بازدید 4717
۱

ترامپ خواستار پایان جنگ اوکراین شد

دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا روز پنجشنبه در رسانه اجتماعی خود موسوم به "سوسیال تروث" از جو بایدن، رئیس‌جمهور این کشور خواست پیش از این که درگیری‌ها در اوکراین منجر به استفاده از سلاح‌های هسته‌ای شود، به «این جنگ دیوانه‌وار» پایان دهد.
کد خبر: ۱۱۶۱۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶ 27 January 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از "اسپوتنیک", ترامپ گفت: اول تانک‌ها می‌رسند و پس از آن‌ها سلاح‌های هسته‌ای به کار گرفته می‌شوند. به این جنگ دیوانه وارهم اکنون پایان دهید. انجام این کار بسیار آسان است.

ترامپ درحالی از سیاست دولت بایدن در زمینه جنگ روسیه و اوکراین انتقاد می‌کند که در زمان ریاست جمهوری خود اغلب به دلیل سیاست‌های خصمانه و جنگ طلبانه علیه کشورهایی چون ایران, چین و کره شمالی, از سوی منتقدان به تلاش برای آغاز جنگ جهانی سوم متهم شده بود.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت که مسکو ارسال تسلیحات مانند تانک به اوکراین از سوی کشورهای ناتو را "دخالت مستقیم در جنگ تلقی می‌کند."

به گزارش ایرنا, روز گذشته جو بایدن رئیس جمهور آمریکا بطور رسمی اعلام کرد که این کشور برای اولین بار ۳۱ دستگاه تانک آبرامز ام ۱ به اوکراین ارسال خواهد کرد.

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی افزود: این اقدام بخشی از «تقویت توانایی» اوکراین برای دفاع از خود در مقابل «حمله واقعی و بی رحمانه روسیه» انجام می‌شود. آموزش نیروهای اوکراینی برای استفاده از تانک‌های آبرامز به زودی آغاز خواهد شد.

رئیس جمهور آمریکا در حالی که وزرای دفاع و خارجه‌اش نیز در کنار او ایستاده بودند، با قدردانی از آلمان به دلیل موافقت با ارسال ۱۴ دستگاه تانک لئوپارد ۲ به اوکراین گفت: برلین واقعا کمک‌های خود را افزایش داده است.

ینس استولتنبرگ دبیر کل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) روز سه شنبه گفت: متحدان غربی باید برای مقابله با حملات روسیه، سلاح‌های سنگین‌تری در اختیار اوکراین قرار دهند.

دبیر کل ناتو در دیدار از برلین اظهار کرد: تنها راه دستیابی به صلحی پایدار این است که این موضوع را برای پوتین روشن کنیم که او در این جنگ پیروز نخواهد شد.

وی ضمن بیان این اظهارات نتیجه گرفت: بنابراین ما باید سامانه‌های پیشرفته‌تری را در اختیار اوکراین قرار دهیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
اين مردك جنگ افروز حالا كه موعد تبليفات انتخاباتي هست ، شروع به اجراي شوهاي انتخاباتي مي كند
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی