بازدید 3831

رئیسی: استفاده از ثروت‌های راکد برای رونق تولید

رئیس جمهور گفت: هدف مولدسازی دارایی‌های دولت این است که در اجرای قانون، از ثروت‌های بلا استفاده و متوقف مانده در دستگاه‌ها برای رونق تولید و تسریع پیشرفت کشور استفاده بهینه شود.
کد خبر: ۱۱۶۱۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۰ 30 January 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در جلسه عصر یکشنبه هیات دولت ضمن ابراز همدردی با خانواده جان‌باختگان و آسیب‌دیدگان حادثه زلزله شب گذشته شهرستان خوی، بر لزوم تسریع در امدادرسانی به زلزله‌زدگان با توجه به شدت برودت هوا در این منطقه و برنامه‌ریزی برای آغاز روند بازسازی مناطق آسیب‌دیده تأکید کرد.

رئیس جمهور با قدردانی از وزیر کشور بابت حضور سریع در منطقه و تلاش برای رفع نیاز‌های آسیب‌دیدگان، از اقدامات مسئولان استان آذربایجان غربی و شهرستان خوی در رسیدگی به وضع زلزله‌زدگان نیز ابراز رضایت کرد.

رئیسی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بازدید ۳ ساعته مقام معظم رهبری از نمایشگاه دستاورد‌های صنعتی کشور، این نمایشگاه را گزارش عینی پیشرفت کشور در عرصه تولید دانست و تصریح کرد: دولت برای سرعت‌بخشی به روند پیشرفت کشور همه توان خود را به کار خواهد گرفت.

رئیس جمهور همچنین با تأکید بر ضرورت همکاری همه دستگاه‌ها برای مولدسازی دارایی‌های دولت در راستای اجرای مصوبه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، لزوم تبیین هر چه بیشتر ابعاد و دستاورد‌های این اقدام برای رفع ابهامات را متذکر شد و افزود: هدف مولدسازی دارایی‌های دولت این است که در اجرای قانون، از ثروت‌های بلااستفاده و متوقف مانده در دستگاه‌ها برای رونق تولید و تسریع پیشرفت کشور استفاده بهینه شود.

رئیسی با بیان اینکه ارزش و اهمیت امکانات و سرمایه‌ها، در گرو فعال شدن آن‌ها در مسیر رونق تولید و رشد و پیشرفت کشور است، خاطرنشان کرد: هدف مصوبه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی، اجرای قانون در جهت مولدسازی اموال راکد دستگاه‌ها، با پشتوانه قانونی و حقوقی و بر اساس روشی اصولی است که با استفاه از تجارب گذشته به ویژه تجربه اجرای ناصحیح سیاست خصوصی‌سازی، انجام خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۰
آیا ساز و کاری برای مهار بی قانونی احتمالی مصوبات سران قوا وجود دارد؟
این حرف رو کسی باید بزند که برنامه ریزی داشته باشد و حداقل 4 نفر کارشناس خبره در کنارش باشند نه شما اقای ریسی که در یک سال و نیم گذشته عملا نشان داده اید هیچ برنامه ای در هیچ زمینه نداشته اید و از نظرتان کارشناس خبره هم دوستان تان هستن و لاغیر
همینقدر رونق تولید و تسریع پیشرفت ایجاد کردید کافیه. این اموال اسمش اموال دولته ولی مالک اصلیش ملته حق نابود کردنش رو ندارید. از همون مصونیت قضایی که برای خودتون در نظر گرفتید معلومه میخواید چکار کنید.
خیر جناب ریسی .
این فروشها برای هزینه های جاری است و به تولید نمی رسد .
رئیس جمهور گفت: هدف مولدسازی دارایی‌های دولت این است که در اجرای قانون، از ثروت‌های بلا استفاده و متوقف مانده در دستگاه‌ها برای رونق تولید و تسریع پیشرفت کشور استفاده بهینه شود.!!!!!!!!!!! خواهیم دید (((((((((((( چهل ساله که این شعار ها رو مشنویم !!!!!!!!!!! آه هم در بساط مسئولان برای ارائه نیست فقط صبح تا شب شعار و شعار )))))))))))))
لاکن طوری نشود که یک ملک 100 میلیاردی بیت المال را به قیمت 500 میلیون تومن به خودی ها واگذار گردد
برای کسری بودجه.
آقای رئیسی این مشاوران و وزرا شما را بخاطر تولید گول میزنند
سرمایه راکد البته بقول شما باید صرف امور فرهنگی شود آنهم ساخت سینما و تئاتر و مراکز ویژه کودکان. و نوجوانان برای پرورش البته آزاد آنها وزیر شما اولین موردی را که بعنوان سرمایه راک نامبرده اند کانون پرورش کودکان و نوجوانان بوده که آنجا را بفروشند و پ
که آپارتمان سازی شود بعد آن پول برود در صندوق دولت که حقوق میلیونی مدیران شما تامین شود و اسمش بشود تامین سرمایه بای تولید !!!!!! آقای رئیسی جناب خاندوزی اگر واقعا خواستار کمکبه تولید هستند
به بانک‌های با نظارت کارشناسان میهن دوست و دانا دستور بدهند که کلیه بانکها منازلی راکد بهر دلیل تصرف کرده اند بفروشند و تحتذنظارت هیئت عادل وجوه دریافتی که سر به میلیلرد ها تومان میزند برای وام به تولید با شرایط مناسب اختصاص بدهند
لازم به یادآوری نیست که وظیفه بانکها بنگاه داری نیست و این دستور کاملا براساس قانون بانکها می باشد
بدون اینکه بخواهید وارد قضیه تصرف ناعادلانه زمین های فرهنگی شوید
شاید هم آب و هوای مرکز شهر و ساختمان قدیمی وزارت خانه شما را اذیت کرده وبه فکر این هستید که وزارت خانه‌ها ببرند نزدیک منزلشان و دانشگاهی که از آن فارغ التحصیل شده اند
آره حتما. همه رو میزنین به جیب. چیزی به نفع مردم خرج نمیشه
کدام تولید؟!..بفرمایید فروختن مال و اموال بیت المال و خوردن آن...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل