بازدید 3155

انتخاب رییس دیوان محاسبات در دستور کار مجلس

انتخاب رئیس دیوان محاسبات در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۵۷۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۲ 03 January 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، نشست علنی امروز- سه شنبه ۱۳ دی ماه- مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف و با حضور ۲۰۶ تن از ننمایندگان آغاز شد.

در این نشست قرار است سوال مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز از سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و گزارش نهایی کمیسیون اقتصادی در مورد تحقیق و تفحص از منطقه آزاد قشم بررسی شود.

همچنین در این جلسه گزارش کمیسیون اجتماعی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق وتفحص از عملکرد صندوق بازنشستگی کارکنان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد طرح اصلاح تبصره (۴) بند (۳) ماده واحده قانون برقراری عدالت آموزشی در پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی و تخصصی بررسی می شود.

ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی ،گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح یک فوریتی حمایت مالی از افشاگران فساد وگزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد طرح تأمین نیروی انسانی آموزش و پرورش از دیگر برنامه های امروز جلسه علنی خواهد بود.

همچنین بررسی طرح نحوه مواجهه با قانع کننده نبودن پاسخ وزیر وانتخاب رئیس محترم دیوان محاسبات کشور در دستور کار امروز قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار