بازدید 8596

اظهارات وزیر کشور درباره برف شگفت انگیز کوهرنگ

وزیر کشور با بیان اینکه حجم برف در کوهرنگ بالاست، گفت: ارتفاع برف در برخی مناطق به ۲۰ متر هم می‌رسد.
کد خبر: ۱۱۶۴۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱ 16 February 2023


به گزارش تابناک، احمد وحیدی در گزارشی درباره آخرین وضعیت چهارمحال و بختیاری پس از بارش برف سنگین با بیان اینکه حجم برف در منطقه کوهرنگ بسیار بالاست به ‌طوری که در برخی مناطق تا سه متر و در برخی مناطق که بهمن آمده ارتفاع به ۲۰ هم رسیده است، اظهار داشت: عملیات امدادرسانی با قدرت شروع شده و در حال حاضر مشکلی نداریم. بارش‌های استان چهارمحال و بختیاری در سی سال اخیر بی‌سابقه بوده است.

وی با بیان اینکه با توجه به حجم بارش برف و انسداد راه‌های روستایی، بازگشایی راه‌های روستایی در کوهرنگ امکانپذیر نبود و از خوزستان و لرستان برای بازگشایی راه‌ها اقدام شد، افزود: راه ۵۰ روستا از سمت خوزستان بازگشایی شد و از سمت لرستان نیز برای بازگشایی روستاهای محاصره در برف اقدام کرده‌ایم.

وزیر کشور با بیان اینکه در منطقه کوهرنگ ‌راه‌های اصلی باز شده ولی روستاها نیاز به کمک ‌دارند، تصریح کرد: بحمدالله "آب، برق، گاز و تلفن در تمام مناطق درگیر برف برقرار است و مردم مشکلی ندارند.

وی با بیان اینکه تجهیزات لجستیک در راه مناطق برف‌گیر چهارمحال و بختیاری است، ادامه داد: با توجه به اینکه حجم برف سنگین است، اولویت با بازگشایی راه‌های روستایی است.

وزیر کشور همچنین در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت مناطق درگیر برف در استان اصفهان نیز تاکید کرد: در اصفهان نیز تعدادی از روستاها در فریدونشهر ‌مشکل دارند و تاکید شده تا سریعا ‌با بالگرد به مردم کمک‌رسانی شود.‌

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل