بازدید 3190

درگیری مسلحانه در جنوب جنین با نظامیان صهیونیستی

اشغالگران اسرائیلی به جنوب جنین یورش بردند و این حمله با مقابله مسلحانه مبارزان مقاومت روبرو شد.
کد خبر: ۱۱۵۹۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۵ 16 January 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شمار زیادی از نظامیان اشغالگر اسرائیلی از ساعتی پیش به شهرک قباطیه در جنوب جنین یورش بردند.

گفته شده در پی حمله اشغالگران اسرائیلی به این منطقه، مبارزان مقاومت با آنان وارد درگیری مسلحانه شدند و هم اکنون درگیری مسلحانه شدیدی در این منطقه در جریان است.

منابع محلی اعلام کردند که نظامیان اسرائیلی خودرویی را در شهرک قباطیه تحت تعقیب قرار داده و به سمت آن تیراندازی کردند. به گفته این منابع، تا این لحظه در درگیری‌های شهرک قباطیه جوانی فلسطینی زخمی شده است.

چند روز پیش نیز، وزارت بهداشت فلسطین از شهادت «عبدالهادی فخری یوسف نزال»، نوجوان ۱۸ ساله فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران اسرائیلی در شهرک قباطیه خبر داده بود. گفته شده که این نوجوان فلسطینی شامگاه پنجشنبه در شهرک قباطیه در جنوب جنین به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی زخمی شده بود که ساعتی بعد بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

با روی کارآمدن صهیونیست‌های تندرو، تنش‌ها در کرانه باختری اشغالی شدت گرفته است. پیشتر نیز، «بنی گانتز» وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی از طریق حساب کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده بود که این رژیم عملیات برای مقابله با آنچه خشونت در کرانه باختری و جاهای دیگر خواند را تشدید خواهد کرد. گانتز در ادامه افزود: نظامیان ما به عملیات خود در محورها، خط تماس و در عمق منطقه به میزان لازم ادامه خواهند داد.

روز گذشته نیز منابع محلی فلسطین از وقوع درگیری مسلحانه میان نیروهای مقاومت و نظامیان صهیونیست در شهرک «یعبد» واقع در جنوب غرب شهر جنین در کرانه باختری خبر دادند. همچنین منابع عبری از تیراندازی به سمت اتوبوس شهرک نشینان صهیونیست در نزدیکی الخلیل خبر دادند.

این در حالی است که «احمد حسن کحله» شهروند ۴۵ ساله فلسطینی صبح یکشنبه، پس از انجام عملیات ضد صهیونیستی با استفاده از سلاح سرد در نزدیکی رام الله، به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست