بازدید 3283

گل‌محمدی: بیرانوند رهبر پرسپولیس در این برد ۶امتیازی بود

کد خبر: ۱۱۵۷۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱ 31 December 2022

سرمربی تیم پرسپولیس در پی پیروزی تیمش مقابل گل گهر سیرجان به تمجید از عملکرد علیرضا بیرانوند پرداخت.

به گزارش تابناک ، یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: خیلی خوشحالیم که در این شهر باصفا و با مردمانی خوب هستیم. از تک تک هواداران خوب سیرجانی‌مان تشکر می‌کنیم بابت استقبال و برخورد گرمی که داشتند. با توجه به نتیجه‌ای که گرفتیم بازی در مجموع خوب بود. فکر می‌کنم گل‌گهر بهتر از ما شروع کرد و موقعیت‌های خوبی از جمله پنالتی داشت که خیلی خوب بیرانوند آنها مهار کرد و ما را در بازی نگه داشت. خیلی از او تشکر می‌کنم که تمرکز خوبی در این بازی داشت و یک رهبر خوب برای تیم ما در این بازی بود.

3 امتیاز بازی امروز اندازه 6 امتیاز ارزش داشت
وی ادامه داد: هر چقدر بازی جلو می‌رفت کار تیمی ما بهتر می‌شد و اعتمادبه‌نفس بیشتری پیدا کردیم. توانستیم بیشتر به هم پاس بدهیم و موقعیت‌های خوبی هم در این بازی داشتیم. خصوصاً در نیمه دوم تیم ما ذهنیت برنده داشت و وقتی وارد زمین شدیم شخصیت خوب پرسپولیس را بچه‌ها نشان دادند. پرسپولیس امروز خود را تیمی هجومی و خوب نشان داد و خوشبختانه به گل هم رسیدیم. این ذهنیت مثبت و ذهنیت قهرمانی خیلی به ما کمک کرد. بچه‌ها شخصیت خوبی از خودشان نشان دادند. در هر صورت این سه امتیاز به نظرم اندازه شش امتیاز ارزش داشت و برای ما خیلی مهم بود. گل‌گهر هم تیمی شایسته و مدعی قهرمانی است و به قلعه‌نویی بابت تیمی که ساخته است، تبریک می‌گویم. از او هم به خاطر حمایتی که قبل از بازی با ما داشت، تشکر می‌کنم. از همه مربیان و کسانی که از من حمایت کردند تشکر می‌کنم.

از شروع تا آخر مسابقه به تیم داوری احترام گذاشتیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره پنالتی مشکوک اعلام شده به سود گل‌گهر گفت: برخوردی وجود داشت؛ ولی اینکه شدت برخورد باعث زمین خوردن مهاجم حریف شد را نمی‌دانم. در هر صورت چیزی که مشخص است تیم ما از شروع بازی تا آخر بازی به تیم داوری احترام زیادی گذاشت. از تیم داوری هم تشکر می‌کنیم؛ بازی سختی بود و تیم داوری هم جوان بود. برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل