بازدید 6295
پنج امتیاز فاصله با یک بازی بیشتر! پپ جام را داد؟

قتل سیتی با شلیک هری؛ لطف تاتنهام به آرسنال

هری کین با تک گل خود به پیروزی ۱-۰ تاتنهام مقابل منچسترسیتی کمک زیادی کرد. شماره ۱۰ اسپرز با این گل ۲۶۷ گله شد تا به تنهایی عنوان بهترین گلزن تاریخ تاتنهام را به خودش اختصاص بدهد.
کد خبر: ۱۱۶۲۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶ 05 February 2023

دیدارهای هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر انگلیس، امشب (یکشنبه) با انجام یک بازی میان تیم‌های تاتنهام و منچسترسیتی به پایان رسید که این بازی را تاتنهام با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان رساند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تنها گل این بازی را کاپیتان تاتنهام هری کین در دقیقه 15 به ثمر رساند. این نتیجه در حالی رقم خورد که تاتنهامی‌ها با اخراج دفاع راست‌ خود کریستین رومرو در دقیقه 87، دقایق انتهایی بازی را 10 نفره سپری کردند. تاتنهام بدون سرمربی خود آنتونیو کونته که به تازگی تحت عمل جراحی کیسه صفرا قرار گرفته است، این پیروزی را به دست آورد.

قتل سیتی با شلیک هری؛ لطف تاتنهام به آرسنال

همچنین گلی که هری کین در این بازی به ثمر رساند، دویست‌و‌شصت‌و‌هفتمین گل این مهاجم انگلیسی برای سفیدپوشان لندن بود و او را به بهترین گلزن تاریخ این تیم تبدیل کرد.

تاتنهام با کسب یازدهمین پیروزی‌اش در این فصل لیگ برتر انگلیس، 36 امتیازی شد و به رده پنجم جدول صعود کرد البته با یک بازی بیشتر نسبت به برایتون 34 امتیازی. منچسترسیتی اما با قبول سومین باختش در این فصل 45 امتیازی ماند و نتوانست فاصله خود را با آرسنال صدرنشین که این هفته به اورتون باخته بود کاهش دهد. به این ترتیب فاصله دو تیم‌های اول و دوم جدول همان 5 امتیاز باقی ماند و آرسنال این شانس را دارد که با بردن بازی معوقه‌اش فاصله را به 8 امتیاز افزایش دهد.

در پایان هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر جزیره، آرسنال با 50 امتیاز از 20 بازی در صدر است، منچسترسیتی با 45 امتیاز از 21 بازی در رده دوم قرار دارد و منچستریونایتد با 42 امتیاز از 21 بازی سوم است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر