بازدید 4976

نخست‌وزیر انگلیس توسط پلیس جریمه شد

نخست وزیر انگلیس به دلیل نبستن کمربند ایمنی در هنگام رانندگی توسط پلیس جریمه شد.
کد خبر: ۱۱۶۰۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۰ 21 January 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از رویترز، پلیس انگلیس اعلام کرد که «ریشی سوناک»، نخست وزیر این کشور را به دلیل نبستن کمربند ایمنی جریمه کرده است.

پس از این جریمه، سوناک در ویدئویی کوتاه به دلیل خطای انسانی خود، عذرخواهی کرد.

این دومین جریمه‌ای است که سوناک از سال گذشته تا کنون از پلیس دریافت می‌کند.

سوناک دومین نخست وزیر پس از جانسون است که قانون را به این شکل زیر پا گذاشته است. سخنگوی دفتر نخست وزیری نیز در بیانیه‌ای گفت: «نخست وزیر به طور کامل پذیرفت که این یک اشتباه بوده است و عذرخواهی کرده است. او البته از مجازات تعیین شده تبعیت خواهد کرد.»

در انگلیس، اگر فردی از بستن کمربند ایمنی کوتاهی کند، می‌تواند تا ۵۰۰ پوند (۶۲۰ دلار) جریمه شود، مگر اینکه معافیت‌هایی مانند خدمات اضطراری در تاکسی یا زمانی که راننده در حال دنده عقب است وجود داشته باشد.

کت اسمیت عضو پارلمان از حزب کارگر در توئیتر گفت: «از پلیس لنکاوی برای همه کارهایی که در طول سال در کمپین ایمنی جاده انجام می‌دهید متشکرم. همچنین یادآوری می‌کنیم که هیچکس فراتر از قانون نیست.»

یادآور می‌شود هفته گذشته پلیس انگلیس پس از انتشار ویدئویی که نشان می‌داد ریشی سوناک در یک خودرو در حال حرکت بدون کمربند نشسته است تحقیقاتی را آغاز کرد. ریشی سوناک در یک استوری اینستاگرامی در حال بیان سیاست‌های دولت خود بود، اما عدم بستن کمربند ایمنی برای او دردسرساز شد و پای پلیس را برای انجام تحقیقات و سرانجام اعمال جریمه جدید باز کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۲۱
هیچکس فراتر از قانون نیست
قابل توجه آقای عنابستانی
سیلی زدن بلد نبود ؟
قابل توجه مسئولین محترم جمهوری اسلامی
چقدر بی عرضه !
مثل نماینده محترم ما ، چندتا سیلی به پلیس می زد . تازه بعدش هم طلبکار دنیا و عالم هم میشد که بهش توهین شده...... بیچاره انگلیس با این دولتمردان بی عرضه اش !
انوقت این جناب نخست وزیر زیر گوش پلیس هم خواباند یا خیر ؟ اگر نه که بیعرضه است بیاید از نماینده محترم مجلس شورای اسلامی ما یاد بگیره چطور باید با زیردستان رفتار کرد !
بعد از جریمه نخست وزیر نزد توی گوش مامور پلیس؟
این قانون مداری دلیل پیشرفت هست. در یه کشوریم نماینده قانونگذار از مسیر ممنوعه میره بعد که پلیس مانع میشه میاد میزنه تو گوش سرباز و به ریش من و شما هم میخنده
همچنین یادآوری می‌کنیم که هیچکس فراتر از قانون نیست.»
به سبک خودمان فراقانونی :یه توگوشی .این بدبخت هم بایدجریمه بدهد وهم رسما عذرخواهی کند
کشیده نخوابوند توی گوش افسر پلیس؟؟؟
نزده تو گوش پلیسه؟؟؟؟؟
نزد تو گوشه مامور؟
دمشون گرم،اگه نمایشی نبوده
ای بابا. خوب یه زنگ به عنابی میزدی خو.
چرا نزده تو گوش سرباز راهنمایی و رانندگی
به این میگن کشور ؟..
عین ایران !!!!!
یاد یه فکت تاریخی افتادم
چرچیل درسال 1945( حین جنگ جهانی دوم) و بمباران لندن توسط نیروی هوایی آلمان نازی به کاخ باکینگهام احضار میشود ، چرچیل از راننده میخواد که ورود ممنوع برود ، وقتی به جلوی کاخ میرسند پلیس خودرو آنها را متوقف و یادآور میشود که خیابان را در جهت عکس پیموده اند و مرتکب تخلف شده اند و میبایست دور بزنند و بازگردند و از مسیر درست به کاخ مراجعه کنند
در اینجا چرچیل یک جمله طلایی به راننده خود می گوید:

به طور قطع و یقین بر هیتلر پیروز خواهیم شد چون در لندن زیر بمباران هم قانون حاکم است.
این فضیلتی است که ما نداریم و آنها دارند و هرگز هم خوبی ها را نمی آموزیم.
بن عنابستانی این نماینده ای که زیر گوش پلیس میزند بگید یاد بگیرد که تفاوت تا چقدر ؟ متأسفم برای خودم مسؤلی را انتخاب می کنیم وقتی سوار کار شدن دیگر قصد پیاده شدن را ندارند وتا پایان عمر میخواهند در پست و مقام باقی بمانند
مگر داریم؟ رییس دولت و خودرو شخصی و بدون راننده و محافظ و اسکورت!!!
دروغه.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها