بازدید 3246

خمز: تا من هستم کاوه رضایی جایی در تراکتور ندارد

کد خبر: ۱۱۶۳۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸ 12 February 2023

خمس سرمربی اسپانیایی تراکتور در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه مربی داخلی یا خارجی برای نیمکت تیم ملی ایران مناسب است، توضیح داد: اینکه ملیّت مربی منتخب کجا باشد، مهم نیست. قطعاً مربی خوبی برای تیم ملی ایران انتخاب خواهد شد و مربیان ایرانی با توان فنی بالا برای هدایت تیم ملی ایران وجود دارد.

خمز: تا من هستم کاوه رضایی جایی در تراکتور ندارد

سرمربی تیم تراکتور راجع به ادعاهای سرمربی تیم هوادار مبنی بر عدم توانایی تراکتور برای رد و بدل کردن چهار پاس متوالی در بازی با هوادار، بیان کرد: می‌توانم چندین صحنه نشان دهم که بیشتر از چهار پاس داده‌ایم. جایزه‌ای هم برای این ادعا در نظر گرفته بودند، پس من صاحب آن هزار دلار می‌شوم. فکر می‌کنم آنان نیز دوست دارند پاس داده و کارهای ترکیبی انجام دهند، ولی بهتر است نگران کیفیت چمن ورزشگاه‌شان باشند. البته آنان نیز در خیلی از صحنه‌ها بیشتر از چهار پاس دادند. شرایط زمین و باد اجازه نداد آن‌طور که می‌خواستیم، بازی کنیم؛ به هر حال سه امتیاز را کسب کردیم.

وی درباره حکم صادر شده برای پرونده کاوه رضایی، گفت: فکر کنم قبلاً هم گفته‌ام که کاوه رضایی گذشته تراکتور است. من تا زمانی که سرمربی تراکتور هستم، اجازه بازگشت این بازیکن به تراکتور را نمی‌دهم.

خمس در مورد جذب بازیکن جدید خارجی، بیان کرد: ما لیست چند بازیکن را به باشگاه داده بودیم که به خاطر وضعیت حاکم بر نقل‌وانتقالات، امکان جذب آنان میسر نشد. پس از پایان نقل‌وانتقالات، می‌توانستیم بازیکن آزاد جذب کنیم که «جیمی رومرو» به‌عنوان بازیکن آزاد به تیم ما اضافه شد. این بازیکن از 15 دسامبر بازی نکرده و تمریناتش را به طور شخصی انجام داده است. تلاش می‌کنیم این بازیکن را با تمرینات فشرده برای ادامه مسابقات آماده کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل