بازدید 6233

۱۰ ساعت حبس مسافران در قطار قم ـ مشهد

مدیر روابط عمومی راه آهن خراسان رضوی با بیان اینکه کل مبلغ بلیط مسافران قطار قم ـ مشهد استرداد می‌شود‌، گفت: سرمای بیش از حد هوا و یخ زدگی موجب توقف قطار قم ـ مشهد شده است.
کد خبر: ۱۱۵۹۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰ 12 January 2023

 

به گزارش تابناک از تسنیم، آقای معراجی فر، اظهارداشت: قطر مسافربری که از مقصد قم به سمت مشهد در حال حرکت بود در ایستگاه ایستگاه فریمان متوقف شده است.

وی افزود: دلیل توقف این قطار سرمای بیش از حد هوا در فریمان بوده است.

معراجی فر تصریح کرد: این قطار ساعت 12 و 10 به سمت مشهد حرکت کرده است؛ همچنین به دلیل توقف طولانی این قطار از مسافران پذیرایی صورت گرفت.

بر اساس این گزارش، بیش از ۱۰ ساعت است که قطار شرکت مسافربری رجا از شهر قم به مقصد مشهدمقدس در ۴۰ کیلومتری مشهد متوقف شده ‌و با وجود هوای سرد خراسان رضوی که شب گذشته سردترین استان کشور بود مسافران این قطار بدون هیچگونه امکانات و پاسخگویی از سوی مسئولین مربوطه در قطار حبس شده‌اند.

روایت یک مسافر قطار: متاسفانه برق و بخاری قطار هر دو قطع است و با توجه به سرمای هوا مسافران شرایط بسیار سختی را می‌گذرانند؛ در این قطار حداقل ۴۰۰ مسافر حضور دارد که در میان مسافران نوزاد، کودک و افراد سالمند وجود دارد اما متاسفانه از دیشب تا هم‌اکنون هیچکس پاسخگوی مسافران نیست.

خدمت رسانی، پاسخگویی بسیار ضعیف است حتی به مسافران آب، چای و یا نانی در این ساعات داده نشده است و ما با توجه به اینکه به اردو میرفتیم مواد غذایی که برای اردو تهیه کرده بودیم را بین مردم توزیع کردیم و پس از این اقدام ما تازه خدمه قطار کیک و آبمیوه بین مردم توزیع کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی