بازدید 12922

طرح عفاف و حجاب به همه ادارات ابلاغ شده است

خطیب موقت نماز جمعه تهران و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: در لیست تحریم‌ها ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز قرار دارد اما به فضل الهی امروز در تمام وزارتخانه‌ها و ادارات شورای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده و طرح عفاف و حجاب تهیه شده و به همه ادارات ابلاغ شده است. ستاد امر به معروف بلندگویی برای دعوت به خیر است. حتی در برخی از استان‌ها سیستمی پیش بینی شده تا اگر در هر اداره‌ای تخلفی صورت گرفت توسط این ستاد به بالاترین مسئول منتقل شود و اگر اقدامی صورت نگرفت آنها وارد عمل شوند. آنها دیدند که ستاد امر به معروف در حفاظت از احکام دین و خدمت به مردم موثر است و آن را تحریم کردند.
کد خبر: ۱۱۶۱۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶ 27 January 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، آیت الله سید کاظم صدیقی در خطبه عبادی نمازجمعه این هفته تهران ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی بیان کرد: همه ملت ایران و همه دلدادگان به دین و مکتب پیامبر و همه نورانیانی که مشعل قرآن بر دل آنها تابیده را به پرهیز از آنچه خدا را خشنود نمی‌کند و اقبال به آنچه که خدا را خشنود می‌سازد، دعوت می‌کنم. رضایت خدا بالاترین مقامی است که انسان به آن می‌رسد. خداوند اهل تقوا را دوست می‌دارد. از بهشت و از رفاه و از رهایی از خطرات مهمتر دوست داشتن خداوند است. خدا نکند که خداوند از ما نگاه بردارد. خداوند کسانی را که اهل خیانت و اهل کفر نعمت‌ها هستند دوست ندارد. هر کسی اهل صداقت، امانت، دیانت و مقاومت باشد خداوند آن را دوست می‌دارد.

خطیب نماز جمعه تهران در خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته تهران ضمن دعوت نمازگزاران به تقوی الهی و با اشاره به آغاز اجلاسیه نماز بیان کرد: قرآن کریم نماز را به عنوان پناهگاه معرفی کرده و آنهایی که به این پناهگاه روی نمی‌آورند نمی‌دانند که نماز چه پناهگاه مستحکمی است. نماز یاور و پناهگاه بندگان است. در قرآن کریم آمده است که نماز یک قیام و قعود نیست، بلکه ملکوت دارد. از آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، وزارت علوم، سازمان تبلیغات و حوزه‌های علمیه انتظار می‌رود که جوانان را به این پناهگاه دعوت کنند. همچنین از هنرمندانی که خدا و قیامت را قبول دارند. نه آنهایی که قبول نداشته و به آمریکا پناهنده می‌شوند و همه چیز را از دست می‌دهند، بلکه هنرمندانی که اعتقاد دارند از ظرفیت هنر برای جذب جوانان به نماز استفاده کنند. با هنر دل‌ها را به این سفره الهی دعوت کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: رهبر بزرگوار ما که نور خداست چه عبارت‌های زیبایی در پیام اجلاسیه نماز به کار بردند. در پیام رهبری آمده است صف‌های نماز جماعت صفوف به هم پیوستگی فعالیت‌های اجتماعی را پدید می‌آورد. این همه کمک به جبهه‌ها از این مساجد و اجتماعات دینی برخاست. شهدای ما و شهید سلیمانی تربیت شده صفوف نماز جماعت هستند. اگر می‌خواهیم در مسائل اجتماعی، سیاسی و بین‌المللی اثرگذارتر باشیم باید صفوف نماز جماعت را فشرده‌تر کنیم.

خطیب موقت نماز جمعه تهران در ادامه خاطرنشان کرد: دنیای غرب علیه مقدسات الهی برخاسته و به جنگ با خدا آمده است. قرآن را می‌سوزانند و مقدسات ما را هدف گرفته‌اند. گاهی با کشیدن کاریکاتور پیامبر ما و گاهی با قلم مسموم سعی دارند تا چهره پیامبر را تخریب کنند. اخیرا نیز به برترین شخصیت قابل ارائه به بشریت و مرجع تقلید اخلاقی و سیاستمدار هوشمند اهانت کردند. این اهانت به رهبری نبود بلکه آنها از اسلام وحشت دارند. از آنجا که انقلاب اسلام ناب را به صحنه آورده و پرچم اقتدار و عزت با این انقلاب روز به روز توسعه می‌یابد، دنیای غرب در برابر جاذبه دین اسلام و پرچم حکومت دینی که حاکم آن مرد خداست وحشت کرده است.

وی در ادامه اظهار کرد: با سلاح گرم به میدان آمدند و با ترور و کودتا و با ماموریت‌های نفوذی و فتنه و تحریک قومیتی تمام تلاش خود را کردند، اما دیدند که در برابر این موج عظیم عرشی نمی‌توانند کاری از پیش ببرند. لذا دست به جنایتی غیر قابل وصف و وحشی‌گری عجیب بر خلاف شعارهای فریبکارانه‌ای که در حوزه آزادی سر می‌دهند زده و به قرآن و اسلام هتک حرمت می‌کنند.

صدیقی افزود: این کار یک نشریه یا یک فرد نیست بلکه حکومت‌های غربی در این جهت یکی شده و یک روز در هلند، یک روز در سوئد و یک روز در آلمان و یک روز در آمریکا این اهانت‌ها ادامه دارد. اینها غافل هستند از اینکه خداوند به امور آنها آگاه است. الحمدالله پس از این توهین و اهانت‌ها در کشورهای مختلف اجتماعات عظیمی شکل گرفت و این حرکت مذبوهانه را محکوم کردند. امروز نیز در سرتاسر کشور بعد از نماز جمعه مردم غیور هتک حرمت به قرآن کریم را محکوم خواهند کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: به دنبال این اهانت به مقدسات شاهد تحریم کردن اشخاصی از همه نهادها از جمله سپاه پاسداران بودیم؛ البته اتحادیه اروپا ابتدا بنا داشت که سپاه پاسداران را در لیست تروریستی قرار دهد. در حالیکه سپاه پاسداران از روز اول خودش را فدای دین، کشور و انقلاب کرد و برای آرامش و امنیت مردم گام برداشت.

صدیقی بیان کرد: سپاه پاسداران در غم و شادی، در شهر و روستا و در کنار مردم بود و بزرگترین خدمت را نه تنها به ایران اسلامی و جبهه مقاومت کرد بلکه به خود اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها نیز کمک کرد تا از آتشی که با دست خودشان به نام داعش ایجاد کردند رهایی یابند. سردار سلیمانی ما بود که با ابتکار عمل توانست حلقه‌ای از مجاهدات کشورهای مختلف را تشکیل دهد و دست نشانده آمریکا و اروپا یعنی داعش را کنار زده و برای همیشه امنیت را برای بشریت به ارمغان بیاورد. اروپایی‌ها باید بدانند که با این اقدام آنها سپاه پاسدارن قویتر از گذشته خواهد شد و دماغ آنها را بیشتر از سابق بر خاک خواهد مالید.

وی خاطرنشان کرد: در لیست تحریم‌ها ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز قرار دارد اما به فضل الهی امروز در تمام وزارتخانه‌ها و ادارات شورای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده و طرح عفاف و حجاب تهیه شده و به همه ادارات ابلاغ شده است. ستاد امر به معروف بلندگویی برای دعوت به خیر است. حتی در برخی از استان‌ها سیستمی پیش بینی شده تا اگر در هر اداره‌ای تخلفی صورت گرفت توسط این ستاد به بالاترین مسئول منتقل شود و اگر اقدامی صورت نگرفت آنها وارد عمل شوند. آنها دیدند که ستاد امر به معروف در حفاظت از احکام دین و خدمت به مردم موثر است و آن را تحریم کردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۱
در انتظار بررسی: ۲۷
انتشار یافته: ۲۶
چرا عمامه این سید بزرگوار سفیدا است؟
لطف بفرمایید حضراتی که تریبون‌ها رو در اختیار دارید به ادارات ابلاغ بفرمایید طلب کارمندان دولت رو پرداخت بفرمایند
از حجاب فقط یه پوسته مونده...تا الان اجراش میکردین...الان مجبورین شعارش رو بدین...
اول طرح مبارزه با گرانی را اجرایی کنیدحجاب
خود به خود درست می شود
طرح رانت واختلاس و فامیل بازی هم ابلاغ شده
بی خیال حجاب طرح ارزانی خانه ماشین کل اعلام بدهید افزایش یارانه ها مردم انشالله
جالبه که این افراد اصلا اعتنایی به خواستهای مردم ندارن و باز کار خودشون رو میکنن و بعد میگن چرا مردم حرف خودشون رو به مسئولین انتقال نمیدن یا چرا دشمن سو استفاده می کنه . خوب عزیز دلم ، یک کم گوش کن مردم چی میخوان بعد بخشنامه صادر کن به ادارات
توروخدا درباره اقتصادووضعیت معیشت مردم حرف بزن
ما کتاب اسمانی داریم و نیازی به ستاد نداریم چرا یک خرج اضافی است خود ستاد کلی هزینه داره بجای اینها کشور بحران زیاد داره خرج بروز کردن کشاورزی و مصرف کم آب ما مشکل زیاد داریم پول هدر نکنین
اگر الان با این هنجارشکنان برخورد نشود ، با گرم شدن هوا ، اوضاع بی بند و باری ، بدتر خواهد شد !!
طرح اختلاس ودزدی وچپاول وغارتگری ووووووووچی ؟لازم نبود ابلاغ بشه ؟
سلام حاج آقای عزیز آپارتمان در منطقه پنج تهران عرض
یکماه متری ۲۰ میلیون گران شد و دلار از 45
پایین نیامده لطفا یک ابلاغیه هم در این
رابطه صادر کنید
سلام به خدا آنقدر مساعل مهم در کشور داریم که حجاب چیزی نیست که حل نشه حجاب فقط برای مردم یک بهانه هست مردم را از فقر نجات دهید حجاب خودش درست میشه فکری به خال تورم و گرانی کنید اخه مو که چیزی نیست فقط چسبیدیم به موهای پیش پا افتاده هزاران مشکل تو کشور داریم بیکاری جوانان تورم گرسنگی نبود کار و مسکن برای جوانها باعث فساد اخلاقی واضح که مشکل از کجاست چرا نمیبینید مگر تو این کشور زندگی نمیکنید مسعله رو باید حل کرد نه اینکه صورت مسعله رو عوض کرد
از اداره رفت بیرون دوباره میشه همون آدم با زور بازار نمیشه
هرکس مسئول زن و بچه و دختر پسر خودشه ، کسی مسئولیت خانواده ش رو به کس دیگه نمیسپاره
اره در این سطح بگم ک تو ادارات شلوار لی هم براشون عفاف نداره تا این حد متهجر یا کفش رنگی حکم ناسالم بودن داره در این حد متهجر
به مشکلات رسیدگی کنید خربزه آب است
مارا به خیر تو امیدی نیست شر مرسان
خواهشا بیخیال حجاب بشید سه ماه هست کشور درگیر این موضوع هست ستاد امر به معروف ونهی از منکر توی این چهل وسه سال چکار کرده چراحجاب به اینجا رسیده چند سال دیگه باید شاهد اقدامات اشتباه این ستاد باشیم به خدا اگه نبود الان وضعیت حجاب بهتر بود
مملکتی که فقط با بگیر و ببند و تهدید و ارعاب اداره بشه وضعش بهتر از این نمیشه
اگر همانطور که گفتید این طر ح دعوت به خیر است خوب تامیتو انید دعوت به خیر کنید وهرکه خواست ازاین خیر بهره ای ببرد واگر کسی نخواست نبرد همین !!
با سلام آخه مکه طی این چهل سال به زور این مردم را توانستید به کاری وادار کنید که الان می خواهید بدتر می شود که بهتر نمی شود
خدا را شکر با ابلاغ طرح عفاف و حجاب تمام مشکلات کشور حل و ما از امارات و عربستان جلو می زنیم از هر لحاظ
ای خداا کشورهای دیگه تو چه فکری هسن ما داخله چه فکری هستیم.کشورهای دیگه تو فکر هسن چجوری پیشرفت کنن ما هنوز تو فکریم بیینم روسری کی افتاده رو سری کی نفتاده
بله قانون شده وابلاغ هم شده ولی اصلا اصلا نظارت نیست کشف حجاب داره عادی انگاری میشه و تمام، یا اهل عمل واجرا کجایید
خدا را شکر تنها مشکل مردم هم داره حا میشه
پس خدارشکر با ابلاغ این طرح تمام مشکلات مملکت حل شد جناب صدیقی
خود اعضای ستاد امربه معروف کشور مقصر هستند که چرا الان سکوت را شکسته اند
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی