بازدید 3958
۸
شوت ۴۰متری نورافکن به جای خالی حسینی

مورایس، استقلال و ساپینتو را دبل کرد

کد خبر: ۱۱۶۰۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶ 19 January 2023

سپاهان مثل اولین بازی دور رفت، در آغاز نیم‌فصل دوم بار دیگر استقلال را شکست داد. 

تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال در حساس‌ترین بازی هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16:30 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 2 بر یک سپاهان به پایان رسید. امید نورافکن (50) و رامین رضاییان (6+90 - پنالتی) برای سپاهان و ارسلان مطهری (58) برای استقلال گلزنی کردند.

مورایس، استقلال و ساپینتو را دبل کرد

سپاهان که در بازی رفت هم استقلال را شکست داده بود، با برد 30 امتیازی شد و به رده دوم جدول بازگشت. استقلال نیز با 27 امتیاز در رده چهارم جدول ایستاده است.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضاییان، مسعود ریگی (77 - فرناندز)، امید نورافکن، محمد کریمی، محمد علی‌نژاد، فرشاد احمدزاده (72 - محمد قربانی) و شهریار مغانلو.

ترکیب استقلال: علیرضا رضایی، رافائل سیلوا، سیاوش یزدانی، صالح حردانی (54 - محمد محبی)، جعفر سلمانی، زبیر نیک‌نفس، سعید مهری (83 - محمدحسین زواری)، امید حامدی‌فر (54 - آرش رضاوند)، پیمان بابایی (76 - مهدی قایدی)، کوین یامگا و ارسلان مطهری (83 - سجاد شهباززاده).

 

شرح گل:
دقیقه ۴۹- سپاهان ۱-۰ استقلال (امیدنورافکن)- سپاهانی‌ها از میانه میدان و نزدیک دایره مرکزی زمین صاحب ضربه آزاد شدند و امید نورافکن برای شلیک آن آماده می‌شد. در نهایت شوت سهمگین این بازیکن با پای چپ و پس از اشتباه مرگبار علیرضا رضایی به گل اول زردپوشان تبدیل شد.


 دقیقه ۵۹- سپاهان ۱-۱ استقلال (ارسلان مطهری)- زبیر نیک‌نفس از میانه میدان پاس عالی را به پشت دفاع سپاهان ارسال کرد و یامگا را در موقعیت گل قرار داد و این بازیکن با ارسال پاس عرضی برای مطهری باعث شد تا مهاجم استقلال، دروازه خالی از دروازه‌بان حریف را باز کند.


دقیقه ۹۰+۵- سپاهان ۲-۱ استقلال (رامین رضاییان)- میلاد زکی‌پور از سمت چپ سانتری را به محوطه جریمه انجام داد و توپ به مغانلو رسید اما زمانی که قصد داشت بچرخد و ضربه را بزند با خطای یزدانی متوقف شد و روی زمین افتاد و اکرمی نقطه پنالتی را نشان داد. رامین رضاییان نیز با ضربه‌ای دقیقه به سمت چپ گل دوم سپاهان را به ارمغان آورد.

 

مورایس، استقلال و ساپینتو را دبل کرد

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
خداحافظ ساپی جان
خداحافظ جام لیگ برتر
خداحافظ فتل جان
استقلال ایندفع دیگه نتونست با پنالتی الکی ببره یا مساوی کنه
آجورلو و رفیقای دلالش که ۵۰۰ میلیارد خرج رو دست استقلال گذاشتن، کجان که بیان جواب بدن؟؟
حتما پنالتی درست بود......دیگه ....داورها فقط برای استقلال نمیگیرند قابل توجه ...... مفت گویان بی جنبه...استقلال در هر حال سرور پیروزی......
ما با این سرمربی به جایی نمی‌رسیم باشگاه استقلال باید یه فکر اساسی بکنه بهترین سرمربی استقلال فقط فقط باید امیر خان قلعه نویی باشه وسلام
هههههههههه
بابا جناب فتح الله زاده باروح ودوان خیل عظیم استقلالی ها بازی نکنید.خودتون میدانیداین مربی نمیشه و نمیتونه تیم رو جمع وجور کند وراه بیندازد واصلا" تیم های مقابلش را وحتی تیم خودس را خوب نمی شناسد.
اینها که دم از کلاس بالای مربیگری می زنند ولی ازایرانی ها بسیارعقبترند.
آقای فتح الله زاده هم داری محبوبیت خودت را از دست میدهی هم به بیت المال داری ظلم میکنی اگردربرابر این همه پول به کادر وبازیکن ؛ این نتایج تاسف بار را بیاوری.
آخه تیم قهرمان بایدسال بعدش اینطور بازی کند ونتیجه بگیرد.
نه کادر به درد میخورد نه هافبک طراح قوی داری نه تمام کننده پس چرا طرفداران را گول می زنید.
زود زود تحول بشود وچه زود دیر می شود
اين مربي فشل ودلقك پرتغالي گند زده به تيم استقلال واقعا از لحاظ شعور فني در حد صفر ودر حد اندازه هاي مربي هاي درجه سه ايران هم نيست تيم با اين همه بازيكن گران قيمت بي خاصيت باعث نگراني طرف داران شده فتح ا.. زاده از وقتي مديرعامل تيم شده وضعيت بدتر شده ايشان هرجه سريعتر بايد به فكر تعويض مربي وحابجايي بازكنان بكنداين تيم يك مربي وطني واستقلالي نياز دارد تا تيم متحول بشود هرچند ديگه امكان قهرماني وجود ندارد چون ساير تيم فاصله شان را از استقلال زياد كردند با اين وضع پيش برود رده ده ويازده تيم در ليگ دور از دسترس نيست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار