بازدید 64740
سه هزار و دویست‌ و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»

فرمانده سپاه: در خیابان‌های لس آنجلس و لندن، شب‌خواب‌هایی را می‌بینیم که یک شب هم در تهران آن‌ها را نخواهیم دید / اظهارات امام جمعه اصفهان در خصوص احتمال ورود آتش‌به‌اختیار‌ها به مساله حجاب / وزیر کشور: کدام انقلاب در دنیا با هدایت دو هنرپیشه و دو ورزشکار صورت گرفته؟

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند اطلاعیه دانشگاه خواجه نصیر: هیچ یک از دانشجویان ممنوع الورود نیستند / جزییات محکومیت‌های وحید اشتری، فعال رسانه‌ای / دادستان شهرستان آبدانان: سونیا شریفی لیدر اصلی اغتشاشات اخیر بوده / دستور بذرپاش برای تسریع در تامین زمین مسکن یک‌ طبقه‌... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۵۵۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۴ 15 December 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

فرمانده سپاه: در خیابان‌های لس آنجلس و لندن، شب‌خواب هایی را می‌بینیم که یک شب هم در تهران آن‌ها را نخواهیم دید
سلامی گفت: ما از زبان وزیر خارجه‌ای حرف می‌زنیم که با برخی مقامات دشمن گفت و گو کرده است، به او گفته بودند، خشم ما از این است که ایران دارای رهبری است که چند موضوع مهم در ایران را به غرور ملی تبدیل کرده است. ایران توانسته تحریم را زمینه پیشرفت اقتصاد کند. رهبر انقلاب توانسته است این حقیقت را به یک افتخار ملی تبدیل کند. توانایی ایران در عبور از تحریم یک غرور ملی است و ایران نیازهای خود را در درون رفع می کند و به بیگانگان برای ساختن کشور نیازی ندارد. همه نعمت ها در ایران به وفور وجود دارد و ایران چهره یک کشور محصور در تحریم جهانی را ندارد و این ها دشمن را عصبانی کرده است. وی ادامه داد: درست است که بودن مشکلات چیزی نیست که بگوییم که فقط با تحریم به وجود آمده است؛ اما همه کشورها با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند. در خیابان‌های لس آنجلس و لندن شب‌خواب هایی را می‌بینیم که یک شب هم در تهران آن‌ها را نخواهیم دید. دشمن می گوید ایران اعتبار قدرت ما را زیر سوال برده و از این موضوع عصبانی است، آنها می گویند که ما نمی خواستیم که ایران در منطقه نافذ باشد، ایران باید در جغرافیای سیاسی کوچک تر از این باشد اما رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران را در منطقه به قدرتی نافذ تبدیل کرده است.

اظهارات امام جمعه اصفهان در خصوص احتمال ورود آتش‌به‌اختیارها به مساله حجاب
مهدوی امام جمعه موقت اصفهان در جمع بانوان بست نشین در گلستان شهدا در حمایت از عفاف و حجاب، دست نوشته‌ای نوشت: «باسمه تعالی انشاءالله مسئولین به وظیفه‌ی انقلابی خود عمل کنند، والا مردم متدین وظیفه‌ی آتش به اختیار دارند.» امام جمعه موقت اصفهان رعایت پوشش و چادر را یک فرمان عقلی عنوان کرد و گفت: افرادی که چادر را رعایت می کنند به فرمان عقل خود عمل می کنند و آنها که رعایت نمی کنند، عقل خود را پایمال کرده و پیش از این که بخواهند با قانون مقابله کنند با عقل خود مقابله می‌کنند.

وزیر کشور: کدام انقلاب در جهان با هدایت دو هنرپیشه و دو ورزشکار صورت گرفته؟
احمد وحیدی با طرح این سوال که کدام انقلاب در دنیا با هدایت دو هنرپیشه و دو ورزشکار صورت گرفته است، ادامه داد: برخی تلاش می‌کنند که بگویند یک حرکت مسالمت آمیز بوده است، چه حرکت مسالمت آمیزی که ۶۰ نفر از مدافعان امنیت شهید شدند؟ کجا این همه خسارت زدن به بانک ها، آمبولانس، حوزه‌های علمیه و اموال عمومی در سطح کشور مسالمت آمیز است؟ وزیر کشور در واکنش به لغو عضویت ایران در کمیسیون مقام زن سازمان ملل گفت: نوبر است که جمهوری اسلامی ایران را در کمیته حقوق بشر محکوم کردند، در حالی که براساس آمار خود غربی ها، آمریکایی‌ها حدود ۲۰ هزار کشته جنایات‌ فجیع در سال دارند و بیش از ۱۵ درصد زنان مورد تجاوز قرار می‌گیرند؛ بعد ایران را از کمیته حقوق زنان حذف می‌کنند! برده داری حتی در برخی ایالاتشان برقرار بوده است؛ بعد ایران را به نقض حقوق بشر متهم می‌کنند!

کنایه همتی به افزایش قیمت دلار: لای....نو
عبدالناصر همتی، رئیس سابق بانک مرکزی در توئیتی با اشاره به افزایش قیمت دلار نوشت: گفته‌اند: «شُک دلار به دلیل ناآرامی‌ها بوده است.» چونکه در دنیای موازی، تحریم ها خنثی و روزی۲/۳ میلیون بشکه نفت صادر می شود و ارز آن در دسترس است، کسری بودجه تأمین شده، چاپ پول ۳۵ درصد رشد نمی کند، جراحی اقتصادی هم موفق و تورم نزولی شده است! به قول آن خانم: لای!؟... نووو!!!
همتی این توئیت را با هشتگ دستاوردسازی منتشر کرد.

امیرحسین رحیمی با قید وثیقه آزاد شد
روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان البرز اعلام کرد: امیرحسین رحیمی در صحنه اغتشاشات شهرستان فردیس در حالی که کوکتل مولوتوف به همراه داشته از سوی یکی از ضابطان دادگستری دستگیر شده است. طبق تحقیقات، امیرحسین رحیمی در زمان بازداشت، به همراه عده‌ای دیگر در صحنه اغتشاشات حضور داشته و با پرتاب چندین کوکتل مولوتف که از قبل ساخته بودند، نسبت به آتش زدن خیابان و تحریک مردم اقدام می‌کرده است. پرونده پس از تکمیل تحقیقات، منتهی به صدور قرار جلب دادرسی و کیفرخواست شده و جهت رسیدگی به دادگاه اطفال و نوجوانان ارجاع شده است. دادگاه با توجه به تکمیل تحقیقات مقدماتی در دادسرا، ضمن تعیین وقت رسیدگی، با اخذ تامین متناسب دستور آزادی را صادر کرد و متهم در حال حاضر آزاد شده است.

«عذرخواهی» آیت الله محقق داماد از «همه ملت ایران»
آیت‌الله دکتر مصطفی محقق داماد، استاد دانشگاه شهید بهشتی و حقوقدان گفت: من به‌عنوان یک روحانی نسبتا سالخورده، از همه‌ی ملت ایران عذرخواهی می‌کنم. ما نتوانستیم اخلاق اسلامی را ارتقا ببخشیم و نسل امروز را مهربان و رحیم و بدون خشونت تربیت کنیم. سیاه‌ترین و دشوارترین خشونت، خشونت‌های ناشی از انگیزه‌های قدسی و دینی است؛ یعنی به نام خدا، آدمکشی کردن و برده‌سازی کردن و سر بریدن و به نام خدا اسیر و ویران کردن. تمام جنگ‌های تاریخ ناشی از خشونت بوده است. هیچ خشونتی هم به تلخی خشونتِ مقدس نیست. ما نمونه‌های آن را در قرون وسطی دیده‌ایم که به نام خدا و دین چه کردند و متأسفانه هنوز هم ادامه دارد. منظور از جهل، نادانی و نفهمیدن مفهوم خدا و سوءبرداشت از مفاهیم قدسی است. اینها ناشی از کج‌اندیشی دین است. مفاهیم قدسی همه همین‌طور است که اگر درست فهمیده نشود، گمراه‌کننده می‌شود. چه باید کرد؟ باید وقت خودمان را برای پرورش اخلاق قبل از دینداری گذاشت.

جزییات محکومیت های وحید اشتری، فعال رسانه ای
مرتضی کیا، فعال رسانه‌ای در صفحه توییتر خود نوشت: وحید اشتری در دادگاه تجدید نظر بابت پرونده سیسمونی گیت به ۱۴ ماه حبس قطعی جدید محکوم شده است. پیش از این در پرونده دیگری مرتبط با {دو مسئول دیگر}، ۴ سال حبس تعلیقی وی را به ۱۴ ماه حبس تعزیری تغییر داده بودند. همچنین در پرونده مرتبط با سرباز بابلی هم محکوم به ۹۱ روز حبس شده است. همه این احکام حبس صادره قطعی می‌باشد.

دادستان شهرستان آبدانان: سونیا شریفی لیدر اصلی اغتشاشات اخیر بوده
دادستان شهرستان آبدانان در استان ایلام ادعای ضرب و شتم و صدور حکم محاربه برای سونیا شریفی را تکذیب کرد و گفت: پرونده این متهم در حال حاضر در مرحله تحقیقات مقدماتی بوده و کیفرخواستی برای او صادر نشده است. مسعود کارگر دادستان شهرستان آبدانان در رابطه با جزییات پرونده سونیا شریفی گفت: سونیا شریفی لیدر اصلی اغتشاشات اخیر بوده که اقدام به ساخت کوکتل مولوتوف نیز کرده است. وی گفت: پرونده این متهم در حال حاضر در مرحله تحقیقات مقدماتی بوده و کیفرخواستی برای او صادر نشده است؛ بنابراین، ادعای صدور حکم محاربه برای متهم صحت ندارد. سونیا شریفی در جریان حوادث اخیر در شهرستان آبدانان استان ایلام بازداشت شده است.

اطلاعیه دانشگاه خواجه نصیر: هیچ‌ یک از دانشجویان ممنوع الورود نیستند
دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: هیچ‌ یک از دانشجویان دانشگاه ممنوع الورود نیستند اما فرایند تشکیل جلسات کمیته انضباطی بدوی و تجدیدنظر در موارد ضروری طبق مقررات در حال انجام است. در متن اطلاعیه این دانشگاه آمده است: «پیرو برگزاری جلسه کمیته تجدیدنظر دانشگاه و بررسی اعتراضات، احکام کمیته بدوی انضباطی برخی از دانشجویان مورد تأیید قرار گرفت که از طرف کمیته به ایشان اطلاع رسانی خواهد شد. این دانشجویان در صورت داشتن اعتراض مجدد به احکام تجدیدنظر، می‌توانند اعتراض خود را برای ارجاع حکم به کمیته مرکزی انضباطی در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در معاونت دانشجویی دانشگاه ثبت کنند. با توجه به رخدادهای دو هفته اخیر، مسئولان دانشگاه با جدیت معتقدند ابزار کافی برای مدیریت و برخورد انضباطی با تخلفات صورت گرفته در محیط دانشگاه در اختیار ایشان هست و در همین راستا همچنان پیگیر وضعیت دانشجویان بازداشت شده از نهادهای مسئول می‌باشند. ضمنا پیرو برخی سؤالات، به اطلاع عموم دانشگاهیان عزیز می‌رساند، هیچ‌ یک از دانشجویان دانشگاه ممنوع الورود نیستند؛ اما فرایند تشکیل جلسات کمیته انضباطی بدوی و تجدیدنظر در موارد ضروری طبق مقررات در حال انجام است.»

وزارت کشور: وحیدی نگفته «فضای مجازی کامل فیلتر می‌شود»
در پی انتشار نقل قولی از احمد وحیدی وزیر کشور در خبرگزاری تسنیم مبنی بر فیلتر فضای مجازی، مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در اطلاعیه ای، این نقل قول رسانه ای را تکذیب کرد. بر پایه اطلاعیه وزیر کشور در هیچ یک از صحبت های خود بحثی درباره فیلترینگ فضای مجازی مطرح نکرده و این نوع اظهارنظرها در راستای خبرسازی ها و نقل قول سازی هایی هست که در جنگ رسانه‌ای هفته های اخیر مستمر شاهد آن هستیم.

رمزگشایی یک نماینده مجلس از افزایش قیمت دلار: قرارداد چین و عربستان و موضع‌گیری غرب علیه ایران
جعفر قادری درباره علت افزایش قیمت ارز در کشور گفت: افزایش نرخ دلار تحت تاثیر چند عامل است؛ کشور در یکی دو سال گذشته با تورم مواجه بوده که این تورم خودش را در قیمت دلار تخلیه می‌کند. به عبارت دقیق‌تر وقتی تورم داخلی بیشتر از تورم خارجی باشد و اثر تورم مازاد روی دلار تخلیه نشود، قیمت دلار حالت فنر فشرده پیدا می‌کند که با کوچکترین فشاری، آزاد شده و قیمت ارز بالا می‌رود. وی عامل دیگر در افزایش قیمت دلار را زیاد شدن تقاضای سفته‌بازی دانست و گفت: در ناآرامی‌ها تقاضا برای سفته‌بازی ارز بالا می‌رود؛ قرارداد چینی‌ها با کشورهای عربی و اظهارنظرشان درباره جزایر سه گانه باعث ایجاد نگرانی در بین فعالان اقتصادی شد که نکند در رابطه ایران و با چین مشکلاتی به وجود آید و عملا صادرات و واردات ما با چین تحت الشعاع قرار ‌گیرد. این نماینده مجلس عامل دیگر در افزایش قیمت دلار را موضع‌گیری‌های کشورهای غربی علیه ایران آن هم به بهانه های مختلف بیان کرد و افزود: فشار کشورهای غربی به ایران تاثیر روانی در بازار ارز می‌گذارد؛ موضع‌گیری‌های کشورهای غربی تحت تاثیر اغتشاشات است.

دستور بذرپاش برای تسریع در تامین زمین‌ مسکن یک‌طبقه‌
وزیر راه و شهرسازی روش تامین زمین و احداث خانه های حیاط دار یک طبقه در طرح نهضت ملی مسکن را سیاست وزارت راه و شهرسازی در هر شهری که زمین کافی دارد، دانست و گفت: روش جدید تحویل زمین به مردم، یکی از مدل‌های مطلوب است تا مردم با آورده خود و تسهیلات بانکی و سایر خدمات با سلیقه خود یک واحد مسکونی یک طبقه حیاط دار تحویل بگیرند.

معاون امنیتی استاندار یزد: اجازه نخواهیم داد کشف حجاب در استان عادی شود
«علی اکبر عزیزی» جانشین قرارگاه عفاف و حجاب استان در ادامه بر ضرورت حضور فعال بانوان محجبه در عرصه اجتماع تاکید و ابراز کرد: بانوان در جریان انقلاب پیشتاز بودند و بر همین اساس نباید امروز بانوان محجبه این عرصه را خالی کنند و اجازه جولان افراد بدحجاب یا بی حجاب را در جامعه بدهند. وی افزود: برخی دنبال عادی سازی کشف حجاب در کشور و استان هستند اما بنده با صراحت تمام اعلام می کنم که تمام قد تا پای جان پای حجاب می ایستم و به عنوان معاون استاندار اجازه نخواهم داد کشف حجاب عادی شود.

توضیحات بانک مرکزی در رد شایعه‌‌ تغییر رئیس‌کل‌
روابط عمومی بانک مرکزی در پاسخ به شایعاتی درباره تغییر رئیس‌کل بانک مرکزی که در برخی رسانه‌ها مطرح شده بود، اعلام کرد: ‌‌انتخاب تیتر‌های نادرست بدون منبع و تنها به اتکای شایعات افراد معلوم‌الحال درباره رئیس‌کل بانک مرکزی...‌بسیار سوال برانگیز است زیرا اگر موضوعات اقتصادی نیز به اخبار زرد، دروغ‌پراکنی و تحلیل‌های عوام‌زده و سطحی ترکیب شود قطعا نتیجه آن از پیش مشخص است.

وزیر نفت راهی بیمارستان شد
وزیر نفت امروز به علت افت فشار به بیمارستان منتقل شده است. پیگیری خبرنگار ایسنا نشان می‌دهد جواد اوجی، وزیر نفت دولت سیزدهم، در حاشیه یک جلسه دچار افت فشار و راهی بیمارستان شده است. او اکنون و پس از بهبود شرایط، تحت نظر پزشکان قرار دارد.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۴۷
در انتظار بررسی: ۱۳۴
انتشار یافته: ۱۷۲
وزیر فشارش افتاده بردن بیمارستان ، آخی خیلی دلم سوخت،
راستي ليدر بهً چه معنی است......در فرهنگ فارسی چیزی ندیدم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
فرهنگ عربی منظورته؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
استورى و أخذ و إرسال و اسبق چى
خوبه فرمانده سپاه لندن و نیویورک هم رفته ما که تا عبدالعظیم هم نمیتوانیم بریم
آقای سلامی! دوربینتون رو به جای لوس آنجلس و لندن کج کنید سمت همین تهران خیلی چیزهای دیگه هم میبینید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
احتمالا همان افرادی به ایشان در موردلوس انجلس ونیویورک گزارش داده اند که به جناب رییس جمهور گزارش داده اند.در براط کریم وپاکدشت حتی یک بیکار وجود ندارد/.
دیشب در خیابان قدم می زدم چند نفر خیابان خواب با خنده و شادی از کنارم رد شدند و از خوشبختی خود و بدبختی خیابان خواب های لس آنجلس و لندن تعریف می کردند
من هم دلم برای خیابان خواب های لندن و لس آنجلس سوخت و به خانه برگشتم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
زینال بندری ممنون که شادمون میکنی
یک دختر دوم دبیرستان لیدر اغتشاش بوده واقعا که
باعنایت به رویکرد چین به سمت عربستان و عدم تاثیرزمستان سرد براروپا آیا امکانش هست دولتمردان هوشمندمااز خرشیطون بیان پایین و برجام را قبول کنن و اگه از نظر شرعی مشکلی نداره بدون حضور روسیه و چین و اروپا مستقیم با امریکا بشینن صحبت کنن تا فرجی حاصل بشه و ازاین وضعیت نجات پیدا کنیم!یانه بااینکار امام زمان از دست ما دلخورمیشه و منع شرعی داره وعقوبات اخروی در پی داره؟!
اقای قادری ؛این نماینده مجلس یفرمایید ریال به.. این قدر به خودتون فشار نیارید
معلومه شما اصلا در خیابان های تهران و به هنگام صبح پیاده گز حکرده ای جناب. من اما کارمندم صبح زود لاه می افتم برم سرکار و در همین سرما بنده های خدایی را می بینم که کنار خیابون خوابیدن. تابستون که بیداد می کنه. یادت باشه صبح زود بری عینکت رو هم برداری سردار!
به به جناب همتی بانی وضع موجود که ارز 4200 را با کمک دوستانش خلق کرد و باعث شدید ارزی که 14 هزار تومان بیشتر ارزش نداشت در سال 98 به خاطر تامین ارز 4200 دوبرابر کردید و به 30 هزار تومان رساندید با چاپ پول ریال و تورم 4 سال 40 درصدی پی درپی به کشور تحمیل کردید و امسال هم برای حذف آن دولت باید این ارز ترجیحی را حذف می کرد تا تورم در سال های آینده به جای افزایشی که تو و دوستانت رقم زدید کاهش دهند
در ضمن هر بچه ای هم می داند با ناآرامی ها مقداری ارز و تورم بالاتر خواهد رفت و نگران نباش تورم 40 درصدی که تو ایجاد کردی و تورم 10 درصدی امریکا امسال 30 درصد ارز دلار بالاتر باید میرفت
جناب سلامی شما در لوس آنجلس و لندن چه میکردید؟!
با اجرای منع خدمات و جریمه بی حجاب ها و بی بند و بارها جرات نمی کنند بیرون بیابند و جامعه را به گند بکشانند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
نظرت درموردفقر و فلاکت چیه؟گند محسوب میشه؟
کی آمریکا بودی؟
وقتی تربیت درست نباشد یا دوستان ناباب می شود این پسر 15 ساله
اقای دکتر همتی .. حیف که در فاز رای بی رای یا رای باطله بودیم ... احسنت بر شما
آقای جعفری شما که رمز گشایی بلدی و یه قرارداد خارجی اینچنین رو ارز تاثیر داره مگه مجبوریم همش ادعا کنین
در لس آنجلس و لندن تا بحال اختلاس های هزاران میلیاردی دیده شده ؟!
در کل آمریکا و اروپا چطور ؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
آن ها پول شویی چند ده میلیارد دلاری می کنند
با شاخص باید حرف زد اینکه فلان جا اینقدر شب خواب داره حرف حساب نیست. آمریکا فعلا بزرگترین اقتصاد جهان رو داره
ان شالله با دعای مردم درمان ایشان یعنی وزیر رقم خواهد خورد .
سلام آقای سلامی خوب شد به مورد خواب در خیابان اطاره فرمودید من دیروز صبح در خیابان چیذر خ حکمت . نرسیده به خ فریبا یک فرد بیچاره زیر فضای موجود در یک ساختمان شب خوابیده بودند اگر یک نفر وجود ندارد من شخصا اترا دیدم و به نظرم حق نیست این فرد در کشور ما بی خانمان باشد لطفا دستور فرمایید به وضع وی رسیدگی شدا و از این وضعیت نجات پیدا کند که زیبنده کشور ما نمی باشدو قطعا افراد دیگری هم هستند که لازم است آن ها را مورد لطفقرار دهید . موًوع دیگر بچه هایی با سن کم را ملاحظه میکنم که در خیابان‌ها برای پول التماس به عابران می‌کنند دریت آیت که ممکن است نیاز نداشته باشند ولی وضعیت موجود از بی توجهی به این افراد هم است که بعضا می توانند مورد سوء استفاده هم قرار گیرند
گور خواب چی!!!؟؟
وریر کشور بعضی انقلابها برای اولین بار در جهان است که شبیه ندارد به همین خاطر جهانی می شود
کاشکی سردار سلامی مقداری مراعات درجه و مقام نظامیش را بکند و مطالب عامیانه را بر زبان نیاورد.
مگر شما انجا بودی واگر نبودی فتو شاپ است ودروغ میگویند اقتصاد اول دنیا است هست ولی انکه شما میگوئید زمین تا اسمان است
چرا اطرافیان وزیر نفت از مردم نخواستند که برای بهبودی وزیر دعاکنند؟؟!!
حاج مهدوی امام جمعه موقت اصفهان جنابعالی بابت هر وعده امام جماعت اصفهان چقدر عایدی داری؟
هراس آمریکا و غرب، پیشرفت ایران بزرگ در عرصه فناوری های نو ( صلح آمیز هسته ای، سلول های بنیادین، نانو ذرات، تولید پهپاد و موشک های نقطه زن مدرن، بومی سازی در صنعت تولید ناو و ناوشکن و زیر دریایی و ... ) است، این پیشرفت ها است که باعث فوبیای آمریکا و غرب شده و به دست و پا زدن افتاده اند و هر روز قطعنامه ای صادر می کنند تا ببینند که آیا نمی توانند جلوی این پیشرفت ها را بگیرند یا به خیال خودشان کند کنند.
به طور کلی سیاست آمریکا و غرب در قبال کشورهای خاورمیانه (مرکز نفت و گاز دنیا)، سیاست وابستگی یا به قول خودشان "گاو شیرده بودن" است تا به راحتی منابع عظیم نفت و گاز را غارت کنند در حالی که اگر کشورهای منطقه از قید این وابستگی ها رها بودند و خود تولید کننده و صادر کننده بودند نه تنها از این ثروت های خدادادی (نفت و گاز)، خودشان در صنعت پتروشیمی، ماشین سازی، هواپیماسازی و ... استفاده می کردند و علاوه بر اشتغال زایی، ثروت هنگفتی نصیب ذخایر ارزی شان می شد بلکه از سوی دیگر منت شرق و غرب را هم نداشتند و تنها راه حل در برابر زیاده خواهی های آمریکا و غرب، بیداری ملت های منطقه و مقاومت در برابر اهداف استکباری آنها است.
برخی از کشورهای عربی حوزه خلیج فارس نباید به عکس های یادگاری که با قدرت های شرق و غرب می گیرند دل خوش باشند زیرا این قدرت ها با چاه های نفت آنها عکس یادگاری می گیرند و زمانی که نفت و گازشان تمام شد و یا دنیا به جای استفاده از سوخت های فسیلی به سمت استفاده از فن آوری های نو (صلح آمیز هسته ای، بتل های خورشیدی و ...) رفت آن گاه همین قدرت های بزرگ که امروز در کنارشان عکس یادگاری می گیرند، رهایشان خواهند کرد و البوم های حکام بعد از آنها بدون عکس یادگاری می ماند و آنها شما را خطاب قرار می دهند که چرا به جای این همه عکس یادگاری، در زمینه بومی سازی تکنولوژی های نو (صلح آمیز هسته ای، خورشیدی و ...) قدمی بر نداشتید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
وقت مردم رو نگیر به جای کامنت اومدی انشا مینویسی
همین مونده بذر پاش بعد از رییسی با دستور درمانی اوضاع رو مرتب کنه
من در تهران شب خوابی رو دیدم که هرگز در لس آنجلس و لندن ندیدم
بدترین و خطر ناکترین روش برای مقابله با حجاب اختیاری .
از مستعان چه خبر ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
و ایذا از ریال به عنوان قوی تربن پول منطقه که ی فرمانده دیگه از جنس همین آقا قولش رو داده
# مستعان
اقای دکتر محقق داماد شما با سواد و ذکاوتی که دارید اینگونه حرف میزنید و مضرات رفتار بسیاری از مسئولین را گوشزد میکنید و امام جمعه موقت اصفهان تهدید به اتش به اختیار میکند!!!
جناب فرمانده! الگوی ما لس‌انجلس و لندن نیست ما قدرت اول منطقه و زاپن اسلامی هستیم نباید گرسنه زباله گرد داشته باشیم.
سردار سلامی دیروز در مورد تاریخ صحبت کردی و امروز در مورد خیابان های لس انجلس و لندن.لطفا از مشاورین قویتری استفاده بفرمایید.
افت فشار وزیر وافت فشار گاز کشور همزمان شد

عجیب نیست
عذرخواهی تو از همه ملت میتواند در قالب درخواست بازنشستگی ات باشد که علیرغم سن بالای ۷۰ سال هنوز نجومی حقوق میگیری در حالی که جوانان تحصیلکرده مملکت بی کارند
با این نحوه کشور داری و این تورم و اجاره خانه، بزودی کارتن خوابها در ایران هم زیاد می شوند!
وزیر خارجه ایران با مقامات دشمن صحبت کرده؟
آقای «علی اکبر عزیزی» جانشین قرارگاه عفاف و حجاب، کاش قرارگاه مبارزه با فساد و فقر تشکیل می دادید و تا پای جان پای آن می ایستادی!!
احسنت سردار وحیدی وزیر کشور
سخنان «علی اکبر عزیزی» جانشین قرارگاه عفاف و حجاب حاصل بکارگیری گسترده نظامین در استانداری هاست که از وظایف متعدد فقط به این کارها علاقه نشان می دهند.
اقای محقق داماد فرزد شما زهرا خانم در امریکا چکار می کنن ؟ چهار فرزند دیگر شما در ایران چه می کنند؟ما از شما معذرت می خواهیم که توان بیشتری برای موفقیت فرزندان شما نداشتیم
من از آقای سلامی یک سوال دارم ایشان مطمعن.هستند که مردم با ایشان هم عقیده هستند یا اینکه فقط کسانی,با ایشان هم عقیده هستند که افکاری چون خودشون دارمد سکه 20 میلیون دلار 38 هزار تومانی سرکوب معترضین نمی تواند جز افتخارات کسی بحساب آید
وحید اشتری شفاف سازی کرد چرا تنبیه می شود؟
اینم از دستور دکتر بذرپاش
اگر سیسمونی خریدن بوسط خانواده مسئولین کار بدیست باید مسئول را مواخذه کرد ونه افشاگر را!!
اقای فرمانده سپاه ولی حقوقی که یک کارگر یا کارمند یا معلم یا پرستار درلس انحلس میگیرند به اندازپنجاه برابر حقوقی که یک کهرگر یاکارمندیامعلم یا پرستار در ایران میگیرند چرا این موارد را نمیگویند اگر مقایسه میکند از نظر حقوقی که میگیرند مقلیسه کن
لای؟؟!! ..... نوووووووو!
شایسته است علما مانندآیت الله محقق داماد در مورد مسائل اجتماعی اعلام نظر کنند.
در پاسخ فرمانده سپاه: اگر امریکا و غرب اینقدر داغون هستند چرا فرزندان مسولین همه اونجا هستند و الان ارزوی جوانان ایران رفتن به غرب است؟
روابط عمومی بانک مرکزی شایعه برکناری یا استعفای رییس بانک مرکزی رو تکذیب کرد.با توجه به مسبوق به سابقه بودن اینگونه تکذیب ها پس صالح ابادی بای بای.ضمنا این روابط عمومی گفت که "اگر موضوعات اقتصادی نیز به اخبار زرد، دروغ‌پراکنی و تحلیل‌های عوام‌زده و سطحی ترکیب شود قطعا نتیجه آن از پیش مشخص است".تو این چند ماهه قیمت ارز بالای 40 درصد پرواز کرده و ارزش پول ما هم همینقدر سقوط کرده،ایا این مسئله ربطی به اخبار زرد و دروع پراکنی و تحلیل های عوام زده و سطحی داره یا به بیسوادی ربط داره؟؟؟!!!!
تابناک جان کامنت های دیروز مردم را درج نکردی!!
آقای وزیر کشور برشمردن اشتباهات دشمنان توجیه گر اشتباهات شما نیست!! کاری که تقریبا بین همه مسئولین مرسوم شده!!
آقای وزیر کشور هروقت اعتراضات بنظرت ناچیز آمد بیاد آور که یک شرکت لبنیاتی بزرگ در حمایت مردم از اعتراضات محو شد.
متاسفم برای وجود همچین افرادی در ایران ....
جملات و مطالب هر شخص یا مقام و ... نشانگر دامنه دید اون شخص یا مقام و ... هستش
شما به جملات وزیر یا فرمانده دقت کنید
زاویه دید و فهم و علم و...... به همون اندازه هست .
دوباره متن بیانات شون رو بخونید.
سردار شما که لندن و لس انجلس رفتید. شما که تحریم هستید
شما چند بار تشریف بردید لس آنجلس
ایشون فقط لس‌آنجلس و لندنو دیده که اینو می‌گه.
فرمانده سپاه کجا زندگی می کند که کارتن خواب ها را ندیده است؟
اسم اون وزرای خارجه که گفتند ایران تحریم ها رو تبدیل به قدرت اقتصادی کرده را ببرید. در ثانی چرا حرف از لغو تحریم میزنید بگذارید به پیشرفت اقتصادی ادامه بدهیم!!
روزی که امام زمان ظهور کنه بسیار از عالمان دین از گفته های ایشان تعجب خواهند کرد و احساس میکنن حضرت ادعای دین جدیدی رو دارن، در حالیکه ایشان اسلام واقعی رو عرضه میکنن.
اغلب کارتن خوابها مهاجرند اما اغلب کارتن خوابهای ایرانی مردم خود ایرانن
منظور اینه که نصفه فیلتر میشود ؟!
اگر با این حجم که مسئولین دلواپس ما برای حجاب به تکاپو افتادن توی این سالها برای ریشه کنی فساد و رانت تکاپو می‌کردن مملکت گلستان بود. معاون استاندار یزد کاش برای مبارزه با فساد هم برای تا پای جان ایستادن میکردن.
آقای امام جمعه بهتر است اگر خیلی دلسوز اسلام هستند آتش به اختیارهارو نصیحت کنند که راجع به فساد و گرانی و ناکارآمدی دولت و مجلس آتش به اختیار بشوند نه موی خانمها
ایرنا اعلام کرده دولت قبلی با قیمت تنی 235 دلار قرارداد صادرات بنزین بسته و مدعی شده که این بنزین لیتری 500 تومن صادر میشود...!! در حالی که با افزایش قیمت دلار به 38 تومن هم اکنون قیمت این بنزین لیتری شش هزار تومن است و نه 500 تومن!!
جناب وحیدی بعنوان یک پاسدار خودم را شاگرد شما می دانم...اما ایران وزارت دفاع نبود که شما چادر را اجباری کردی و آنان بخاطر زندگی و حقوق شأن هیچ نگفتند! ایکاش وقتی وزیر کشور شدید از اقشار مختلف با نظرات متفاوت مشاور می گرفتید
جناب استاد محقق داماد کاملا درست فرموده اید اما ای کاش زودتر و در جوانی به این نتیجه میرسیدید.کاش هم لباسان شما نیز این را درک میکردند(ودرک کنند) تا مردم در آرامش و راحتی زندگی میکردند(وزندگی کنند).
جناب سردار سلامی چند بار در لوس آنجلس گشت زده ایدکه به این نتیجه رسیدید؟!!کافیست ارزش پول ملی خود را با پول ملی آمریکاییها مقایسه کنید تا فقر مردم خود را در مقایسه با ساکنین لوس آنجلس بفهمید.
امروز دیگنیتی پرستیژ که در چین رده خارجه و ۵۰۰ میلیون و در ایران ۱/۲۰۰ قیمت گذاری شده در بورس ۲/۴۰۰ معامله شد
یکی پس از دیگری قله های تدبیر رو فتح میکنین
لای. ....نوووو یعنی چه؟؟؟؟؟
اقلی رییسی بدان و آگاه باش این فرصت طلایی برای خدمت را غنیمت بشمار و از این آخرین فرصت به نحو احسن استفاده کرد ، توسعه افتصادی بدون توسعه سیاسی یعنی دلار ۳۸ هزار و سکه ۲۰ میلیون و سفره های خالی و ملت عصبانی ،؟؟ دولت روحانی به کمک همین بدجام نیم بند طلایی ترین دوران اقتصاد کشور رو در چهار سال اول انقلاب رقم زد و تورم ۴۵ درصدی رو به ۹ درصد رساند . آن هم فقط بخاطر جو روانی که تک کشور به واسطه برجام ایجاد شده بود . کشور در مرحله حساسی قرار دارد ، این تورم حقوق بالای ۵۰ میلیون برای زندگی لازم داره ، سرمایه های مملکت دارن از کشور خارج می‌شوند و نخبه ها مهاجرت می‌کنند ؟؟ فقط شما به وزیر کشورت یه نگاه بنداز از او سوال کن آیا در مخیله خود وزارت کشور می‌گنجانده؟؟
جناب سردار شما کی رفتی خیابونای لس آنجلس و لندن رو گشتی؟
امروز همه مردم معترض و ناراحت هستن چون مدیریت کشور در همه ابعاد دچار ضعف هست
همتی جان. رو را برم. بابا هنوز دو سال از شیرین کاری هات تو بانک مرکزی نگذشته که یادمون رفته باشه. مشکل هست ولی تو را خدا شما اظهارنظر کارشناسی نکن. کارنامه ی خوبی در این زمینه نداری. در زمان ریاست شما دلار از ۳۵۰۰ تومان به ۳۰۰۰۰ تومان رسید.
همتی که از آرای باطله هم کمتر رای آورده است خودش بهتر از همه می داند که بازار ارز را عرضه و تقاضا مشخص مس کند و اغتشاشات کاملا در این تقاضای کاذب نقش دارد.
اقرار ایشان به موفقیت در فروش نفت و سلاح و پهباد حتی به عنوان تمسخر هم باشد باز خوب است
دستور بذرپاش برای تسریع در تامین زمین‌ مسکن یک‌طبقه‌! هیچ مؤسسه یا ارگانی تا کنون در مورد الزامات شهرسازی و تبعات توسعه افقی شهر ها مطالعه جامعی انجام داده، و نتایج آن برای اطلاع منتشر شده است؟ دادن زمین به مردم برای ساخت مسکن یک طبقه از آن طرح هایی است که یک مرتبه در زمان احمدی نژاد مطرح شد و در نطفه شکست خورد، حالا از روی ناچاری دوباره دارد می شود از گزینه های روی میز!
آقای امام جمعه یک عمر برای ما موضوع دزدی زره از حضرت علی رو تعریف کردی.گفتی حضرت علی نتونست به دلیل نداشتن دلایل کافی زره رو پس بگیره.آیا حضرت علی ؛ آتش به اختیاری بلد نبود؟
اظهارات امام جمعه اصفهان در مورد ورود آتش به اختيارها به موضوع حجاب !
--------------------------
تولستوي نويسنده بزرگ روس --- بهتر بگو ييم يكي از نويسندگان بزرگ جهان -- سخني دارد كه مي گويد :
« وقتي وارد مجلسي مي شوي ، لباست معرّف تو ست ، و وقتي خارج مي شوي حرف هايت » !! خب اين سخن شامل يكي مثل من نوعي مي شود !! ، اما افرادي هم هستند كه هم لباس شان معرٰف آنان است و هم صحبت شان !! كه البته من نوعي به هيچ وجه شامل اين افراد نمي شوم !! پس اين اشخاص دسته دوم بايد دوبل مراقب باشند ،! ... هم توجه به لباس شان ، هم توجه به سخنان شان !!
شما که قدرتتون پدر آمریکا وغرب رو درآورده ، چرانمیتونه پدر گرونی سیب زمینی وپیاز رو در بیاره ؟؟؟!!!
ماهم شب خوابهای لس آنحلس ولندن وپاریس وبقیه شهرهای دنیاراهیچوقت اینجاندیده ایم ونشنیده ایم که کس دیگری هم دیده باشد و البته برعکس !
این وزارتخانه نفت مثل اینکه وزیر کش است
اره عمو همه دنیا بدبخت و بیچاره استند ما خوشبختیم هیچ مشکلی نداریم همچی ارومه من چقدر خوشحالم
آقای بذرپاش ایده بسیارخوبیست خانه دارکردن واقعی مردم بجای آپارتمانهای درواقع اشتراکی چون تمام بدبختی جوامع آنستکه ازاصل خوددورمیشوند انسان ازاسقلال درزندگی خصوصی خوشش میآیدولی ازاشتراک درکارهای تولیدی وعلمی وفرهنگی وغیره ‌درچنددهه اخیر که برج سازی بجای خانهسازی
ظهورکردرفتار جامعه تغیرات زیادی کردمنجمله ازدیا پرخاشگری وسایرمشکلات بطبع آن البته نیت خیری است ولی درعمل بعید استکه که باتحریم ها ووضع نه چندان مناسب اقتصادی امروزه قابل اجراباشد ولی حتی ارزوی آنهم خوبست
ایشون از فرمایش اینکه قرار نیست تمام فضای مجازی فیلتر شود منظورشان حتما ای گپ سروش و یکی دو پیامرسان داخلیه وگرنه چیزی دیگه نمونده که فیلتر کنند
خواستم بگم کسی که محصولات خود رو تو اینستا تبلیغ میکنه کل دنیا میبیندش حالا بفرما تو پیامرسانهای داخلی کیا میبینند ؟ پیامرسان داخلی مصرف داخلی داره و تو ایرانم از اقبال خوبی برخوردار نبود نییت و نخواهد بود
بارها گفتیم اینقدر با این بازیگر نماها مماشات کردید در طول این سال ها و حتی مالیات گیری الان دم در اوردن
دقیقا درسته
شب خوابهای لندن ولس انجلس حسرت زندگی مرفه گورخوابهای تهران را میکشند !!!
آمریکا کجا ما کجا ۳۰۰ میلیون جمعیت دار،ما را با عربستان و کویت و امارات همسایه های خودمان مقایسه کن
علی برکت الله
بفهمید که جهان آینده بر اساس خرد جمعی اداره می‌شود و زور در آینده آن جایی ندارد
همش حرف صد تا یه غاز
همه نعمت ها در ایران به وفور وجود دارد و ایران چهره یک کشور محصور در تحریم جهانی را ندارد و این ها دشمن را عصبانی کرده است
بله بخدا راست فرمايش ميكنيد البته كه همه نعمتها براي امثال شما وقاليباف و اقازاده ها بفور خيلي هم بفوروجود دارد كه نه تنها دشمن را بلكه مردم هم عصباني كرده
خدايا من متولد ١٣٥٥ كودكي مان با بمباران موشك باران شروع شد والان هم كه اوضاع اينه،لااقل كاري كن فرزندانمان از شر دروغ و ريا رها بشند بخدا از زنده بودن سير شدم
در امارات و کویت و عربستان و کشورهای نفت خیز و ثروتمند چطور؟ عجب رویی دارید شماها.....
نمی دونم باقی هم همین حس رو دارن یا نه
من با خوندن تک به تک خبرها دوست دارم سرمو به دیوار بکوبم
انقدر که مسولین این کشور دور از واقعیت زندگی میکنن
جناب همتی دلار در شروع به کار حسن روحانی 3200بود و هشت سال بعد تحویل داد 25000 چیزی حدود 8برابر دولت آقای رییس تا دلار 200 هزار تومان تازه میرسه به شیرین کاری حسن روحانی
“فرمانده سپاه: در خیابان‌های لس آنجلس و لندن، شب‌خواب هایی را می‌بینیم که یک شب هم در تهران آن‌ها را نخواهیم دید”

از اونموقع که رسانه ای وجود نداشت که مردم حداقل از دور لس آنجاس رو ببینن و با تهران مقایسه کنن خیلی گذشته
شما کی آمریکا بوده اید که متوجه شب خواب‌های آمریکا شدید؟ دوم اینکه اگر در آمریکا بیخانمان وجود دارد از فرط تنبلی خودشان است نه از فرط نبود کار بیخانمان هستند یعنی خودشان این روش زندگی را انتخاب کردند .درست مثل مردم ایران که چند سال پیش ظریف وزیر خارجه وقت گفت که مردم ایران خودشان انتخاب کرده اند در این وضعیت زندگی کنند!! تازه آن روز ، روز خوبمان بود الان که همه بیشترلذت میبریم!
بر اساس نظر اجماعی مراجع شیعه ازجمله حضرت امام خمینی (ره) :

حجاب یعنی پوششی است برای خانم ها که رعایت حدود شرعی را بنماید.
ساده ترین شکل حجاب چادر است اما مقید به چادر نیست از طرفی مقید به رنگ خاص هم نیست .

حجاب خانم های ترکمن روسری مناسب و مانتو ویا مانتو و مقنعه و یا روسری و مانتو هم که رعایت حدود شرع مقدس را می نماید بلا اشکال است .
هر چیزی برای اولین بار از جایی شروع می شود
اکنون اینترنت مهمترین سلاح شیطان شده است. من از مسولین میخواهم که بطور کامل اینترنت را در ایران قطع کنند مگر بیست سال قبل که اینترنت نبود زندگی بهتری نداشتیم؟ نمازجمعه ها باشکوه تر و هیاتها شلوغ تر بودند
پس لطفا اینترنت را کاملا قطع کنید تا هرکس دوست ندارد جمع کند ازایران برود
سردار کی به لندن و لوس انجلس رفتی،؟؟؟؟؟؟؟
آتش های فبلی هنوز خاموش نشده لطفا فکر کنید
جناب وحیدی ؛بفرض اصلا امریکا شر مطلق.آمار های شما در مورد امریکا کاملا درست. همه شب در خیابان میخوابند وجرم وجنایت بیداد میکند وقس علی هذا.... چرا خودمان را با یک جامعه ایده ال اسلامی مقایسه نکنیم.ایا هر انچه در جامعه امروز ایران میگذرد اسلامی ست؟؟ایا رواست کشوری با این همه ثروت خدادای ؛ نخبگانش که هیچ حتی نیروی کار جوانش در فکر فرار ومهاجرت به همان امریکا باشند؟اگر زندگی در امریکا انقدر بد ونفرت انگیز است بیش از 5000 فرزندان مسئولین در آنجا چه میکنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
واقعا درست گفتید. کاش یکنفر میتونست حضوری این حرفها را به ایشون بگه ببینیم چه جوابی داره
سردار
از تمام دنیا از جمله آقازاده های خودمان برای کار و رفاه و زندگی انسانی به غرب خصوصا کانادا و آمریکا می روند . اینکه کسانی شبها در خیابان می خوابند و مسکن ندارند انتخاب خودشان است . همین افراد زیر پوشش کلیسا ها و موسسات خیریه هستند .
فقربد است توجیه فقروفلاکت بدتر.همه ناشی از فقرفکری است
خیلی از مردم زمین اطراف شهر را جهت ساخت مسکن خریداری کردند حتی سند رسمی هم دارند اما از طرف شهرداریها تفکیک نمی شوند مثلا در شاهین شهر اصفهان اگر زمین های که مردم خریداری کردند به آنها بدهند باور کنید حتی مشکل اصفهان هم حل میشود چون جمعیت سرریز میشود واقعا نمی خواهند مشکل را حل کنند
با سلام
انشالله اگر به قول این برادر روحانی، آتش به اختیار ها مسئولیت ارشاد مردم رو بر عهده بگیرن ما مردم عادی که تا به حال در اعتراضات نبودیم هم مثل روزهای جنگ به کمک مردم خواهیم رفت.
باید ۴ میلیون مسکن هم برای بی خانمانهای آمریکا بسازیم عجب گرفتاری شدیم
بعله سردار .
آرزوی آمریکایی ها زندگی در ایران است .
واقعا علت و دلایل واقعی مقایسه اوضاع اقتصادی اجتماعی

خودمان با امریکاییان توسط مسولان را نمیدانم !!!!؟؟؟

آخر چرا باید ما خودمان را با آمریکاییان مقایسه کنیم ؟؟

و کدام چیزمان با زندگی و اقتصاد و جمعیت و فرهنگ و

سیاست و ووو آمریکا شباهت دارد و اصلا بهم شباهت دارد و بهم مربوط است !!!؟؟؟؟؟

که مسولان بدفعات ما را با آمریکاییان مقایسه میکنند !!!!

و همیشه هم خودمان را بهتر و برتر از آمریکا دانسته اند !!!

خوب حالا چون آمریکا دارای کارتن خواب زیادی است ، ما هم باید کارتن خواب داشته باشیم ؟؟؟؟!!!

و اشکالی ندارد ؟؟؟؟!!!!!!!
یه شب تشریف بیارین دره فرحزاد از اون بد ترش را می بینید جناب فرمانده
کور خود و بینای دیگران نباشید
در خیابان‌های لس آنجلس و لندن شب‌خواب هایی را می‌بینیم که یک شب هم در تهران آن‌ها را نخواهیم دید.
یعنی ما خیابان خواب نداریم یک روز اول صبح به پارک ها و صندلی های کنار برخی معابر تشریف ببرید یا روی پل های عابر پیاده ملاحظه خواهید کرد!!!!!

ضمنا توی همون سرزمین شیطان بزرگ اگر کسی بخواد جا برای خواب داره ولی خیلی هاشون بیرون میخوابند چون از مقررات این مکان ها اینه که مصرف مواد مخدر ممنوع و چون این بی خانمان ها میخواد مواد مصرف کنند ترجیح میدن کنار خیابون و زیر پل ها شب رو بگذرونند!!!!!
وای خدایا به تو پناه میبرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
واقعا باید به خدا پناه برد

گلوی پلیس را بریدند
با قمه بسیجی را شقه کردند
بدن شهید را تکه تکه کردند و روی آسفالت خیابان کشیدند
بسیجی را سرتا پا زخمی کردند و آنقدر زدند تا زیر ضربه ها جان داد
پلیس را زنده زنده در آتش سوزاندن و کف و هلهله راه انداختند
قرآن را سوزاندند
چادر از سر زن مسلمان کشیدند و هورا هم کشیدند
حسینیه و مسجد را به آتش کشیدند
و بیش از شصت نفر از مدافعان امنیت را به شهادت رساندند
آقای محقق داماد کجا تشریف داشتند که الان جیغ بنفش شان درآمده
حالا دو سه نفر از آنها را طبق متن صریح اصل ۳۶ قانون اساسی و مواد ۲۷۹ تا ۲۸۸ قانون مجازات اسلامی محاکمه و مجازات کرده اند آقای حقوقدان
غیرتی شده و صدایش درآمده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
امیدوارم کلیه مسوولان در آغوش مردم باشند نه در مقابل مردم.فقط باید از این مقدار ناآگاهی از مردم تاسف خورد
نه ایشان در آمریکا زندگی کرده اند و نه شب ها در کوچه و خیابان های تهران گشت زده اند ،که اینقدر بی خبر هستند .
ایشان که که متخصص آمریکا هستند باید بدانند که یک کارگر در آمریکا روزانه کمترین مزد 180 دلار مزد می گیرد و گوشت در آمریکا کیلویی 6 دلار است و با مزد یک روز می تواند 30کیلو گوشت بخرد ، تو ایران چطور ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
یعنی یه کارگر در امریکا اگر 22 روز کار کنه 3960 دلار میگیره . ممکنه ادرس بدی ما هم بریم انجا کار کنیم . دروغ شاخدار نگو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
منزل ما در شمال تهران است هر روز صبح در میدان تجریش سوار بی آرتی می شوم تا محل کارم و درفاصله میدان تجریش تا چهارراه پارک وی که محل کار من است از پنجره اتوبوس بی آرتی بسیار شب خوابهایی را دیده ام که درپیاده رو یک پتو روی خود انداخته اند و در این سرمای پاییزی در پیاده رو خوابیده اند . تو رو خدا به مسئولین بگویید قبل از صحبت کردن بیایند در جامعه بچرخند و واقعیت ها را ببینند بعد سخنرانی بکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
ایشون می گوید که فکر نکنی همه جا بهشت هست از جمله در مملکت کدخدای شما
در ضمن گوشت کیلویی 23 دلار هست در امریکا یا کمترین مزد هم نصف این عدد شما هست
"فرمانده سپاه: در خیابان‌های لس آنجلس و لندن، شب‌خواب هایی را می‌بینیم که یک شب هم در تهران آن‌ها را نخواهیم دید" آها پس نیویورک تشریف بردید
با تشکر از مسئولانی که به جای عذرخواهی و اصلاح امور و تغییر در قوانین ، میخواهند بنزین روی آتیش بریزند!
درودبرامام جمعه موقت اصفهان حرف حق جواب ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
متاسفم که با امثالی چون شما هموطنم
جمله هایی برای ثبت در تاریخ البته تاریخ طنز
ما برون را ننگریم و قال را
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
ما هم مستعان را بنگریم و حال را
اگر میخواهی بیا تا من دوبرابرش را در تهران نشانت بدهم محل شما نداره اتفاقان زیاده
ساعت 10 شب به بعد برو شوش و راه اهن چیزایی میبینی که هیچ جا ندیدی
سلامی حتما این تهران مدینه فاضله ذهنی شما است که صد البته این مدینه را برای مردم نمی خواهید در سایه مدیریت شما تهران که نه الان حتی تو روستاها هم کارتن خواب پیدا میشه. من موندم شماها فکر می کنید مردم نمی بینند نمی شنود حس نمی کنند
مسئولین لطفاً خرف نزنید. اگر حرف زدید تحمل شنیدن جواب را داشته‌ باشید
حواستان باشد که خشم مردم را بیش از این شعله ور نکنی
مردم بی سواد نیستند! شما نگران آمریکا نباش فکری به حال دلار ۳۸تومانی سکه ۲۰میلیونی تورم بیکاری اختلاس خط فقر۱۸میلیونی کرایه سنگین خانه قیمت نجومی خودرو روابط عادی با دنیا و هزاران چیز دیگه باش هنوز نمیخواهید صدای ملت را بشنوید....عزیز جان قانونی که حداقل۷۰ الی۸۰درصد جامعه قبولش نداره دیگه قانون نیست همه هم میدانند بحث ملت حجاب نیست هرچند که مخالفش هستند و باید اختیاری باشه اما ریشه همه مشکلات مسولین ب ناکارامد هستند
منظور سلامی چی بوده ؟!!!
در مورد ورود آتش‌به‌اختیارها به مساله حجاب ... >>> فکر نکنم درست باشه این حرف ، از بزرگان و علما مشورت بگیرید
حرف حساب زده. بخدااگه این افراد داخل ایران وتو پیاده روها میبودن تاحالا صدها قطعنامه وصدهابار اغتشاش واعتراض درست میکردن مردم. وسوژه خوبی برای یکعده بود. عزت 3میلیون خانوارکمیته امداد بهزیستی زیاد. بسته های معیشتی وخیرخواهانه سازمان‌های خیریه هم زیاد.
با این فرمانهای آتش به اختیار اگر کسی ضرر کند خود مردم از دو طرف هستند. چرا اجازه چنین سخنانی داده می شود؟
تابناک چرا مثبت و منفی ها را حذف می کنی!؟ یک دفعه که رای می دهند همه را صفر می کنی و از اول
ولی من کارتن خواب خیلی دیدم..کنار خیابان..توی جوی آب..تو خرابه و... شما چطور ندیدید؟؟!!!
بسه بابا. همش شعار و حرف الکی. خودشون توو رفاه و آسایش زندگی میکنن بعد برای مردم نسخه ناشتا میپیچن
من در حیرتم که چرا نظامی ها در ایران این قدر سخنرانی و در هر زمینه ای اظهار نظر می کنند.هیچ جای دنیا اینگونه نیست.
لای!؟... نووو!!! بی کاز
سلام-من به عنوان یک دبیرآموزش وپرورش دردبیرستان بیاییدوببینیدحاصل مدرسه های ابتدایی ومتوسطه اول چیست؟دبیرستانهاشبیه میدان کارزاراست.
دانش آموز دبیرستانی فهش هایی(جنسی) به همدیگرمی دهند.که شنیدن این کلمات درشآن هیچ انسان وایرانی ودانش آموزی نیست.
خشونت درحداکثرممکن بین دانش آموزان موج می زند.
تقریبا"هیچ کسی امنیت ندارد.
من فقط نمی دانم چرااین نسل که بایدغرق درفرهنگ ایثارو همکاری وازخودگذشتگی وشهادت مثل شهدا می شد اینگونه شده است
مانسل دهه 40و50همه بافرهنگ جبهه وجنگ وآن همه خوبی ها زندگی کردیم ولی نتوانستیم به فرزندان خودمنتقل کنیم
مانسلی راساختیم که تقریبا"هیچ خوبی نداردولی تابخواهیدازخودراضی وپرتوقع که خواسته هاش تمامی ندارد.ولی همه بایدبرایش همه ی خواسته هایش رابرآورده کنند
حضرات خوب به جوانب نگاه کنیدوببینیدکجای کارشما ایرادداشت
به جای چندین خونه توو ونزوئلا باید برای آمریکایی‌ها خونه بسازیم!!!
امان از شکم سیری
تو این مملکت یکی نگران بی خان و مان های آمریکاست یکی نگران بانوان آمریکایی یکی نگران سوخت لبنانه یکی نگران معیشت یمن یکی هم بفکر امور سوریه
امشب تشریف ببرید کوچه پس کوچه های خ نظام آباد مولوی شوش کنار بزرگراههاو....
.من وقتی میخوام برم شبدول عظیم.تادلت بخوادکارتن خواب می بینم.
جناب آقایان مسئولان، اون آمریکا و اروپايي که شما تصویرسازی میکنیدش ما که ندیدیم و اون ایرانی که شما توش زندگی می کنید ما نمی شناسیم!!!
ما که هنوز نفهمیدیم چرا فرمانده سپاه لس انجلس و لندن را دیده ولی حاشیه اتوبان‌های تهران و دهانه های فاضلاب و کوره های آجر پزی اطراف تهران و شوش و هرندی را نمی‌بیند و از طرفی همینها بودند که در مناظرات انتخاباتی میگفتند تحریمها اثری در تورم و قیمت دلار ندارد حالا که خودشان مدیر هستند پس چرا این وضع هست همین گروه بودند که ادعا میکردند با ۳۰۰ملیون دلار ارز به بازار تزریق کنیم دلار به ۱۵۰۰۰تونان برمیگردد حالا که میلیاردها دلار را دستشان بوده و هزینه کرده آند ولی دلار ۱۳۰۰۰توان در دوران این دولت گران شده
اینقدر رو آمریکا زوم نکنید ، یک کمی هم کشور خودتون رو ببینید ، می‌بینید تو خیلی زمینه های اینجوری (خیابان خوابی ) از آمریکا جلوتریم ، نتیجه آمریکا آمریکا کردن همینه دیگه ،
شنیدن کی بود مانند دیدن.
اگر آمریکا رفته اید که فه بها
اگر هم نرفته اید حتما یک سری بزنید
اگر هم نمی توانید بروید سری به حاشیه شهر های اقماری خودمان بزنید تا ببینید دریغ از یک کارتون که توش بتونید بخوابید
سردار شما بهتر نیست به فکر کارتون خوابها و زباله گردها و بچه هایی که تو این سرما مجبور هستن سر چهار راه ها کار کنند باشید. کشوری که از نظر منابع سومین در دنیا هستش و یک درصد جمعیت جهان رو داره چطور باید گدا و بی خانمان داشته باشه
آقای فرمانده، من نرفتم امریکا ولی شمائی که رفتید لااقل به همه جا و عملکردها و ... توجه میکردید
بزرگوار، کاش همه مردم میتوانستن مثل شما و خانواده شما به این امکان برسند تا بتوانن به سایر کشورها سفر کنن
درست گفتن، بسیار سفر باید کرد تا پخته شود خامی
ولی هیچگاه ازاین سفرها نکات منفی را برای مردم تعریف نکنید از قشنگی ها و زندگی لاکچری در آنجا هم صحبت کنید
راستی ، شما که برای خرید سیسمونی اونجا نرفته بودید؟
یا مسئولین از وضعیت جامعه خبر ندارند که چنین حرفهایی میزنند ( مثل همین موضوع خیابان خوابها و یا اون مسئول ارشدی که در بازدید از یکی از شهرستانهای اطراف تهران گفته بود بمن گفتند اینجا یکنفر بیکار نداریم! و.... ) یا خبر دارند و نادرست میگن که در هر دو حالت مسئول خوبی نیستن و نتیجه عملکردشون همین وضعیتی هست که میبینیم
چرا آتش به اختیارها در مورد گرونی دلار ورود نمیکنند لطفا اینوهم جواب بدن .سبک زندگی داخل ایران عوض شده کسی دیگه نمیتونه به پوشش کسی گیر بده
تابناک عزیز و بزرگوار کامنت را انعکاس بده متاسفانه بعضی اوقات دوستان انشا چهار صفحه ایی می‌نویسند!
چشم متوجه شدیم غرب و امریکا بدبختن ما خوشبخت
به فرمانده سپاه توصیه می کنم تو تهران سری به میدان شوش و دروازه غار و داخل دره فرحزاد و اتوبان چمران و ... تو شب بیاندازد و قول می دهم چیزهایی ببیند که در امریکا ندیده
اگه آمريكا و انگليس بده و همش بدبختي چرا فرزنداتون همش دوست دارن اونجا رفت و امد كنند
برای همین است که همه ارزوی زندگی در امریکا را دارند
جهت اطلاع وزیرکشورعزیز یک هنرپیشه کمدی رییس جمهور اکراین شد و الان داره با ابرقدرت روسیه میجنگه
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر