بازدید 3022

۸۰ فقره سرقت در پرونده باند دزدان سابقه دار

کد خبر: ۱۱۵۴۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰ 13 December 2022

باند سارقان سابقه دار و حرفه ای در کرمان متلاشی شد.

به گزارش خراسان، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: به دنبال افزایش وقوع سرقت در حوزه استحفاظی این شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ مهدی پورامینایی با بیان این که ماموران کلانتری جمهوری با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه این متهمان را شناسایی کردند، ادامه داد: با تلاش مستمر ماموران 4سارق حرفه ای که در قالب یک باند اقدام به سرقت می کردند، دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

این مسئول انتظامی افزود: در تحقیقات تخصصی نیروهای پلیس 3مالخر نیز دستگیر شدند که سارقان به 5فقره سرقت خودرو و ۴۰ فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو و۳۵ فقره سرقت از اماکن عمومی و خصوصی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان همچنین از کشف 5دستگاه خودروی سرقتی با واکاوی سامانه های پایش تصویری و رصد پلاک وسایل نقلیه خبر داد و اظهار کرد: نیروهای انتظامی با واکاوی سامانه های پایش تصویری و رصد پلاک وسایل نقلیه موفق شدند 5دستگاه خودروی پراید سرقتی را شناسایی و آن ها را با اعلام به واحدهای گشتی توقیف کنند.

وی با اشاره به پایش شبانه روزی ترددهای خودرویی با استفاده از سامانه های نظارت تصویری، خاطرنشان کرد: در این زمینه یک سری سامانه های هوشمند تعریف شده که با دقت خاصی پلاک خودروهایی را که اعلام سرقت شده یا به عناوین دیگر تحت تعقیب هستند، رصد و به سرعت پیغامی را به واحد فرماندهی و کنترل پلیس مرکز استان ارسال می کنند و تیم های انتظامی وارد عمل می شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی