بازدید 5061
۶

هک شبکه تلفن همراه کشور تکذیب شد

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هر گونه هک شبکه تلفن همراه کشور را تکذیب کرد .
کد خبر: ۱۱۵۳۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴ 07 December 2022

به گزارش تابناک، تسنیم نوشت: از دقایقی پیش، تصویری از آلارم زلزله در تلفن های همراه در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که در آن ادعا می شود که این پیام به دلیل هک شبکه تلفن همراه کشور است.

️روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هر گونه هک شبکه تلفن همراه کشور را تکذیب کرد و افزود وضعیت شبکه تلفن همراه کشور به صورت دائم توسط مراکز پایش امنیت اپراتورها و وزارت ارتباطات مورد پایش قرار می گیرد و هیچ گونه شواهدی مبنی بر هک این شبکه وجود ندارد و ادعاهای مطرح شده در حال بررسی است.

مدیرکل ارتباطات همراه اول هم در این باره گفت: «از مشترکین خود معذرت خواهی میکنیم. هیچگونه هک و نفوذی نبوده است، مشکل خطای تیم تحقیقاتی برای تست قابلیت هشدار بلایای طبیعی بوده است.»

معاون پدافند غیرعامل نیز درمورد ارسال پیامک زلزله برای مخاطبین گفت: واحد تحقیقات و توسعه شرکت همراه اول درحال ارزیابی و تست یک سامانه بوده است که براثر خطای انسانی به جای ارسال برای ده گوشی تست برای تمامی افراد ارسال شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶
چه خبره تو مملکت ؟
چرا همه چی داره هک میشه ، بعدا تکذیب میشه ؟! جدا چه خبره اون بالاها ؟
همراه اول اولان جان
تو خوبی ، تو ماهی ، فدات بشم الاهی الاهی الاهی ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
چرا با ریتم خوندم؟
شاید هک نبوده اما عامل نفوذ شاید بوده
حالا که همراه اول پیامک زلزله زده یک عددی هم میزد برای لغوش . به این عنوان اگر مردم مایل به ارسال اینگونه شیطانت ها نیستند را ارسال کنند تا منبع در امدی نیز برایش باشد.متاسفانه سازمان مقرارت در خواب است ضمنا کدام مسئول همراه اول اجازه ارسال اینگونه پیام را صادر کرده است . ضمنا دلیل اینکه پیام شماتست میشوید از سوی همراه واول وغیره صادر میشود چیست .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس