بازدید 4860

اتهام زنی واهی آمریکا علیه ایران درباره القاعده

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با تکرار ادعاهای واهی و بی اساس، مدعی حضور سرکرده گروهک تروریستی القاعده در ایران شد.
کد خبر: ۱۱۶۴۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۰ 16 February 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از روسیا الیوم، ند پرایس سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با تکرار ادعاهای مطرح شده در یک گزارش سازمان ملل متحد، مدعی حضور سرکرده جدید گروهک تروریستی القاعده با نام «سیف العدل» در ایران شد.

بر اساس این گزارش، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا بدون ارائه هرگونه مدارک و اسنادی ادعا کرد: ارزیابی ما با ارزیابی سازمان ملل متحد مبنی بر اینکه سرکرده جدید القاعده با نام سیف العدل در ایران است، مطابقت دارد.

برخی منابع خبری با انتشار یک گزارش و نسبت دادن آن به سازمان ملل متحد مدعی حضور سیف العدل در ایران شده بودند که گفته می شود پس از مرگ ایمن الظواهری سرکردگی گروه تروریستی القاعده را برعهده گرفته است.

ند پرایس نیز که کشورش یکی از حامیان اصلی تروریسم در منطقه بشمار می رود با تکرار ادعاها و اتهامات واهی علیه ایران مدعی شد: پناه دادن به القاعده یکی دیگر از حمایت های گسترده ایران از تروریسم و اقدامات بی ثبات کننده در خاورمیانه و خارج آن است.

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا درباره ادعای تروریست های سنتکام پیرامون سرنگونی یک پهپاد ایرانی در سوریه هم مدعی شد: ما به محافظت از مردم و منافع خود پایبند هستیم و به این تعهد عمل خواهیم نمود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی