آخرین سیگنال‌ها برای بورس فردا چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه

بورس فردا چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که احتمالا این ده خبر می‌توانند بر روی روند آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را ببینید و بخوانید.
کد خبر: ۱۱۶۲۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۳ 31 January 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس،  بورس فردا چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که احتمالا این ده خبر می‌توانند بر روی روند آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را ببینید و بخوانید.

۱- تسهیلات پرداختی بانک‌ها طی ۹ ماهه سال ۱۴۰۱ به مبلغ ۲۹۷۹۱.۵ هزار میلیارد ریال رسید که این میزان  در مقایسه با دوره مشابه سال قبل مبلغ   ۸۷۹۰.۴هزار میلیارد ریال (معادل ۴۱.۹ درصد) افزایش داشته است.
۲- رابرت مالی: آماده مذاکره غیرمستقیم با ایران هستیم
۳- براساس مذاکرات وزارت صمت با سازمان بورس برای حل مشکل عرضه خودرو‌های وارداتی در بورس، احتمالا ظرف دو هفته آینده خودرو‌های چانگان وارداتی در بورس کالا عرضه شوند و بخش اول این خودرو‌ها تا پایان سال وارد کشور خواهد شد.
۴- افزایش سرمایه ۲۰ درصدی شپنا از محل سود انباشته مورد تائید حسابرس قرار گرفت.
۵- بانک سینا از  واگذاری املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به بانک بابت تسویه بخشی از بدهی شرکت احداث و بهره برداری آزاد راه تهران شمال به مبلغ ۱۰۴۴ میلیارد تومان خبر داد.
۶- معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی از واگذاری تنظیم بازار قند و شکر به انجمن صنفی کارخانه‌های قند و شکر کشور خبر داد.
۷- شرکت  تولید سموم علف کش با نماد شسم از  واگذاری ۹۰۵۲۵ سهم شرکت مدیریت تالار ایرانیان به  شرکت مهندسی بازرگانی پیام قشم (سهامی خاص) خبر داد.
۸- هیأت مدیره شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان افزایش سرمایه ۱۱۸ درصدی این شرکت از محل سود انباشته را به تصویب رساند.
۹- تعلیق نماد معاملاتی تنوین به مدت ۱۰ روزه دیگر (تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۲۶) تمدید می‌گردد.
۱۰- جلسه نهایی شورای رقابت در مورد عرضه خودرو در بورس کالا امروز سه شنبه برگزار می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار