بازدید 25215
قصه جام ۲۲ به سر رسید، لئو به دیه‌گو رسید

آرژانتین با مسی، قهرمان جام‌جهانی قطر شد

آرژانتین سرانجام با لیونل مسی به قهرمانی جام‌جهانی دست یافت؛ آرزویی که لئو در آخرین بازی ملی‌اش به آن رسید. شماره ۱۰ آلبی‌سلسته این جام را با عبور از مانع سختی به نام فرانسه و امباپه بالای سر برد؛ اعجوبه جوانی که در فینال جام هت‌تریک کرد!
کد خبر: ۱۱۵۵۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵ 18 December 2022

دیدار نهایی عجیب جام‌جهانی قطر با معجزه فرانسوی ها به وقت اضافه کشیده شد و پس از آن با تساوی سه بر سه به ضربات پنالتی رسید، اما در پایان نفسگیر این جدال مهیج و پرفراز و نشیب، لیونل مسی به جام دست یافت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ آرژانتین سومین قهرمانی جام‌جهانی را با هنرنمایی کاپیتان مسی به دست آورد و به چهارمین تیم پرافتخار تاریخ این جام تبدیل شد.

لئو در فینال دبل کرد اما هت تریک امباپه می‌توانست آرزوی فتح جام را برای او ابدی کند. در نهایت ضربات پنالتی، مسی را به رویای خودش و یک ملت رساند و او به قولی که به مارادونا داده بود، جامه عمل پوشاند. 

آرژانتین با مسی قهرمان جام‌جهانی قطر شد

ترکیب فرانسه:

هوگو لوریس، دایوت اوپامکانو، رافائل واران (۱۱۳- ابراهیما کوناته)، تئو هرناندز (۷۱- ادواردو کاماوینگا)، ژول کُنده (۱+۱۲۰- دیساسی)، اورلین شوامنی، آدرین ربیو (۹۵- یوسف فوفانا)، آنتوان گریزمان (۷۱- کینگزلی کومان)، عثمان دمبله (۴۰- رندال کولو موانی)، کیلیان امباپه و اولیویه ژیرو (۴۰- مارکوس تورام)

سرمربی: دیدیه دشان

 

ترکیب آرژانتین:

امیلیانو مارتینز، ناهوئل مولینا (۹۱- گونزالو مونتیل)، کریستین رومرو، نیکلاس اوتامندی، تاگلیافیکو (۱+۱۲۰- پائولو دیبالا)، رودریگو دی‌پائول (۱۰۱- لئاندرو پارادس)، انزو فرناندز، آنخل دی‌ماریا، الکسیس مک‌آلیستر (۱۱۶- پتزلا)، جولین آلوارز (۱۰۱- لائوتارو مارتینز) و لیونل مسی

سرمربی: لیونل اسکالونی

 

فینال جام جهانی ۲۰۲۲، بیست‌و‌دومین دوره از این رقابت‌ها و نخستین دوره از مهمترین تورنمنت دنیای فوتبال در یک کشور عربی، عصر امروز (شنبه) از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه لوسیل آغاز شد که این بازی در نود دقیقه معمول با تساوی ۲-۲ به پایان رسید تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود. لیونل مسی (۲۳- پنالتی) و آنخل دی‌ماریا (۳۶) در نیمه اول برای آرژانتین و کیلیان امباپه (۸۰- پنالتی و ۸۱) در نیمه دوم برای فرانسه گلزنی کردند.

در وقت اضافه آرژانتین توسط کاپیتان مسی روی یک ریباند به گل سوم رسید؛ اما فرانسه ول‌کن ماجرا نبود و با پنالتی امباپه در دقیقه ۱۱۶ بار دیگر به بازی برگشت تا همه چیز در ضربات پنالتی مشخص شود.

آرژانتین با مسی قهرمان جام‌جهانی قطر شد

 

شرح گل‌ها

گل اول آرژانتین در دقیقه ۲۲ توسط مسی: فوق ستاره بار دیگر توانست از روی نقطه پنالتی در جام‌جهانی قطر و این بار در فینال، با ضربه‌ای دقیق به گوشه دروازه لوریس را فریب دهد و اولین گل آرژانتین در این بازی را به ثمر برساند. پنالتی را دی‌ماریا به دست آورده بود.


گل دوم آرژانتین در دقیقه ۳۶توسط دی ماریا: ضد حمله را مسی پایه ریزی کرد و پاس زیرکانه او به آلوارز و ارسال زمینی و زیبای او به عمق دفاع فرانسه به مک‌آلیستر رسید و او هم پس از ورود به محوطه جریمه با یک پاس عرضی دی‌ماریا را صاحب توپ کرد و ضربه فرشته آرژانتینی‌ها به تور دروازه خروس‌ها چسبید.

آرژانتین با مسی قهرمان جام‌جهانی قطر شد

گل اول فرانسه در دقیقه ۸۰ توسط امباپه: فرانسه که تا این دقیقه حمله خطرناکی نداشت، صاحب ضربه پنالتی شد و امباپه با ضربه‌ای دقیق به گوشه دروازه آرژانتین با وجود شیرجه صحیح و لمس نوک انگشت گلر آرژانتین، توانست به گل اول برسد.

 

گل دوم فرانسه در دقیقه ۸۱ توسط امباپه؛ توپ‌گیری عالی کومان در میانه میدان از مسی خسته و یک و دوی فرانسوی‌ها پشت محوطه جریمه با شلیک دیدنی و سنگین امباپه به کنج دروازه مارتینز رفت.

آرژانتین با مسی قهرمان جام‌جهانی قطر شد

گل سوم آرژانتین در دقیقه ۱۰۹ توسط لیونل مسی: ضدحمله سریع آرژانتین زمانی که مدافعان فرانسه جا مانده یا سردرگم بودند، بهترین موقعیت گلزنی را برای لائوتارو مارتینز به وجود آورد؛ اما این بار هم شوت او تبدیل به گل نشد و واکنش دیدنی لوریس توپ را از روی خط درآورد؛ اما در ریباند مسی با پای راست گل سوم را زد تا تیمش را در آستانه قهرمانی قرار بدهد.

آرژانتین با مسی قهرمان جام‌جهانی قطر شد

گل سوم فرانسه در دقیقه ۱۱۶ توسط امباپه: امباپه پنالتی‌ که با شوت‌زنی و برخورد توپ با دست مدافع آرژانتین گرفته بود با شوت خلاف جهت مارتینز تبدیل به گل کرد تا آرژانتین در وقت‌های اضافه قهرمان نشود.

آرژانتین با مسی قهرمان جام‌جهانی قطر شد

شرح ضربات پنالتی

 

ضربات پنالتی

امباپه/ گل: کیلیان امباپه پس از دو بار گلزنی از روی نقطه پنالتی در جریان بازی، پنالتی اول فرانسه را هم در شرایطی تبدیل به گل کرد که امیلیانو مارتینز با شیرجه به سمت راست توپ را زد، اما نتوانست آن را مهار کند.

مسی/ گل: لیونل مسی خیلی راحت با ضربه آرام و زمینی به سمت چپ و فریب هوگو لوریس، جواب پنالتی امباپه را داد.

کومان/ مهار: مارتینز با شیرجه عالی به سمت راست به زیبایی پنالتی کینگزلی کومان را مهار کرد تا مسی را دوباره یک‌قدم به جام نزدیک کند.

دیبالا/ گل: دیبالا پنالتی خود را به وسط زد تا لوریس با شیرجه به سمت چپ ناکام بماند.

شوامنی/ اوت: شوامنی سومین پنالتی خروس‌ها را هم مثل کومان هدر داد؛ شوت او از کنار تیرک عمودی سمت چپ به بیرون رفت.

پارادس/ گل: پنالتی سوم آلبی سلسته را پارادس با شلیک محکم تبدیل به گل کرد و توپ را از زیر دستان لوریس به تور چسباند.

کولوموانی/ گل: کولو موآنی با شوت پرقدرت به مرکز دروازه، امیدهای خروس‌ها را زنده کرد.

مونتیل/ گل: مونتیل کار را تمام کرد؛ پنالتی او به سمت راست رفت و لوریس را که سمت چپ را نشانه رفته بود، فریب داد تا مسی و آلبی سلسته به جام جهانی برسند.

آرژانتین با مسی قهرمان جام‌جهانی قطر شد

لئو مسی و هوگو لوریس تبدیل به چهارمین و پنجمین بازیکن‌های ادوار جام‌جهانی شدند که توانستند در دو فینال با بازوبند کاپیتانی تیم‌هایشان به میدان بروند. پیش از این دو، رومنیگه، مارادونا و دونگا توانسته بودند به این مهم دست پیدا کنند.

آرژانتین با مسی قهرمان جام‌جهانی قطر شد

این آخرین بازی لیونل مسی در تاریخ جام‌های جهانی است و این آخرین فرصت او برای قهرمان شدن و جاودانگی است؛ اما او با یک مانع بزرگ رو به روست. هم تیمی او در پاریس یعنی کیلیان امباپه، رهبر خط حمله خروس‌هاست و فوق ستاره آن‌ها محسوب می‌شود و امباپه هم این فرصت تاریخی را دارد تا در ۲۳ سالگی برای دومین بار فاتح جام‌جهانی شود.

 

مهمترین رویداد ورزشی جهان از دقایقی دیگر آغاز می‌شود؛ جدالی که حساس‌ترین جدال عمر حرفه‌ای لیونل مسی ستاره بزرگ تاریخ فوتبال نیز هست.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم ملی فوتبال آرژانتین از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (یکشنبه) در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف فرانسه خواهد رفت.

لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین، آلبی‌سلسته را با ترکیب امیلیانو مارتینس (دروازه‌بان)، کریستین رومرو، نیکلاس اوتامندی، آنخل دی ماریا، ناهیل مولینا، رودریگو دی‌پائول، انسو فرناندس، الکسیس مک‌آلیستر، مارکوس آکونیا*، خولین آلوارس و لیونل مسی به مصاف خروس‌ها خواهد فرستاد.

دقایقی پیش، آکونیا، همبازی مسی از آغاز دیدار فینال با مصدومیت روبه رو شد و جای خود را به نیکولاس تاگلیافیگو داد.

گزارش زنده از فینال جام‌جهانی قطر | اعلام ترکیب فرانسه و آرژانتین

تیم ملی فوتبال فرانسه در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در حالی از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف آرژانتین خواهد رفت که قهرمانی در این مسابقات می‌تواند دومین قهرمانی متوالی خروس‌ها در جام جهانی باشد.

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، در این دیدار تیم خود را با ترکیب زیر به مصاف آلبی‌سلسته خواهد فرستاد؛

هوگو لوریس (دروازه‌بان)، رافائل واران، دایوت اوپامکانو، تئو ارناندز، ژول کونده، اورلین شوامنی، آنتوان گریزمان، آدرین ربیو، عثمان دمبله، کیلیان امباپه و اولیویه ژیرو.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۶
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۷۳
برنده بازی ارژانتین هستش ..... امیدوارم روی فوتبال ایران همه بشه مثل اونها که اگه تو کوچه خیابان کری می خونیم ارزش داشته باشه سرمون رو براشون درد بیاریم نه این فوتبال کسل کننده ایرانی
پاسخ ها
شریفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
تنها کسی که خبر داشت من بودم . من از روز اول میدونستم قهرمان میشه. بوخودا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
قهرمان اصلی دلاره و بازنده اصلی مردم بیچاره ایران
دیگه در دنیای امروز کی دنبال دیدن فوتباله؟ حاشیه ها مهمتر هستند مثلا اینکه کشور کوچک قطر در خلیج فارس دارد جام جهانی را برگزار میکند خیلی مهمتر از مسابقات و فوتبال است
کی باور میکنه فینال جام جهانی رو صدا و سیما داره از استودیو گزارش میکنه بعد جام جهانی کجا برگزار میشود قطر انگار داریم خارج از محدوده زندگی میکنیم
مجریان صدا سیما انگار ارژانتین مال ایرانه اینقدر خوشحالن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
حیف این بازی که گزارشگران این دو نفر بودند خنده های ضایع و طرفداری از یک تیم و شیرینی پخش کردن و.... مجری باید بی طرف باشه و گزارش کنه نه طرفداری
عجیبه که هیچ چیز حال مردم رو بهتر نمیکنه اولین بار میبینم جام جهانی هیچ تاثیری بر مردم نمیذاره با این حقوق ها و این خط فقر مردم حال و حوصله ندارند
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
از جانب خودت حرف بزن اتفاقا مردم خيلي هم حال كردند با اين جام جهاني
خوب شد فرانسویهای فاشیست باختن
لگن ساز های فرانسوی سوراخ شدن
پوزه مکرون به خاک مالیده شده



خبر آمد خبری در راه است
فقط عربستان تونست قهرمان رو ببره!!!
مافیای آمریکایی مسی رو قهرمان کرد نگذاشتند رونالدو که حامی مردم فلسطین هست قهرمان بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
حامی فلسطین توسط ‍مراكش حذف شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
اینجا هم امریکا؟ ایول دمت گرم خود مردم فلسطین این حرف را نزدند شما از کجا متوجه شدی!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
خخخخخخخ
خندیدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
حالم بهم خورد از این حرف
تبریک به مردم فرانسه
تبریک به امباپه
تبریک به بازیکنان تیم ملی فرانسه
تبریک به امانوئل مکرون .
و تبریک به مردم عزیز ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
زرشک
فرانسه مچکریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
بیا پائین بابا...
امباپه عزیز دل و محبوب مردم فرانسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
نمیری براش
شهرداری تهران لطفا دستت را از روی گلوی خریداران مجتمع ابریشم چهارراه ولیعصر بر دار.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
اقا اون دمپایی سفارشی ما که صبح سفارش انلاین دادیم چی شد؟
راستی حال کردم که حال میکرو... با اون تیم افریقاییش گرفته شد
تیم عاریه ای فرانسا همه افریقایی
وقتی دیدم امانوئل مکرون جلو چشم 4 میلیارد بیننده تلویزیون بازیکن تیم فرانسه را بغل می کند و دلداری می دهد
اشکم دراومد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
آخی ..طفلی ...کمبود محبت داری ؟ بیا منم تورو بغل کنم و دلداریت بدم
تیم فرانسه بیشتر به تیم منتخب آفریقا شباهت داشت همان بهتر که باختند
اروپا متعلق به اروپایی هاست نه هر شخصی خواست مهاجرت کند
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
هر وقت اروپایی بودی و رفتی اروپا اونوقت بگو
ضمن اینکه کل افریقا بریزن اسپانیا و ایتالیا و پرتقال و فرانسه و انگلیسی. غمی نیست. چون اونا کشورای اینا رو به فلاکت کشوندن
با توجه به بازی بسیار عالی فرانسه، حق فرانسه، برد بود و پنالتی واقعاً یک لاتاری است و نه نتیجۀ زحمت و تکنیک.

چرا بازیکنان ما سبک فرانسوی ها را یاد نمیگیرند و همه اش توپ های هوائی بی هدف میزنند. بازی ایران را دیدم، برداشتم این است که بازیکنان ایران هم استعداد آن دارند که بتوانند مثل فرانسه بازی کنند.
فرانسه با دو پنالتی به دقیقه 120 رسیدوگرنه قبلش بازی رو باخته بود
پوز مکرون کش اومد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
چه حالی داد
رهبر قطر قهر مان کشورداری شد وارژانین قهرمان جام جهانی فوتبال
اول امباپه فینال خوب بود دوم دی ماریا و سوم مسی چون مسی سوتی هم داد که باعث شد گل بخورن ولی خب مسی رو میکنن بهترین بازیکن و هنر اصلی مسی هم پنالتی زدن بود امباپه یه تن فرانسه رو بالا آورد فرانسه بدون امباپه در حد ژاپن هم بود
دلمون خنک شد این خروس های خائن شکست خوشگلی خوردن. انتقام ما را از پژو هم آرژانتین گرفت !!
واقعاً احسنت به تمیم بن حمد امیر قطر. کشوری تقریباً به اندازه استان اصفهان لکن کشوری بسیار مترقی که به راحتی رخدادی به این عظمت را بدون هیچ مشکلی برگزار کرد. اکنون بدون استثناء 8 میلیارد جمعیت کره زمین قطر را به عنوان یک کشور متمدن میشناسند و به مردمش احترام می گذارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
سلام . خیلی کوچکتر از اصفهانه . از بوشهر هم کوچکتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
نقشه نگاه کن! به اندازه قم هم نیست!!!
باید یک کاپ قهرمانی به رهبر قطر بدهند که به دنیا ثابت کرد که مملکت داری چگونه است
قهرمان واقعی همین همسایه کوچولوی ما یعنی قطر بود و بس.....
تبریک.آرژانتین لایق بود.بازی قشنگی بود
آرزانتین از فرانسه بهتره هم در فوتبال و هم در سیاست با ایران. پس دمش گرم ارژانتین
پیروزی حق آرژانتین بود .
بازی های جام جهانی تنوم شد .
افتخار و سربلندی برگزاری این مراسم هم رسید به مسئولان بادرایت و با لیاقت قطر .
که توانستند از پول نفت و گاز یه همچین کشور آباد و سربلندی بسازند .
احسنت دستمریزاد به مدیریت مسئولان کشور قطر
پاسخ ها
سهیل
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
آفرین براین دلاوران باغیرت و خدالعنت کنه سوسولهای بی غیرت رو. رفتن قطر آبروریزی کردن و بی احترامی به پرچم ومردم ایران.
این چیه تن مسی کردن ؟!
درش بیار بابا
اُه اُه اه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
شما هم عرضه داری یه مسابقات در حد آسیا برگزار کن لباس و نماد خودت رو بده بپوشن...اینقد نژاد پرست و متوهم نباش
قهرمانی حق فرانسه بود
نه پنالتی اول فرانسه درست بود نه دومی مونتیل پشت کرده بود به توپ و به هیچ وجه آن را نمی دید ضمن اینکه دست هم در حالت غیر طبیعی نبود داور لهستانی هر کاری کرد که جام در اروپا بماند ولی نشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
دیگه مزخرف نگو پنالتی آرژانتین خیلی مشکوک بود . تمام 50=50 ها رو به نفع آرژانتین گرفت .
حق به حقدار رسید وقتی دشام با بن زما لج کرد از فرانسه بریدم
از اول هم مشخص بود فیفا میخواد جام رو بده به مسی
زنده باد لیونل مسی
در واقع قطر قهرمان شد.
مکرون چیطوری؟؟؟؟؟
خانم معلمت چیطوره؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
مکرون امشب برای 4 میلیارد بیننده معلم شد و درس خوبی داد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
فرانسه 4 سال پیش قهرمان شد و این دوره هم بهترین تیم بود و نایب قهرمان شد . مکرون اونقدر عرق و همیت ملی داشت که از نایب قهرمانی ناراحت شد و به بازیکنانش دلدلری داد . اینها نکات منفی نیست اگر شعورش رو داشته باشیم . هنوز نمی دونی چی برای یه حاکم نکته مثبتیه و چی منفی . فقط از باخت و اشک مکرون حال کردی ؟؟؟؟ برو خوش باش . انسان عاقل از دشمنش هم نکات آموزنده رو می آموزه
رهبر ۴۰ساله قطر قهرمان واقعی بود او کشور کوچک قطر را در دنیا بزرگ کرد .کشور بیابانی را به جائی رساند که بزرگترین رویداد ورزشی در آن برگزار شد و میزبان سه میلیون خارجی شد
از همه دیدنی تر قیافه ماکرون بود که میخواست گریه کنه. نمیدونین چه قدر لذت بردم که این آدم رو با اون قیافه دیدم.
پاسخ ها
خدانور
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
یه دکتر خوب لازم داری
امباپه 4 تا گل به دروازه بان آرژانتین زد. دمش گرم .. دمش گرم .. عالی بود
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
ازش متنفرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
الحق و الانصاف بازیکن قدرتمند و فوق ستاره بود
دی ماریا فوق تکنیکی کار را تمام کرد...
حرکت هوشمندانه امیرقطر . لحظه مانگار وتاریخی بلندکردن جام توسط این ابرستاره تاریخ فوتبال با لباس قطری بود . خیلی جالب وزیرکانه بود .
بیشتردوست داشتم فرانسه ببره ولی فرانسه تیم همیشگی نبود ....
اجراهای بچه گانه میثاقی و احمدی و رفتارهای زننده با مهمانان ویدیویی خارجی از نکات بسیار منفی صداوسیما بود . اینها نحوه برخورد با مهمان رو بلد نیستند . میزان هواداری از یک تیم رو روی آنتن زنده نمی دونن . مثل نوجوون های 16-15 ساله رفتار می کنند .....
بدرود که آرژانتین اول شد.
حرف های معترضان را نشنیدید
مردم ارژانتین هزار تا مشکل داخل کشورشون دارن که تورم فقط یکیشه ولی مثل وطن فروشهای ما روحیه تیمشون و تضعیف نکردن شرم بر وطن فروشان
وقتی اون همه شادی و وشور و نشاط رو در ورزشگاه دیدم دلم برای خودمون سوخت!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار