بازدید 1810

نیروهای مسلح با تمام توان به دولت کمک کنند

سرلشکر باقری گفت: نیروهای مسلح، نمایندگان مجلس و سایر مسئولین، مسئول هستند، با تمام توان به دولت کمک کنند تا دولت هم بتواند، به ملت عزیز کشورمان به‌نحو احسن خدمت کند.
کد خبر: ۱۱۶۳۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲ 12 February 2023

به گزاررش «تابناک»، تسنیم، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح صبح امروز (یکشنبه) در یازدهمین جلسه هیأت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور اظهار داشت: ملت بصیر ایران روز گذشته با حضور جانانه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن خط بطلانی بر همه توطئه‌ها، تحریک‌ها و طرح‌های شوم دشمنان کشیدند.

سرلشکر باقری در ادامه با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی حضور جمعیت در راهپیمایی ۲۲ بهمن نسبت به آخرین سالی که قبل از شیوع کرونا برگزار شد، بیان داشت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده این است که ملت فهیم ایران هنگامی که توطئه دشمن را مشاهده می‌کنند، با جدیت وارد میدان می‌شوند.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با تاکید بر اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن وحدت، همبستگی و استحکام نظام و ملت ایران اسلامی را به تصویر کشید، تصریح کرد: پس از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، قطعا مسئولیت آن‌هایی که در حاکمیت مسئول هستند، سنگین‌تر از قبل خواهد شد.

سرلشکر باقری در پایان گفت: نیرو‌های مسلح، نمایندگان مجلس و سایر مسئولین، مسئول هستند، با تمام توان به دولت کمک کنند تا دولت هم بتواند، به ملت عزیز کشورمان به‌نحو احسن خدمت کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل