بازدید 4690
۱

درگیری مسلحانه در خاش ۲ کشته بر جای گذاشت

فرمانده انتظامی شهرستان خاش از کشته شدن دو نفر و کشف یک قبضه سلاح جنگی طی درگیری مسلحانه اشرار مسلح در این شهرستان، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۸۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۸ 09 January 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حبیب رازدار در تشریح این خبر، افزود: مقارن ساعت ۱۶ و۳۰ امروز، در پی وقوع یک فقره تیراندازی و درگیری مسلحانه در منطقه قلعه حیدرآباد شهرستان خاش سریعاً واحدهای گشت کلانتری ۱۲ به محل اعزام شدند.

وی عنوان کرد: با حضور مأموران در صحنه مشخص شد سرنشینان دو خودور سواری با یکدیگر به صورت مسلحانه درگیر هستند که در ادامه مهاجمان خودروی پارس متوجه حضور پلیس می‌شوند و به سمت واحدهای گشت کلانتری ۱۲ و خودوری پژو ۴۰۵ حاضر در صحنه اقدام به تیراندازی کرده و مأموران برای حفظ جان خود و شهروندان مقابله به مثل می‌کنند.

رازدار ادامه داد: طی این درگیری، دو نفر از اشرار مسلح کشته و یک قبضه سلاح جنگی کلاش و ۱۵ تیر جنگی در پاکسازی از منطقه کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش خاطرنشان کرد: تحقیقات پلیس در خصوص شناسایی و دستگیری عوامل دخیل در این درگیری مسلحانه همچنان ادامه دارد و نتیجه تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
از نیروهای پلیس نهایت قدردانی می کنیم این بهترین روش برای برخورد با اشرار است همانجا باید اشرار را نابود کرد دستگیری و محاکمه و اجرای حکم بعد از یکسال فایده ندارد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار