بازدید 5048
۴

رئیسی وارد پکن شد

رئیس جمهور در صدر هیئت عالی‌رتبه اقتصادی و سیاسی و به دعوت رسمی رئیس جمهور چین، وارد پکن شد.
کد خبر: ۱۱۶۳۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۹ 14 February 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سید ابراهیم رئیسی، عصر دوشنبه با بدرقه رسمی محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قمی، معاون امور بین‌الملل دفتر رهبر معظم انقلاب و جمعی از اعضای کابینه دولت، تهران را به مقصد پکن، پایتخت چین، ترک کرد.

پس از مذاکرات مشترک و ملاقات خصوصی رئیس جمهور کشورمان با «شی جین پینگ» رئیس جمهور چین، اسناد مهم همکاری‌های دو جانبه به امضای مقامات دو کشور خواهد رسید.

همچنین در این سفر، نخست‌وزیر و رئیس کمیته دائمی کنگره خلق چین با رئیسی دیدار خواهند کرد.

حضور و سخنرانی در دانشگاه پکن، دیدار با اندیشمندان و فرهیختگان برتر چینی، ملاقات و گفت و گو با نخبگان و فعالان اقتصادی چین و دیدار و گفت و گو با ایرانیان مقیم این کشور، از دیگر برنامه‌های رئیس جمهور در این سفر سه روزه خواهد بود.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و رئیس کمیسیون مشترک دو کشور، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، جواد اوجی وزیر نفت، سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی، سید رضا فاطمی امین وزیر صمت، محمد رضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی و غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور، سید ابراهیم رئیسی را در این سفر، همراهی می‌کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۴
چرا تصاویر ورود ریسی به پکن و نحوه استقبال را منتشر نمی کنید
تا زمانیکه تکلیف برجام و fatf و روابط ما با دنیای غرب اصلاح نشود چین دوزار برای ایران فایده ای ندارد و سفر ایشان به چین جز هزینه سفر هیچ چیز دیگری ندارد
تمام
باآرزوی موفقیت وسلامتی برای رییس جمهورمحترم مردمی .
توهین به ملت ایران !
از نظر عرف دیپلماتیک باید رئیس جمهورشون می اومد استقبال رئیس جمهور ایران
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی