بازدید 78372
۲
شولتس:

آلمان و اروپا را از گاز روسیه بی‌نیاز می‌کنیم

اولاف شولتس با تشکر از انسجام و عزم جزم مردم آلمان در رویارویی با پیامدهای جنگ اوکراین فرارسیدن سال نوی میلادی را تبریک گفت. او نقطه عطف سال گذشته را روزی خواند که بمب‌های روسی بر سر اوکراین ریخته شد.
کد خبر: ۱۱۵۷۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸ 01 January 2023


به گزارش تابناک به نقل از دویچه وله، اولاف شولتس، صدراعظم‌ آلمان با پیام تبریک به استقبال سال نوی میلادی رفت. این سیاستمدار حزب سوسیال‌دموکرات آلمان (SPD) مردم این کشور را فراخواند تا با اعتماد و انسجام به پیشواز سال نو بروند.

او گفت که «سال ۲۰۲۳ را در حالی آغاز می‌کنیم که سال پیش از آن در ۲۴ فوریه اولین موشک‌های روسی به خاک کی‌یاو ادامه داد: «همان‌طور که همه پیامدهای این جنگ را حس می‌کنند ما هم آن را در زندگی روزمره‌، هنگام خرید در سوپرمارکت، در پمپ بنزین یا وقتی که پول برق و گاز را می‌پردازیم حس می‌کنیم.»

آلمان از نگاه صدراعظمش "کشور قدرتمندی است که پرانرژی و با سرعت راه آینده‌ای خوب و مطمئن را طی می‌کند. کشوری که ما در آن هیچ‌کس را تنها نمی‌گذاریم، چه در شهر باشد و چه در روستا، چه پیر باشد و چه جوان، چه مرفه باشد و چه کم‌تر مرفه، چه زاده این کشور باشد یا از کشوری دیگر آمده باشد."

بیشتر بخوانید 

صدراعظم آلمان با نگاهی مثبت به کار دولت خود گفت، برای این که همه بتوانند از پس قیمت‌های فزاینده بربیایند بسته‌های کمکی بزرگی به تصویب رسیده است.

وی هم‌چنین گفت: «ما کشورمان و اروپا را به صورت دائم از گاز روسیه بی‌نیاز خواهیم کرد. و این‌گونه این زمستان را پشت سر خواهیم گذاشت.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹۰
انتشار یافته: ۲
از نگاه صدر اعظم کشور قوی هست؟!

نه تابناک عزیز با واقعیت روبرو شوید آلمان واقعا کشور بسیار قوی در تمامی حوزه ها هست و کل اروپا با پایه آلمان جلو میرود .
قابل توجه مسئولین صف اول کشور مان رئیس جمهور آلمان با چه صداقتی مشکل را با مردم در میان می گذارد فقیر و غنی را در حمایت بسته دولت قرار می دهد.
اما در کشور ما که شرایط سخت اروپا را نداریم مسئولین گاز و برق را گران میکنند و حتی با صداقت هم نمی گوین که گران کردیم با پنبه سر می برند و بد مصرف ها را بهانه کرده و هزینه سرسام آوری را به ملت تحمیل کرده اند و همچنین بخشی از مردم را در زمره مرفعین قرارداده یا یارنه اش را قطع می کنند و یا به بهانه دهک بالا مبلغ کمی به انها میدهند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار