق پرسنل به برنامه و بودجه حقوق خود و کارمندانش را 100 درصد افزایش داد بعد برا شندر غاز که می خواهند رو حقوق معلم بذارن اجدادش جلوچشمش میارن. این یعنی عدالت.
سوخو 35 اگه خوب بود و به درد میخورد که جنگ پوتین با اوکراین 1 سال طول نمیکشید و پوتین رو نجات میداد
پاسخ ها
سید امیرحسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
اگر سوخو نداشت که باید کلیدهای مسکو رو تقدیم غربیها می کرد. همه چیز رو با هم قاطی نکنیم. هر چیز به جای خودش خوبه و لازم. اگر توی اقتصاد مشکل داریم دلیل نمیشه امور دفاعی رو شل کنیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
اصلی ترین عامل فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی تخصیص بودجه های کلان نظامی بود ( طبق تحلیل صدا و سیما )
پوتین با سوخوهاش زائیده جلوی اوکراین
بنظر می اید وقتی آموزش و پرورش دید که باشگاه نساجی سریعا ان حانم معلم را جذب کرد حالا به دست و پا افتادند که او می تواند به مدرسه بر گردد. مگر او چکار کرده که باید اخراج می شد ایا اگر بچه های این سنین هم کمی شاد باشند اشکال دارد. کمی دیدگاه خود را اصلاح کنید و تصیمیم عجولانه نگیرد. من اگر جای آن خانم معلم بودم هرگز به این آموزش و پرورش تنگ نظر بر نمی گشتم
از باشگاه نساجی مازندران بابت استخدام خانم معلم محبوب قائمشهری سپاسگزاریم
کارآمدی در کشور موج میزند با گوشت کیلویی ۵۰۹ هزار تومن
ناتو هم دنبال جنگ ترکیبی با افراد زیر ۴۰ سال مردم ایران است
دولت باید دلالان کثیف را مسدود کند. این ها خون مردم را در شیشه کرده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
اوج ساده لوحی
اکبر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
واقعا یه عده هنوز خوابن و فکر میکنن اینا کار دلالها هستش به خوابت ادامه بده
پوتین سوخو داره ولی میترسه بپرونه
دوباره نمایش و تبلیغات چرا اخراجش کردید که حالا ببخشیدش
لطفا بیاید این مافیای خودرو درست کنید
مردم دلشون به یچیز خوش باشه
حداقل
مترو و بی ار تی باید در زمان پیک اتوبوس و واگن خالی بفرستن طول خط که مردم کنسرو ماهی نشن
از خانم معلم قائمشهری بابت شاد کردن نونهالان کشور سپاسگزاریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
با ابتذال فقط شاد میشید چرا
تورم ۴۰۰درصد
تسنیم: برای فرد توهین‌کننده به حجاب در انتخابات سازمان نظام مهندسی پرونده قضائی تشکیل شد) اینکارش توهین به حجاب نبود بلکه اعتراض به کسانی بود که ملاکشان در انتخاب فنی مهندسی ساختمان حجاب بود !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
اینجا تایلند نیست بچه جون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
وقتی فقر حاکم بشه بدتر از تایلند میشه ، چیزی که شما حتی به اون فکر هم نکردید
دیشب پسر شش ساله ام را بردم برای سرماخوردگی دکتر ۷۵۰ تومن هزینه داشت

بله پرونده تشکیل بدین برای ما مردم مجرم.بله کاغذ و خودکار دارید پرونده تشکیل بدید
بدبختی همه جامون و گرفته دوباره رفتید سر خونه اول؟
مثلا برای این خانم هم حکمی دادید عاقبت چی؟
گوشت کیلویی ۵۰۰ دروغ است چون من گرفتم ۴۶۰
پاسخ ها
محسن
| Belgium |
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
ما سه نوع گوشت داریم؟اشغال گوشت،گوشت معمولی،گوشت خوب؟منظور مسٸولین قیمت اشغال گوشت است؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
خیلی بانمکی
الان ما به ثبات اقتصادی نیاز دارین نه سوخو ۳۵
انتقاد یک نماینده مجلس از احتکار برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی) چیزی احتکار نشده شما پول داشته باش همه چیز بلافاصله تو خونتونه !!! مشکل تیم اقتصادی بشدت ضعیف دولته که توان مالی مردم را بهیچ رسانده
نیویورک تایمز: ایران آماده دریافت سوخو-۳۵ روسیه می‌شود) سوخو میخوایم چکار شما مجوز فروش گاز را بدولت ایران بده اونا بدون اجازه شما گاز نمی فروشند !!!
رئیسی: وضع تورمی فعلی را بی‌تردید کنترل خواهیم کرد

کسی که در یک سال و نیم گذشته کوچکترین برنامه کارشناسی در اقتصاد نداشته است چگونه می تواند تورم را کنترل کند؟ لابد با دستور دادن
با توجه به سطح نارضایتی از مسوولین برای لجبازی هم شده در ده ها جا برای اون خانم معلم کار پیدا می‌شد. روغن ریخته را وقف نکنید
فروش گوشت ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

در همه این سالها هر چه را که تکذیب کردید به وقوع پیوست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
لابد دلار ۵۰ ت را هم تکذیب میکنه عجب گیر مسول ..افتادیم
خبرگذاری فارس ناخواسته خودزنی کرده. چشماتون روشن که فقط پنج درصد مردم توان خرید گوشی بالای ۶۰۰ دلار دارند. آفرین بهتون چی ساختین
تورم ایران49 درصده !!! چطور وقتی قیمت غذا و دارو در همین امسال متوسط چهاربرابر شده (چهارصد درصد) تورم 49 است چطور وقتی دلار توی یکسال دو و نیم برابر میشه (250) درصد تورم 49 است چطور مسکن 2 برابر میشه (200 درصد) تورم 49 درصده !!
فارس :فقط ۵ درصد مردم توانایی خرید گوشی لوکس (دارای قیمت بیش از 600 دلار) دارند اما در ۳ سال گذشته، بیش از ۳ میلیارد دلار به خرید این گوشی‌ها اختصاص یافته است.) همچین میگه 3 میلیارد دلار اختصاص داشته انگار از جیب دولت پرداخت شده !!! همش به دلار ازاده با گمرکی
اینا هر چیزی که باب میل شون نباشه و مدیریت شون رو زیر سئوال ببره سریع تکذیب می کنن !!!
بابا !
گوشت ۱ کیلویی خورشتی گوسفندی رو مهیا پروتئین قیمت زده ۵۰۹ هزار تومن .
توی فروشگاههای زنجیره ای موجوده .
چی رو تکذیب میکنید ؟!!!
چرا معلم از دانش آموزان عذرخواهی کرده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
فیلمه
قرار گرفتن در مقام ششم تورم جهانی اگر چه خوب است ولی همچنان کشور ما ظرفیت کافی برای کسب مقام اول جهانی در این شاخص مهم اقتصادی را دارا می باشد که با همت بانک مرکزی و با افزایش پایه پولی می توانیم به این موفقیت دست پیدا کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
ه م ت ، هَمَت ، هَمت ، همّت

اعجوبه ای داریم
برجام فرصت خوبی بود که با توهم بعضی از نخبگان از دست رفت،حالا کاسه چه کنم دست گرفتن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
کی حالا آقایان را نخبه کرده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
چه فایده تضمین ندن ترامپ سال دیگه بیاد دوباره برنه پاره اش کنه؟
گوشت ۵۰۰ هزارتومنی وجود داره خودتون را به نادانی نزنید
کاش برای مسئولین نالایق و اختلاس گران و مفساد اقتصادی هم اینقدر سختگیر بودید
آقای معلمی اینقدر نیاز به عفو و بخشش نبود به خدا
خدای واحد اینقدر نیاز به درخواست عفو ندارند که شماها دارید
این که چند تا دلقک به خودشون اجازه دادند ا‌وپوزیسیون تشکیل دهند و روی حمایت مردم حساب کنند نتیجه بی کفایتی ها و عدم مدیریت های شماست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
بله آقایون با بی کفایتی امواتی رو زنده کردند که سالها پیش مرده بودن.ولی تو حق نداری به کسی بگی دلقک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
احتمالاً میخان دولت در تبعید تشکیل بدن ، مثل فرانسه جنگ جهانی دوم . شایدم سازمان ملل اونها رو دولت قانونی قبول کنه ، اونوقته که ....
یه دونه خبر خوش نیست آدم به چه چیز دل خوش کند اون خانم معلم فکر می کنید همون معلم سابق خواهد شد ؟؟؟؟
چرا به مردم احترام نميگزاريد؟
همه قدرت و ثروتتان از اين مردم است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
مردم ایران یا شما غربگداهای بی فکر؟
اینا همه درست . اما برداشتن یک معلم در این وقت از سال تحصیلی بدون آمادگی قبلی برای جایگزینی او آنهم در شرایطی که ادارات آموزش وپرورش به شدت با کمبود معلم روبه رو هستند می توانست موجی از اعتراض خانواده دانش آموزان این مدرسه و دیگران را به دنبال داشته باشد در هر صورت بهترین کار موافقت با بازگشت مجدد این معلم بر سر کار بود !! مسئولین ما باید بدانند بعضی مسائل را می توان بدون هیاهو و تبدیل کردن به یک بحران لاینحل تنها با یک تذکر ساده و محترمانه حل کرد !
اون زنه که در ملاء عام به حجاب بی حرمتی کرد و حجابش را پرتاب کرد باید در ملاء عام مجازات شود یعنی چی هر کی از ننه اش قهر می کند به حجاب اجباری بی حرمتی می کند مملکت برای خودش قانون دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
حجاب اجباری در قانون نیومده
تمام خبرها نشان از فروپاشی کشور از هر لحاظ دارند
ببینید با چه کشورهایی هم ردیف شدیم !!!
از نظر تورم ،تو دنیا ششم شدیم اما از کمترین مقدار حقوق به دلار،در دنیا اول شدیم ،تو رو خدا مسولین یکم به فکر قشر ضعیف باشن ،با شعار هیچ کاری نشده فقط با همت و تلاش ،اگر تلاش نکنن خداوند کمک نمیکنه
آقای علیخانی شما از صدقه سر این مردم مفت خور شدید!!!
واقعا خبر گذاری فارس رو باید تو همه چیز دخالت کنه؟ اون پنج درصدی که خبرگزاری فارس برای خرید آیفون مد نظرش هست جزء اون بیست درصد ی هستند که هشتاد درصد نقدینگی کشور رو در دست دارند آیفون نخرند ماشین خارجی و سایر کالاهای لوکس رو نخرند بجاش دلار و سکه می خرند.مگر اینکه کلا اقتصاد رو کمونیستی اعلام کنید و اموال همه رو مصادره کنید.
گوشت پانصدهزار تومانی تکذیب شد؟ خودم توی فروشگاه به صورت بسته بندی دیدم و نتونستم بخرم. لابد توی محله مسولین ارزانتر. می فروشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
درست می گن قیمت بوده چهارصدو نود هزار تومان
گوشت گرم شهرستان با ۶۰۰ روستا ؛ ۳۸۰ هزار تومان! حتما محل شما ۲۳۵ میدن!ّ؟
یا خدا؟؟؟!!!سخنگو میگه قراره بازهم کل جهان به جز روسیه و چین و کره شمالی،سوریه و ونزوئلا،به زانو دربیان!!زمستان اروپا را هم دیدیم،با زانو هم، نیومدن برای مذاکره،به خدا گرفتار کیا شدیم!!
مدیرکل اموزش و پرورش مازندران تب تند زود عرق میکنه.فکر کردی که نقشه های دشمنان بزرگ کشور رو عقیم گذاشتی که اونجوری فوری و فوتی یک مسئله بی اهمیت را در بوق و کرنا کردی؟
خواهدشد
خواهیم کرد
بزودی
انجام میشود
صورت خواهد کرفت
دراینده نزدیک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
انشاالله
الحمدالله
خدا را شکر که حداقل ما فقیر بیچاره ها ممنوع الخروج نمی شویم، چون میدانند در داخل از کشور قادر به رفتن و دیدن جایی نیستیم چه رسد به خارج از کشور.
دریغ از یک خبر خوب
در اوایل انقلاب فقط یک نفر وزیر شعار داشتیم که خدا رحمتش کند، اما الان کل کابینه یعنی رئیس جمهور و همه ی وزرا شده اند وزیر شعار.
واقعا اتفاقات بی ارزشی در کشور می افتد که به مسله تبدیل مشود . یک آهنگی در کلاسی خوانده شده تمام مقامات استان برآشفته می شوند . خیلی شرم آور است از هیچ چیز می سازند یکی اخراج می کند یکی مداخله می کند یکی واسطه می شود .
خداوند برای بیکاران کاری فراهم کند .
اقای ریسی استعفا بده این وضع قابل دوام نیست . این نتیجه اقدامات تیم مذاکره کننده شما و دیگر مسایل است .
آقای بذر پاش حقیقت تلخی در مورد وعدهای پوچ اثای ایراهیم رییسی وجود داره و آن هم عدم تحقق این وعده ها بسیار زود تر از پایان دوره ریاست جمهوری ایشون هست
رئيسي در دادن وعده رو دست حسن روحاني بلند شده و همه اش وعده آينده ميده !!!!!!!!!!!!!!
در همه صنوف و مشاغل آدم فاسد پیدا میشود تحصیلات عالیه دلیل بر شعور یا سلامت اخلاقی نیست. البته در اقلیت هستند اینگونه افراد. الحمدالله اکثر مهندسین و متخصصان در کشور افرادی شایسته متدین مومن به اسلام و انقلاب هستند باید با افرادی که سودای اشاعه منکرات را در جامعه اسلامی دارند و قصد مسموم سازی فضای معنوی کشور دارند برخورد قانونی قاطع و بازدارنده انجام بشود
سلام
آقایان مسئول! برای مردم که کاری نمیکنید، حقوقی هم به معلمان نمی‌دهید، حداقل این‌قدر آنان را تحقیر نکنید. ای کاش آن خانم معلم به مدرسه برنگردد و دنبال کار بی دغدغه برود.
حکایت احمدی نژاد شده که دم در خانه شون گوجه فرنگی به یک دهم قیمت میفروختند اقا جان گوشت گرم در تهران شقه 340 تومان و ران پانصد تومان است نمیخواهد زور بزنی برو یک قصابی ببین خالی نبند
تصور کنید یه زمانی ( البته نه عهد دقیانوس) با ۵۰۰ هزارتومان میشد یه خونه ویلایی ۴۰۰-۳۰۰ متری توی تهران خرید حالا همینقدر باید بدی یک کیلو گوشت بخری !!!
علی برکت الله
یعنی اگر آن خانم معلم علیرغم میل باطنی خودش، عزاداری و افسردگی و گریه و گل مالی را نشان می داد، سال دیگه یه چیزی در حد معاون وزیر بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
دقیقاااااااااااااااااااممنون خندیدم.
هیاهوی مدیرکل اموزش و پرورش مازندران برای هیچ و دیده شدن.این روش های پوسیده تا کی ادامه پیدا میکند؟
مگر این معلم قائمشهری چه کار خطرناک و عجیب و غریبی کرده بود که مسئولین اموزش و پرورش شمشیر را از رو بستند؟ای کاش این دختر جوان اختلاس میکرد تا ارج و قربش بالا میرفت!!
مملکت عجب شرایطی پیدا کرده ! هیچکس نمیدونه فردا تکلیف سرمایه و جنس و ارز چیمیسه، کلا یه قمار بزرگی شده زندگیمون. به نظرم همسن یه سطر آقای رئیسی باز دلار رو گرون تر میکنه
دستور دستگیری تورم صادر شد بعلت تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب و اقدام به قصد تضعیف امنیت کشور ....
یکی ا دلایل اینکه حقوق معلمان در کشور پایین هست وجود معلمان زن در آموزش و پرورش که حاضرن بیگاری کنند در آموزش و پرورش تا در جامعه اسم معلمی داشته باشند و بتوانند ازدواج کنند ولله قسم ۳ میلیون حقوقی آموزش و پرورش به معلمان غیر انتفاعی می‌ دهد که واقعا ارزش نداره منت هر کس و ناکس رو بکشی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
بله مخصوصا بیمارستانها و پرستارای زنَ
مملکت با سرعت به سمت فروپاشی اقتصادی پیش میرود و تنها دغدغه مسئولان مملکت حجاب و اهنگ است
مملکت ر اختلاس گران نابود کردن بعد مسئولین گیر دادن که چرا معلم فضای کلاس رو شاد برگزار کرده ؟؟ به نظرم از این به بعد هر روز صبح کلاس درس رو با روضه و مرثیه سرایی شروع کنید ، بعد اینقدر به او فشار آوردن که مجبور به عذر خواهی شده
جناب آقای رئیسی بنده به عنوان یک کارگر ساختمانی با مدرک چهارم ابتدایی به شما قول میدم از عهده قولی که نزد مقام معظم رهبری دادی بر نخواهی آمد.
انشاالله که بتوانید.
آقای رییسی بیچاره کردی ملت رو ، نابود کردی اقتصاد رو ، ویران کردی بنیان خانواده ها رو ،، ایران رو تبدیل به ماتم کده کرده ، همه رو ممنوع الخروج کردی ، همه رو منوع التصویر کردی ، همه رو از کشور فراری دادی ، چرا دست از سر این ملت برنمیداری کافی نیست ،هر گلی که میخواستی بر سر مردم بگذارید تا حالا باید میگذاشتید ؟؟ فهمیدی مشکل بازار فرزین نیست مشکل فقط خود تو هستی جناب سید محرومان ؟؟
شایسته است که خواننده ترانه «گنگستر آمل» از آموزش و پرورش مازندران تشکر و قدردانی کند که با اقدام خود باعث معروفیت او و ترانه تش شد.
دقیقا جرم این خانم مدرس چی بود که با سرعت برق بهش رسیدگی شد؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
پخش آهنگ مستهجن در مدرسه تو مدارس تایلند هم جرم محسوب میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
بقول جنابخان : مستهجججن !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
امروز دستور این بوده که همش از تایلند بنویسی و پول بگیری !!! ای ناقلا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
مستهجن به ترانه محلی نمیگویند به زباله گردی و هزاران کار تحقیر آمیز برای بقا میگویند.
اندر حكايت احتمالاً گوشت نيم ميليوني در بلاد تهران !!
-------------
-- آقا سعد الله ! حكايت اين گوشت ٥٠٠ هزار تومني چيه ؟ ميگن تو تهرون شده كيليويي نيم ميليون ! اگر
راست باشه كه ديگه با گوشت خدا حافظي بكنيم مگه نه ؟
--- نميدونم برادر ! ديگه براي ما فرقي نميكنه كه ٢٠٠ باشه ، سيصد باشه ، پانصد باشه ، هفتصد باشه ، براي اينكه دست مون به هيچكدام نمي رسه ! ... ما ديگه گوشت قرمز را بوسيده ايم و گذاشته ايم كنار ! ... خيلي وقته كه باهاش خدا حافظي كرده ايم ! فقط وفقط خدا خدا مي كنيم كه همچنان دست مون به سويا برسه ! ... كه در اين صورت سجده شكر به جا مي آوريم ! ...هه هه ! حقوق ٩ تومن و گوشت قرمز ؟ خدا تمامي امواتت را بيامرزه برادر !! ... مگه ديگه در خواب ببينيم !! ... خدا رحمت كنه حاج عبد الكريم بزاز ، پريروز چهلمش بود ، پخت و پز داشتند ، براي ما هم يك ديس برنج اوردند ، تو قيمه اش دو سه تا تكه گوشت بود ! ... خدا بيامرزتش ، نور به قبرش بباره ! پلو بهشتي نصيبش بشه انشاالله ! ... جات خالي ، خورديم ! براش فاتحه هم خوانديم ! ميگم جعفر آقا خداي نكرده سويا كه گرون نشد ه .؟ ... درسته ؟ شما نميدوني ؟ اين طور كه پيش ميره شما هم كم كم ميدوني ! خدا نكنه گرون بشه ! .. دعا كن .... عزت زياد جعفر آقا !
آقا بخدا برجام مرده همان که از اول می خواستید
آقای مرندی زمستان سرد اروپا به کجا رسید ، یادش بخیر چه قدر با اعتماد به بنفس بالا از تسلیم شدن انریکا و اروپا در برابر خواسته های ایران صحبت وردی آقازاده جناب وزیر سابق بهداشت ؟؟؟ کشور افتاده دست آقازاده های از ما بهترون ؟؟
من روزی که رییسی انتخاب شد در همین سایت پیش بینی کردم یکسال دیگه ایران ماتم کده خواهد شد و همین طور هم شد و حالا هشدار میدهم کمتر از سه ماه دیگه جوبهای خون در کشور سرازیر خواهد شد ، به طوری آسیب‌های ایی با این خونها خواهد چرخید، ، فقط یه سر مسئولین در بین مردم بزنند بدون خدم و حشم تا ببیند مردم چه می‌کشند
این گوشه ای از دستاوردهای یکساله دولت انقلابی جناب رییسی
تورم ۸۸ درصدی روی کاغذ و ۲۴۰ درصدی واقعی
دلار ۴۸هزاری تا این لحظه معلوم نیست تا لحظات ملکوتی اذان صبح چند باشه
پراید سر به فلک رسیده
ممنوع التصویر و ممنوع لخروجی بزرگان مثل دایی ، خادم ، و..
ممنوع الخروج بازیگران بزرگ سینما و تلویزیون
ممنوع الخروج مجریان توانند سینما
فراری دادنسرمایه دارن ، پزشکان ، کار آفرینان ، پرستاران ، معلمان و اساتید توانمد
سوراخ کردن کشتی انقلاب از چهار طرف
خلاصه این راه که تو می‌روی به ترکستان است
ماکه نفهمیدیم کجای کلیپی که ازسرکلاس درس کودکان دبستانی پخش شد که بچه ها باشادی کودکانه شعری میخواندندبچگانه که معنی خاصی نداشت یاما یابقیه هم مثل مانه معنی آنرافهمیدیم ونه فهمیدیم خطاوگناه کجایش بودهر چه کردیم عقل ناقصمان بیشترقدندادکه بلافاصله برایمان سئوال پیش آند که آیاگناه آنکه گوشت ومایحتاج زندگی آنقدرگران شودکه اغلب مردم قدرت خریدآن ویک زنگی آبرومندرانداشته باشندبیشتراست یاخطای بازی بچه های دبستانی که البته بایدازدست اندرکاران اموراقتصادی سئوال شود
چرا نمیتوانیم بشیم همین الان انقد موتور ef7+ بهنیه کرد که در دمای 60 درجه جنوب اخ نگفته فقط کافی در نت تست این موتور سرچ کنید خودرو شاهین بسیار محکم چون روی پلت فرم یک ماشین محکم امریکایی ساخته شده
سوخو ۳۵ رو میشه با تیرکمون زد.
اف ۴ های ایران در زمان جنگ به راحتی حریف آخرین مدل های جنگنده های روسی عراق بودن.
واسه ۲۰ تا دونه جنگنده نسل ۴ به درد نخور ایران رو در باتلاق اوکراین گرفتار کردین.امکان نداره غربی ها از این حمایت ایران از روسیه به راحتی گذر کنن.
بهتر است خانم معلم به کار بر نگردد. با این حقوق امورش و پرورش و صد تا منت !
در شرکت ها مشغول به کار شود بهتر است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
نساجی خیلی بهتر بود
اشتباه کرد
خودشون کشتندبا رتبه بندی
که مثلا 1 میلیون به حقوق معلم اضافه کنند.
خانم مهندس، خانم معلم، خانم دکتر، خانم ایرانی، دم همتون گرم
ناراحت خانم معلم نباشید بروپیدجلوی اختلاس ودزدی های کلان رابگیرید و این خانم کاری نکرده از نظر مردم ایران که شما قصد بخشیدن یا نبخشیدن ایشان را دارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
مردم ایران جمعیت های میلیونی ۲۲ بهمن بود نه شما غربگداها
اين بود احترام به زنان ؟؟
احسنت به این مدیریت هوشمندانه‌ای که در کشور وجود دارد، خودمون چالش بیهوده درست می کنیم وبعد هم با آبرو ریزی مثلا آنرا مدیریتی منطقی می کنیم
امیدوارم همه اونهایی که توی برقراری و افزایش تحریمها دست دارن ، از تحریم چی و تحریم تراش بگیر تا کاسب تحریم و... همه و همه به نفرین ملت ایران گرفتار بشن انشالله
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
آمین
واقعا دم نماینده مجلس گرم. حتما ایشان دكتر نیز هستند. دمت گرم ای دلاور كه زدی. ولی ایكاش كمی هم مطالعه میكردی تا بدانی پلتفرم چیست. !
آدمها به هر جا برسند و مالك هر دارایی بشوند تا مالك شرم و خجالت نشوند هیچی ندارند و هیچی نیستند. چرا القابی مانند نجیب زاده در ملل مختلف ارزش دارد؟ چون هر كاری و هر حرفی میزنند به فكر آبروی اجداد و نسل بعدی خود نیز هستند.
گوشت تنظیم بازار در فامیلی مارکت بدون مالیات بر ارزش افزوده کیلیویی 5000000پنج میلیون ریال .دقیقا همین قیمت .
آموزش و پرورش مازندران: دیدیم که زمینه برای اصلاح در معلم قائمشهری وجود دارد و می‌تواند جبران کند(((((((((((خخخخخخخخخخخخخخ))))))))))))
آموزش و پرورش مازندران: دیدیم که زمینه برای اصلاح در معلم قائمشهری وجود دارد و می‌تواند جبران کند!!!!!
این ملعم چه جرمی مرتکب شده بود؟
دزدی و اختلاس؟
تجاوز؟
ضرب و شتم؟
...
خیرر! تنها یه آهنگ شاد پخش کرده بود تا حال بچه ها بهتر باشه
گوشت گوسفندی گرم ۲۳۲ هزار تومانی امروز به‌صورت گسترده در ۲۲ میدان میوه و تره‌بار شهرداری و در اقصی‌نقاط شهر تهران عرضه می‌شود.
چقدر دروغ چقدر دغل بازی
من روز پنج شنبه تاریخ 27/11/1401 به میدان تره بار صادقیه رفتم گوشت گره گوسفندی نداشتند و رفتم از قصابی روبروی کیلوئی 470 هزار تومان خریدم. کاش امکان میگذاشتید تا رسید ترازو را همین جا ارسال میکردم.
این جماعت مسئولین با چه صابونی روی خودشان را میشویند؟
رئیسی: وضع تورمی فعلی را بی‌تردید کنترل خواهیم کرد. جک آخر سال
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
نزدیک نصف دولت رفته همچنان می خواد کنترل کنه! بخره کی؟
دریافت سوخو 35 خبر خیلی خوبی است.
جنگنده های 50 ساله نیروی هوائی دیگر ایمن نیست و جان خلبان را به خطر می اندازد.
دقیقا 500 تومن شایعه هست کیلویی 450 هزار تومن درسته.
عده ای متوهم و ... مدهوش تبلیغات غرب به صورت جو زده مطالبه برهنگی ناموس را فریاد زدند. بعد آقای علیخانی نگران شده.
البته انتظاری از این قشری که همیشه در حال خودنمایی است نمیشه داشت.
پاسخ ها
و ب ا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
واقعا چرا نمی فهمید؟
هنوز هم برچسب برهنگی و غیره؟
کل این صفحه و تمام صفحات صفحات خبرگذاری ها فقط خبر از مشکل و تبعیض و عدم مدیریته باز میگید برهنگی؟
تکذیب گوشت500هزارتومانی راخوب اومدی!!!
اگر تورم در ترکیه 73 درصد است و در ایران 49 درصد! پس چرا ارزش ریال نسبت به لیر ترکیه کاهش می یابد!؟ یا تورم 49 درصدی ما درست نیست یا تورم 73 درصدی ترکیه!!!
صد بار گفتیم نتیجه عملکرد معجزه هزاره سوم ونزویلایی شدن ایران است به گوش کسی نرفت و دوباره تیم نابغه ان مرد بر مسند قدرت نشستند تا افتضاح او را تکمیل کنند. هر بلایی سرتون بیاد حقتونه.
احسان علیخانی
تو راحت باش
الهی خیر نبینید با این مملکت داری تون همین دیروز در فروشگاه شهروند گوشت را به قیمت 495000تومان می فروختند.
اینکه اشتباه کرده این خانم شکی نیست. اما اصلا لازم نیست عذرخواهی این بنده خدا رسانه ای بشه، انسان‌ها حرمت دارند.
وقتی مشخص بشه که طرف نادم شده کافیست و اصلا چنین روالی را شایسته نمی‌دانم که هر کس رسید یه برگ کاغذ بزارید جلوش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
کی گفته اشتباه کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
یارو پیج داره و بلاگر و از این کلیپ هم می خواسته سوء استفاده کنه و دنبال کنندهها شو افزایش بده و فیلمو در فضای مجازی به اشتراک کذاشته حالا تو میگی انسانههااا حرمت دارن !!!!!
اصلا ما تولید داخل نداریم ، به شکلهای مختلف جنس وارد می کنند ، لیبل ایرانی می زنند می گویند تولید داخل ،خبر نگارها باید بروند از صفر تا صد این ادعاها را بررسی وراست آزمایی کند از تولید خودرو برقی وموشک وغیره وغیره باید متوجه شوند دیگر دوران ریا کاری وفریب اذهان عمومی گذشت ،عصر شفافیت شروع شده ،باشد تا انشاالله دست نا متخصصان از سر مدیریت کشور قطع شود
رئیسی: وضع تورمی فعلی را بی‌تردید کنترل خواهیم کرد

اگر اهل عمل بودید نمی گذاشتید به اینجاها برسد

اینوعده تان هم مانند بقیه وعده هایتان که بقول خودتان به تمام انان عمل کردید

فردادهم بیائید بگوئید ما تورم را کنترل کردیم و به وعده مان عمل کردیم

کنتور نمی اندازد و کسی هم نیست که بگوید کجا

انجا هم که کمی سروصدا بشود می گوئید

قبول ندارید متر کنید

تازه مهر تائید هم بعدا برایتان میزدند
باباتابی جون چرا شایع پراکنی می کنید اخه کجا گوشت شده 500هزارتومان
بی انصاف نباش عجله نکن الان 420هزارتومانه تا اخر هفته میشه 200هزار تومان با انصاف باش بزار دولت ناکارامد کارش بکنه

ارادت دلسوخته نظام
با تکذیب شما چیزی از واقعیت کم نمیشه
شماها فقط بلدین شعار بدین .. هیچ کاری بلد نیستبین انجام بدین که به درد مملکت و مردم بخوره
خانم معلم قایم شهری بدبخت چیکار کرده که باید بخشیده بشه؟!!!!
زمینه اصلاح داشت؟!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
من شخصا روش تدریس خانم معلم رو تایید میکنم
خانم معلم قائم شهری کار بدی انجام نداده بود
می خواهند سرشان را مثل کبک زیر برف بکنند
تمام بچه های اون کلاس شعر را بلد بودند ! خانم معلم یاد داده بود یا جامعه و بخصوص کودکان و جوانان تمایل به شادی ذارند و چون رویکرد حاکمیت شادی نیست از تولیدات در دسترس استفاده می کنند
ما کدام جشن ملی شاد را برای مردم باقی گذاشته ایم ؟
مراسمن شاد ما هم شبیه نوحه خوانی است
این همه موسیقی و رقص فولکلور شاد در سنتهای بومی خودمان داریم ولی با تمام قوا با آنها می جنگیم
نتیجه تزریق مداوم غم و غصه به جامعه همینه
معلم جنایت کرده یا اختلاس و یا قیمت ارز را برده بالا اینا چیه در مورد این خانم جوان عاملی اظهار نظر میکند شما بحث. سقوط پول ملی و از عوامل و دلایلش را عنوان بکنید
شما خودت رو ناراحت نکن گوشت ۵۰۰ هزار تومانی قطعا دروغه چون در واقع ۴۹۹۵۰۰ تومن بوده و خیلی جا داره تا ۵۰۰ هزار تومن
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
مرسی
من ساکن خوزستان هستم، تو منطقه ما یه بنده خدایی گوشت قرمز میفروشه تو رنج ۳۸۰ تا ۴۸۰
الان من باید ازش تشکر کنم که ۵۰۰ نمیده؟ مگه ۴۰۰ تومن کیلویی و بیشتر مبلغ پایینیه؟
بخدا میشه یک بیستم حقوقم
گوشت 500 تومانی تکذیب شد. بابا نرخ گوشت را برو از قصابی بپرس. تکذیب نمیخاد
مملکت در سراشیبی سقوط است شک نکنید
رییسی مچکریم !!!!!!

که طرف تنها ۱۸ ماه کل ثروت کشور و مردم را نصف کردی و دلار ۲۸ تومانی تحویل گرفتی و ۴۸ هزار تومان کردی !!!

بیا تا شما رو ماساژ بدهیم که خیلی خیلی خیلی خسته شدید !!!!!!
دیجی کالا رو باز کن و بزن گوشت گوسفندی ببین قیمت چند زده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
فکر میکنی نمیبینن؟دروغ میگن
ناشناس
| Norway |
۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
خودشون می دوننخجالت نمی کشن حیا هم ندارند فقط و فقط دروغ می گن
رئیسی: وضع تورمی فعلی را بی‌تردید کنترل خواهیم کرد.
بشین بزار باد بیاد. تا تعامل با جهان نداشته باشی، نمیشه. کشورم داره نابود میشه.
نکنید انصاف نیست. مردم هر روز فقیرتر می شوند. بترسید از آه ملت ایران
بی‌تردید وضع تورمی کنونی را کنترل خواهیم کرد

اگر واقعا قادر به حل تورم بودید بدون اینکه این موضوع را بیان کنید اینکار را می کردید!
دوران حرف درمانی تمام شده است و یک زمانی می توانستید با حرف به مردم آرامش بدهید و روز بروز از ضریب اثر گذاری آن کم می شود
از مردم توقع نداشته باشید در حالی که پول چاپ می کنید و بر طبی بی ارزش شدن پول می کوبید با شما همکاری کنند چون واقعا اگر هم خودشان خواسته باشند اما نمی شود
حالا خانم معلم قول داد مشقاش رو بنویسه ایندفعه ببخشیدش
شما خودرو برقی بساز که ۹۹ درصد قطعات اون وارداتی باشه اما صادق باش و درستکار باش و به قیمت خودش بفروش با اینکه یک نوع عقبگرد است باز هم ما قبول داریم
شما در موتور بنزینی که صدها سال از اون می گذره موندی حالا ادعای خودروی برقی می کنی!
دوستان دقت کنن فقط رقم ۵۰۰ تکذیب شده چون الان ۵۸۰ هم میفروشن!
گوشت میدان نارمک کیلویی 1500 تومان سر کوچه کنار همون گوجه فرنگی فروشی هر کی میگه نه بره خودش قیمت کند.
بلایی که امروز دارد به سرمان می اید از همون روزها شروع شد خیلی متوجه نبودند خیلی ها هم دلشان نمیخواست بفهمند
پاسخ ها
وحید
| United States of America |
۰۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
خلایق هر چه لایق
جناب رییس جمهور، نشانه ها این را نمیگویند.
مسئولین عزیز خسته نباشید خودتان اخراج می کنید بعد خودتاند پادرمیانی می کنید و به کار برمی گردانید !
آقای سخنگو شما که اهل دیپلماسی هستید وباید اصول دیپلماتیک را رعایت کنید. !!! در ثانی چرا تویتر شما فیلتر نیست ؟
خدا رو شکر که خبر گوشت کیلویی ۵۰۰ تومن رو قویا تکذیب کردند حداقل الان تکلیف مان روشن شد که باید خودمون رو برای خرید گوشت کیلویی ۵۰۰ تومن آماده کنیم!!!!
500 نیست 330 که هست! چقدر فرقشه مگه!
"رئیسی: وضع تورمی فعلی را بی‌تردید کنترل خواهیم کرد" آقای رئیسی اون قطار پیشرفتی که ازش صحبت می کنید قطار تورم است که با سرعت می تازد.
گوشت به یک میلیون تومان هم خواهد رسید؟چون تولید ان کم است و دولت بخاطر کمبود ارز گوشت به اندازه نیاز وارد نمی کند؟
ولو اینکه همین آمار آقایان درست باشد


تورم یمن از ایران پایین تره
اونوقت از مجلس خبرگان تا وزرا دنبال اینن که گانگستر آمل کیه ؟
واقعا امیدی به این عزیزان نیست
رئیسی: وضع تورمی فعلی را بی‌تردید کنترل خواهیم کرد!!!!
آمین رب العالمین
خدا کمکت کنه
خدا یاریت کنه
اما این هم زندگی نشد که تو برای ما مردم درست کردی
لباس دین
شعار دین
چهره دین
قالب دین
ادعای مقدسات
اما رفتار...
اما کردار....
اما خروجی...
این نشد آقا....
تورم ۲۸۵ درصدی برای کدام کشور است؟معلوم است اول ایران که 400درصد تورم دارد که نمی گویند
آیا واقعا نمیبینید مردم می گویند نان نداریم؟ دنبال چی هستید؟ مردم را با اخبار زرد سرگرم می کنید؟ بیخود کردین دلار را به 50 و سکه را به 28 میلیون رساندید. من معلم چقدر باید صورتمو با سیلی سرخ کنم؟ به خدا بریدم
و لوکوموتیر پیشرفت همچنان با سرعت تمام در حال حرکت است !!
جوگیر میشیم اول

اخرش با رافت اسلامی همه چی به خوشی حل میشه
در جایی که تورم 300٪ است عیدی ۱۸۰۰۰۰۰ تومانی و افزایش حقوق 20٪ مسخره است.
متاسفانه این دولت هم بعلت وجود مافیای قدرت مافیای خودرو و ارز و۰۰۰۰۰ و سو استفاده از بیت المال و عدم وجود افراد باسواد و مسیول دارد به بیراهه میرود و نارضایتی هم بخاطر گرانی وحشتناک و مستمر هر روز بیشتر می شود. بنظر الان میزان تورم در ایران در دنیا اول است.
واقعازندگي كردن خيلي سخت شده،مامردم عادي ديگه داريم زيرخط فقروگراني له ميشيم!چراكسي به فكر طبقه ي متوسط نيست؟چراكسي به فكر جوانان بيكارنيست!؟بأحرف درماني كه نميشود مشكلات راحل كرد!مامردم نان سوخاري نميتونيم بخريم سوخو روكجاي دلمان بزاريم.!؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس