بازدید 26421
سه هزار و صد و نود و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»

استاندار جدید تهران: در حوزه امنیت دچار خدشه شده‌ایم؛ اما بحران نداریم / پیمان جبلی: کاهش مخاطبان صدا و سیما یک ادعاست / پلمب یک رستوران به خاطر حمایت از حریف تیم ملی در پایتخت / وزیر خارجه قطر: با «بلینکن» درباره ایران گفت‌وگو کردم

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: تفکیک حساب‌های شخصی و تجاری به کجا رسید؟ /هر خودرو تولیدی حدود ۲ هزار دلار ارزبری دارد / حداکثر تراکنش خرید روزانه از هر کارت بانکی چقدر شد؟ /کالابرگ اجرا می‌شود، اما به یک شرط / حجم نقدینگی باز هم رشد کرد ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۵۱۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۷ 22 November 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

پیمان جبلی: کاهش مخاطبان صدا و سیما، یک ادعاست
پیمان جبلی در واکنش به این پرسش که برخی دیگر صدا و سیما را رسانه ملی نمی‌دانند و نسبت به برنامه‌ها و سیاست‌های این رسانه، نقد دارند، اظهار کرد: ما به همه دیدگاه‌ها احترام می‌گذاریم و حتی از نظریات منتقدین رسانه ملی استفاده می‌کنیم. قطعاً در میان همه دیدگاه‌هایی که مطرح می‌شود، مواردی است که در راهبرد‌ها به ما کمک می‌کند؛ اما اینکه برخی می‌گویند صدا و سیما دچار تنزل مخاطب شده، ادعایی است که باید اثبات شود. وی در گفت‌وگو با شفقنا ادامه داد: مخاطبین صدا و سیما با توجه به تنوع رسانه‌هایی که در دسترس دارند، الزاماً شاید رسانه ملی را در قاب آنتن برودکست دنبال نکنند، اما همان برنامه‌ها را در فضای مجازی دنبال می‌کنند. یکی از شیوه‌های به روز نشده که متأسفانه هنوز هم ادامه می‌دهیم، شیوه‌های نظرسنجی بنا بر مشاهده آنتن برودکست است. در صورتی که بسیاری از مخاطبین برنامه‌ها را از طریق پلتفرم‌های فضای مجازی مشاهده می‌کنند و این افراد در حقیقت مخاطب رسانه ملی محسوب می‌شوند، منتها رسانه آن‌ها تغییر کرده است.

تولیت حرم حضرت معصومه: در کشور‌های غیر اسلامی نیروی انتظامی با خشونت رفتار می‌کند؛ حتی به خطاکار‌های خود هم جایزه می‌دهند
آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار با ادیانی، نماینده ولی فقیه در فراجا افزود: توهین و جسارت به این نیرو، علامت این است که نیروی انتظامی در مکتب اهل بیت علیهم السلام پذیرفته شده است و وقتی غبار فتنه برطرف شود، حقایق آشکار خواهد شد. خداوند در ضمن شرارت‌ها و آشوب‌هایی که بندگان ناخلف و منحرف ایجاد می‌کنند، امتحان‌هایی را برای بندگان صالح قرار داده‌ است.

وی با بیان اینکه امتحان‌های خدا جدی است و شکلی و صوری نیست، ادامه داد: هر کسی در این امتحانات سرافرازتر بیرون بیاید در نزد خدا مأجور و محبوب است و هم پیش مردم محبوب می شود و این اثبات شده است. تولیت حرم مطهر بانوی کرامت افزود: ممکن است بر اثر غبارآلود شدن فضا توسط دشمن جساراتی از طرف برخی به نیروهای الهی صورت بگیرد، ولی وقتی این غبار برطرف شود، حقایق معلوم می شود و افرادی که در این هجمه‌ها توانستند خودشان را حفظ کنند و پای نظام بمانند سرافراز خواهند شد. وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در مکتب اسلامی با نیروی انتظامی در کشورهای غیر اسلامی متفاوت است، گفت: در کشورهای غیر اسلامی نیروی انتظامی با خشونت رفتار می کند و حتی به خطاکارهای خود هم جایزه می‌دهند مانند پلیسی که آن فرد سیاه پوست را در آمریکا کشت، زیرا عقیده‌شان این است که اقتدار پلیس باید به هر بهایی حفظ شود.

یک تهیه‌کننده سینما: برخی فیلم‌ها با دو نسخه بی‌حجاب و باحجاب ضبط می‌شوند
محمدرضا شفیعی صبح روز دوشنبه سی‌ام آبان ماه با انتشار تویتی در حساب کابری خود در تویتر به برخی شایعات درباره ضبط فیلم ها با دو نسخه با حجاب و بدون حجاب واکنش نشان داد و نوشت: «امروز متوجه شدم برخی فیلم‌های سینمایی در حال فیلمبرداری، پلان‌های خود را با دو وضعیت با حجاب و بی حجاب برداشت می‌کنند. جنگ ترکیبی دشمن با ایجاد محاسبات غلط برای برخی سینماگران، با بصیرت آن‌ها چه کرده است؟»

محسن رضایی:‌ می‌شود از یک جوان ۱۸ ساله که جنگ نرفته، ظرف سه سال ژنرال قوی بسازیم
محسن رضایی فرمانده اسبق سپاه پاسداران گفت: بنده اصطلاحی به عنوان میز کالبدشکافی دارم؛ به این معنا که از یک جوان ۱۸ ساله که جنگ هم نرفته، ظرف سه سال نه رزمنده بلکه ژنرال قوی بسازیم. مکانسیم آن هم به این صورت است که آدم‌ها  خودشان به خودشان یاد می‌دهند و بعد‌ها به دیگران هم انتقال می‌دهند و هر اتفاقی در زندگی می‌افتد آن را به کلاس آموزشی تبدیل می‌کند.

استاندار جدید تهران: در حوزه امنیت دچار خدشه شده‌ایم اما بحران نداریم
علیرضا فخاری استاندار جدید تهران گفت: امروز در حوزه امنیت دچار خدشه شده‌ایم اما ما بحران نداریم. قطعا امنیت زیرساخت های توسعه را فراهم می‌کند و جریان عادی کسب و کار و امورات جاری مردم باید خود را به خوبی نشان دهد و البته اینها در فرآیندی مشترک شکل می‌گیرد.

۱۰ دانشجوی دانشگاه شریف تعلیق شدند
شورای انضباطی دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد، با توجه به وقایع هفته‌های اخیر در این دانشگاه و لزوم ایفای وظایف قانونی شورای انضباطی دانشجویی، در چند هفته اخیر، این شورا در حمایت از حقوق عموم دانشجویان و کمک به حفظ انضباط دانشگاه، جلسات متعددی برگزار کرده است. با توجه به حصول اولین نتایج و صدور و ابلاغ اولین سری از احکام این شورا، بر اساس گزارش اولیه عملکرد شورای انضباطی دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف، تاکنون حدود ۲۳۰ شکایت به شورای انضباطی رسیده است. همچنین بیش از ۲۵ ساعت جلسات رسیدگی با حضور اعضای شورا انجام شده که در این جلسات، پرونده‌ها و مستندات هر یک جداگانه بررسی شده است. شورای انضباطی دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف همچنین اعلام کرده که حدود ۴۰ مورد از پرونده‌ها، تفهیم تخلف انجام شده است. صبح امروز سه شنبه یکم آذر ۱۴۰۱ نیز برای ۱۳ مورد از پرونده‌ها حکم بدوی صادر و احکام به متخلفین ابلاغ شده است. آمار کلی از احکامی که امروز ابلاغ شده، به این شرح است: ۲ مورد تعلیق از تحصیل به مدت دو نیم‌ سال؛ ۴ مورد تعلیق به مدت یک نیم‌سال با احتساب سنوات؛ ۴ مورد تعلیق از تحصیل به مدت یک و نیم‌سال بدون احتساب سنوات و بقیه موارد توبیخ کتبی با درج در پرونده؛ و یک مورد تذکر شفاهی. 

مشابه «توهین» حسن عباسی،«تیتر یک» کیهان شد
اعتماد نوشت: روزنامه کیهان تیتر یک خود را به باخت سنگین تیم ملی ایران مقابل انگلیس اختصاص داده و از نخواندن سرود ملی توسط برخی بازیکنان انتقاد کرده است. این روزنامه ۶ گلی که ایران از تیم انگلیس دریافت کرد را به حساب «انگلیس، اسرائیل، آل‌سعود و وطن‌فروشان داخلی و خارجی» نوشته و در تیتر خود آورده است. روزنامه کیهان در حالی برخی بازیکنان تیم ملی ایران را که سرود ملی را زمزمه نکردند، «بی‌غیرت» خوانده که همین دو روز پیش، حسن عباسی به خاطر توهین‌هایی شبیه به این به برخی ورزشکاران در سخنرانی‌های اخیرش به دادسرا احضار شده بود.

پیشنهاد جنجال‌برانگیز رسایی درباره «اراذل»، «طرح» نمایندگان مجلس شد
جمعی از نمایندگان مجلس و کارشناسان طرحی را تدوین کرده‌اند که در صورت هنجارشکنی دانشجویان در دانشگاه‌ها و ارتکاب جرایمی همچون ایجاد آشوب و بلوا، تخریب اموال، فحاشی و توهین به مقدسات در دانشگاه ها و هرگونه اقدامی که در روند ماموریت های آموزشی و پژوهشی دانشگاه اخلال ایجاد کند، ضمن صدور احکام انضباطی، متخلفین را محکوم به پرداخت کل هزینه‌های تحصیل در آن مقطع آموزشی کنند. از دیگر مجازات مطرح در این طرح، ممنوع الخروجی به مدت ۱۰ سال است.در این طرح پیش بینی شده در صورتی که دانشجویان از اقدامات هنجارشکانه ابراز پشیمانی کنند، مجازات فوق تخفیف خواهد یافت و یا در صورت رفع نیاز کشور و خدمت رسانی مجازات آنها بخشیده خواهد شد. به گفته یکی از طراحان این طرح برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و ایجاد فضای باز گفت‌وگو در دانشگاه ها همواره مورد تاکید مسئولان بوده است که در روزهای اخیر هنجارشکنان در دانشگاه علیرغم دعوت تشکل های دانشجویی به حضور در کرسی های آزاد اندیشی و تریبون های آزاد تاکنون از حضور در این جلسات خودداری کرده اند. لازم به ذکر است طرح مذکور به امضای تعدادی از نمایندگان مجلس رسیده و در حال حاضر در حال جمع آوری امضا توسط سایر نمایندگان است.

حمید رسایی فعال سیاسی تندرو و عضو جبهه پایداری در توئیتی نوشته بود: اراذلی که به اسم دانشجو هر روز به بهانه ای دانشگاه شریف را متشنج می کنند، دنبال بهانه ای برای اخراج و در گام بعد اقامت گرفتن در اروپا هستند. راه مواجهه با آن ها مطابق ضوابط دانشگاه، ابتدا اخراج و سپس ممنوع الخروجی ۱۰ تا ۱۵ساله است. باور کنید وحشی بازی در محیط دانشگاه تمام می شود.

دولت سوخت اعتراضات را تامین کرده است
دبیرکل حزب کارگزاران در پاسخ به سوالی در مورد جنس جنبش اخیر با بیان اینکه این اعتراضات ناشی از انباشت اشتباهات دولتمردان و مسئولان کشور است، اظهار داشت: «متاسفانه این اشتباهات کشور را به جایی رساند که انگار یک بغض و گلایه های قدیمی ترکیده و نباید آن را معطوف به فرد یا گروه خاصی کرد.»

او در ادامه مشکلات کنونی کشور را یک بُعدی ندانست و با اشاره به این که جامعه از ابعاد مختلف احساس فشار و تنگنا کرده و دارای بغض است، افزود: «از یک حادثه ای که منجر به فوت خانم امینی شده، این بغض ترکیده و انفجار عصبانیت رخ داده است. به زعم او «تمام انرژی مورد نیاز و سوخت این اعتراض را خود دولت تامین کرده است.» مرعشی نبود یک مرکزیت هوشمند مدیریت بحران به لحاظ بی تجربگی و برخورد امنیتی با همه پدیده های اجتماعی را عامل اصلی انرژی دادن به این جنبش برشمرد و ادامه داد: «در بیست سال اخیر، نرخ تورم کشور بالای بیست درصد و رشد اقتصادی مان کمتر از ۵.۱ درصد بوده و همین منجر به ایجاد انباشتی ازمشکلات برای مردم شده است.»

رئیس دفتر مرحوم هاشمی رفسنجانی گفت: «در چنین شرایطی در یک سال و نیم اخیر حاکمیت به این جمع بندی رسیده که باید فضای مجازی را نیز ببندد.» وی با اشاره به اینکه امروز گستردگی مشکلات بی سابقه‌تر از همیشه است و واگذاری مدیریت بحران اعتراضات به وزارت کشور و شورای امنیت کشور را در صلاحیت آنان ندانست و افزود: « اگر آقای رئیسی با آقای شمخانی مشکل دارد، مشکلش را حل و تکلیف را روشن کند.» ایشان در مورد اینکه چرا در حال حاضر نیروهای سیاسی و احزاب به صورت قدرتمندانه وارد معرکه نمی شوند و کمکی نمی کنند با ذکر این مثال که "تا نگرید طفل کی نوشد لبن "گفت: اصلا خواسته ای در کار نبوده و هر وقت که در جلسات شرکت کرده ایم، به خواست خودمان بوده است و آنها از ما نخواسته اند.

احضار مدیرمسئول روزنامه جهان صنعت به دادسرای تهران؛ تفهیم اتهام صورت گرفت
در پی توقیف روزنامه جهان صنعت از سوی هیات نظارت بر مطبوعات و ارجاع پرونده به مرجع قضایی، صبح امروز مدیر مسئول این روزنامه جهت ارائه توضیحات به دادسرای تهران احضار و تفهیم اتهام شد. گفتنی است، در پی انتشار یادداشتی در شماره ۲۸ آبان ماه روزنامه جهان صنعت که در آن اتهاماتی به نیروهای انتظامی و حافظان امنیت کشور وارد شده بود، هیات نظارت با اکثریت آرا و مستند به تبصره ماده ۱۲ قانون مطبوعات رای به توقیف این روزنامه صادر و مقرر کرد پرونده تخلف جهت رسیدگی به مرجع قضایی ارجاع شود.نویسنده مطلب فوق الذکر نیز به دادسرا احضار شد که امروز در محل دادسرا حاضر شد.

خادمی: رئیسی گرفتار وزرایی شده که مثل آش کشک خاله‌اند
حادمی، فعال سیاسی اصولگرا تأکید کرد: وقتی شایستگی مدیریتی نباشد طبیعتا اتفاقی نمی افتد و در هیچ زمینه ای کاری پیش نمی رود، در نتیجه اهداف و شعارهای انتخاباتی آقای رئیسی به منصه ظهور نمی رسد. در واقع آقای رئیسی فکر آن را نکرد که آن مباحث فقط شعارهای انتخاباتی بودند و معلوم نیست قابلیت عملیاتی شدن داشته باشند. وی ادامه داد: آقای رئیسی چندین بار اعلام کرد «مشکلات کشور را به تحریم گره نمی زند» پس انتظار داشتیم اتفاقات مثبتی در طول دولت سیزدهم بیفتد اما تیمی با افراد محدود اطراف آقای رئیسی را گرفته اند، به طوری که اگر از یک وزراتخانه یا مسئولیتی برداشته شوند باید حتما در جایگاه مهم دیگری قرار بگیرند. این تحلیلگر مسائل سیاسی اظهار کرد: امروز وزرایی اطراف آقای رئیسی هستند که در سطحی نیستند که بتوانند مشکلات کشور را حل کنند. ارزش پول ملی بسیار کاهش و تورم و رکود به شدت افزایش پیدا کرده است، سالی یک میلیون شغل که ایجاد نشد هیچ، برخی شغل های قبلی از دست رفتند. وضعیت ساخت سالی یک میلیون مسکن نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد. مجموعه اینها باعث می شود که بگوییم هیچ موردی وجود ندارد که دیگران از عملکرد دولت دفاع کنند. خادمی با بیان اینکه امروز هیچ کس نمی تواند در هیچ بخشی اعم از اقتصادی، سیاست خارجی، اجتماعی و فرهنگی از عملکرد دولت دفاع کند، افزود: اگر آقای رئیسی امروز عصبانی و ناراحت است، شاید علتش این باشد که گرفتار کابینه ای شده که به اهداف انتخاباتی او و کشور ضرر می زند، در عین حال این افراد مثل آش کشک خاله می مانند که باید حتما باشند و آقای رئیسی نیز باید از همین ها استفاده کند.

وزیر خارجه قطر: با «بلینکن» درباره ایران گفت‌وگو کردم
وزیر خارجه قطر از گفت‌وگو درباره توافق هسته‌ای با همتای آمریکایی‌اش خبر داد.به محمد بن عبدالرحمان آل ثانی وزیر خارجه قطر در نشست خبری با آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا گفت که درخصوص تحولات توافق هسته‌ای با همتای آمریکایی خود رایزنی کرده است. وی گفت که اکنون در حال بررسی گزارش‌ها درخصوص برنامه هسته‌ای ایران هستیم و معتقدیم که دیپلماسی بهترین راه تعامل است. آل ثانی گزارش‌ها درخصوص استفاده از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین را نگران کننده خواند.نگرانی وزیر خارجه قطر در حالی ابراز شده که کشورهای غربی ادعا می‌کنند که ایران در حال حاضر هواپیماهای بدون سرنشین برای عملیات نظامی در اوکراین به روسیه می دهد. مسکو و تهران چنین اتهاماتی را رد کردند. پیش از این حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران گفت که تهران چند ماه قبل از آغاز عملیات ویژه در اوکراین پهپادهایی به روسیه تحویل داده است.

پارلمان اروپا ارتباط مستقیم خود را با ایران قطع کرد
رئیس پارلمان اروپا گفت که تا اطلاع ثانوی ارتباطات و گفت‌وگوهای مستقیم میان این نهاد اروپایی و جمهوری اسلامی ایران قطع می‌شود.به گزارش یورونیوز، روبرتا متسولا همچنین تاکید کرد، «اروپا چشمان خود را روی معترضانی که چشم امید به ما دارند، نخواهند بست.» رئیس پارلمان اروپا همچنین با انتقاد از صدور حکم اعدام برای برخی از حاضران در وقایع اخیر از اعمال تحریم‌ها علیه ایران تاکید استقبال کرد و گفت: نمایندگان پارلمان در همین راستا تصمیم گرفتند تا اطلاع ثانوی هیچ تماس مستقیمی میان پارلمان اروپا و همتایان رسمی ایران برقرار نکنند.

حجم نقدینگی بازهم رشد کرد
بانک مرکزی اعلام کرد در مهرماه امسال، حجم نقدینگی معادل ۵۶۷۶۹.۷ هزار میلیارد ریال بوده که به ترتیب ۱۷.۵ و ۳۴.۳ درصد نسبت به پایان سال و پایان مهر ماه سال ۱۴۰۰ افزایش یافته است.

نرخ تورم سالانه به ٤٤ درصد رسید
مرکز آمار اعلام کرد، منظور از نرخ تورم سالانه، درصد تغییر میانگین اعداد شاخص قیمت در یک سال منتهی به ماه جاری، نسبت به دوره مشابه قبل از آن است. نرخ تورم سالانه آبان ماه ١٤٠١ برای خانوارهای کشور به ٤٤,٠ درصد رسیده که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل، ١,١ واحد درصد افزایش نشان می‌دهد. همچنین نرخ تورم سالانه برای خانوارهای شهری و روستایی به ترتیب ٤٣,٣ درصد و ٤٧.٤ درصد می‌باشد که برای خانوارهای شهری ١.٠ واحد درصد افزایش و برای خانوارهای روستایی ١.٢ واحد درصد افزایش داشته است.

پلمب یک رستوران به خاطر حمایت از حریف تیم ملی در پایتخت
یکی از رستوران‌های زنجیره‌ای واقع در خیابان شریعتی تهران که در صفحه مجازی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به درج مطالب ضد ملی کرده بود، با دستور قضایی پلمب شد.  یکی از رستوران‌های زنجیره‌ای واقع در خیابان شریعتی تهران که در صفحه مجازی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام با درج مطالب ضد ملی، از تیم فوتبال انگلیس حمایت و آرزوی ناکامی برای تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، کرده بود، بلافاصله شب گذشته و پس از بررسی جوانب ماجرا و صحت سنجی اقدامات انجام شده منتسب به آن در فضای مجازی، با دستور قضایی پلمب شد. /منبع: میزان

کالابرگ اجرا می شود اما به یک شرط
خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت امروز در نشست خبری هفتگی خود با بیان اینکه طرح کالابرگ الکترونیکی مشکلی در تامین‌ مالی ندارد، تصریح کرد: با توجه به اینکه این امر، نظام پرداخت یارانه را متاثر می‌کند، لازم بود دولت از مطمئن بودن زیرساخت فنی اطمینان حاصل کند و تغییرات در وزارت کار قدری تاخیر در بهره‌برداری پروژه انداخت‌؛ اما وعده داده شد که پس از آنکه این طرح در یک استان آزمایشی پیاده شد، از ماه‌های آینده برای کل کشور انجام می شود. این‌ طرح مشکلی ندارد و مشکلی در تامین بودجه هم موجود نیست، پیش‌بینی این است که دوره آزمایشی یک ماه به طول بینجامد و بعد از یک‌ماه برای سایر استانها هم انجام شود.

حداکثر تراکنش خرید روزانه از هر کارت بانکی چقدر شد‌؟
یک مقام مسئول در بانک مرکزی اعلام کرد: حداکثر تراکنش خرید روزانه از هر کارت متعلق به مشتری حقیقی بانک‌ها از طریق پایانه‌های فروشگاهی و درگاه‌های پرداخت اینترنتی از ۵۰ میلیون به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافت. سقف مجموع تراکنش‌های خرید روزانه کلیه کارت‌های یک مشتری کماکان بدون تغییر و مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان است. هم چنین سقف انتقال وجه کارت به کارت از طریق شعبه، غیرحضوری و برنامه‌های پرداخت‌ساز مثل قبل بوده و تغییر نکرده است.

هر خودرو تولیدی حدود دو هزار دلار ارزبری دارد
علی جدی نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه بخشی از گرانی خودرو در بازار با واردات رفع می‌شود، گفت: در حال حاضر در سایپا قرعه‌کشی حذف شده است و به نظر می‌رسد، در صورتی که واردات انجام شود، قرعه‌کشی در ایران خودرو نیز حذف شود، اما تحقق این مهم مستلزم افزایش تولید، افزایش عرضه از طریق واردات و واگذاری خودروسازان به بخش خصوصی است. نماینده مرم شیروان در مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس گزارش ارائه شده تولید دو خودروساز بزرگ کشور طی هفت ماهه نخست امسال حدود ۶۵۰ هزار دستگاه است، از سوی دیگر ۱۷۰ هزار دستگاه نیز از پارکینگ تکمیل و به بازار عرضه شده است.  براساس وعده‌های داده شده، مقرر است تا پایان سال تولید خودروی سبک و سنگین در بخش خصوصی و دولتی به ۱۵۰۰ هزار دستگاه برسد. وی ادامه داد: با توجه به اینکه میانگین هر خودرو حدود ۲ هزار دلار ارزبری دارد، با رشد نرخ دلار، هزینه تمام شده تولید خودرو نیز بیشتر می‌شود البته باید به این نکته توجه کرد که ما روی قیمت تمام شده تولید خودرو حرف داریم، زیرا هزینه تمام شده خودرو منطقی نیست و برخی از قطعات گرانتر از ارزش واقعی آن خریداری می‌شود.

تفکیک حساب‌های شخصی و تجاری به کجا رسید؟
خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت گفت: تفکیک حساب های شخصی و تجاری تکلیف قانون است و با توجه به همکاری بسیار خوب بین سازمان امور مالیاتی و بانک مرکزی این کار در حال انجام است؛ اما چون همه بانکها را شامل می‌شود، زمان بر بوده و گام به گام در حال پیاده سازی است. 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶۷
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۳۱
احسنت فرماندار تهران که سپاهی هم هستی
پاسخ ها
آرمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
. دیگر صدا و سیما را رسانه ملی نمی‌دانند.
ایکاش مثل سایت ها میشد تعداد بینندگان آنلاین تلویزیون را هم دید. دیگه ادعای تو خالی معنا نداشت
یعنی یک ایرانی نمیتونه طرفدار انگلیس باشه؟ این یعنی به زور هر چی ما میگیم. به شخصه امیدوارم انگلیس قهرمان جهان شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
نه وقتی وسط آشوب هستیم! خودتون رو به اون راه نزنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
ناشناس 14:14
اتفاقاً این کارها دامن زدن به آشوبه . آخه چکار دارید کی طرفدار کیه ؟
2هزار دلار برا هر خودرو از رده خارج دارین واردات بشه ارز نداریم ، مملکت پر تناقضه
بندازین بیرون جبهه پایداری کیهان و عباسی و.....مگه میترسین ازشون
دستپخت احمدی نژاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
احسنت
پیمان جبلی: کاهش مخاطبان صدا و سیما یک ادعاست) درست میگه مخاطبانش همون چهار درصدی ها هستند نه بیشتر شده نه کمتر
مسئولان باید نشانه واضحی بروز بدن که میخوان اصلاحات انجام بدن تا نارضایتی کم بشه. مثلا نمایندگان مجلس میتونن طرحی تهیه کنن و پوشش سر اختیاری باشه.
این نماینده ها تا حال برای مردم و کشور چه کرده اند که حالا انتظار داشته باشیم قدم خیر برای دانشجویان بردارند؟
پاسخ ها
صدرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
همین که دختر امام جمعه از دامپزشگی به پزشکی تهران تغییر رشته میده چون نمراتش خوب بوده!!! کلی خدمت هست که به علم و دین و مردم انجامشده .
تفکیک حساب‌های شخصی و تجاری به کجا رسید؟) موجودی حساب ما که به دهم ماه هم نمی رسه !!چه خواسته که باهاش تجارت هم بکنیم
هميشه در فكر اتيو لوژي ايجاد بحرا ن درجامعه باشيد درمان قسمت كوچكي از كاراست اگر اتيو لوژي را تشخيص ند هيد موفق نمي شويد
نگاه رییسی به جامعه کلا امنیتی قضایی هست اولین جمله استاندارش هم درباره امنیت هست
جبلی !
آخه کی وقت میذاره و برق مصرف میکنه برای دیدن مهران رجبی و یوسف سلامی و علی رضوانی ؟
هان ؟
رییسی دو سه روز پیش گفت که نبود حتی یک قلم دارو هم اشکال دارد.اما در قبال کمبود و نبود صدها قلم دارو چیزی نگفت.از چند هفته و ماه دیگر سونامی بیماری های اساسی خاک ما رابه توبره میبرد.
جناب جبلی شما فقط یک نگاه به تیپ ظاهری کسانی که در برنامه های صداسیما حاضر می شوند بینداز !!همگی با یک سبک پوشش که حتی در میان مذهبی ها هم نشانگر یک تفکر خاص هستند !! جناب جبلی در صدا سیمایی که جایی برای اکثریت مردم نیست قطعا جمع کثیری از آن روی گردانند !
آقای محمد سعیدی
شما فیش حقوق و مزایای دریافتی ات رو منتشر کن
نرخ تورم سالانه به 44 درصد رسید) والا ما هر چی به این داروخانه چی و قصاب و میوه فروش و برنج فروش و تعمییرکار و
..... میگیم حالیشون نمیشه اونا میگن 440 درصده !!!!!
صدا وسیما کشورمان را کسب نگاه نمی کند حقیقت است چه دارد ببینیم غیر دروغ تکراری
با نرخ تورم ۴۴ درصد انتظار دارید جامعه آرام باشد وقتی تورم تمام دستمزد کارگر را میبلعد یعنی اقتصاد به مرز پوچی رسیده است یعنی بی معنی شده فکری کنید با خط فقر ۱۸ میلیونی و تورم ۴۴ درصد نمیتوان زندگی کرد
اگر آقای رئیسی امروز عصبانی و ناراحت است، شاید علتش این باشد که گرفتار کابینه ای شده که به اهداف انتخاباتی او و کشور ضرر می زند، در عین حال این افراد مثل آش کشک خاله می مانند که باید حتما باشند و آقای رئیسی نیز باید از همین ها استفاده کند.) واقعا همینطوره و دقیقا به همین دلیل ایشون بیشتر از همه از خودش ناراحته که گرفتار خودش شده!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
داداش مگه من این کابینه رو به مجلس معرفی کردم ؟ خود آقای رئیسی اینا رو انتخاب کرده خب
اقای جبلی مردم چگونه باید اثبات کنن که کاهش وحشتناک مخاطب داری؟یعنی جنابعالی که مدیر عالیرتبه هستی درکی از واقعیات نداری؟
حجم نقدینگی بازهم رشد کرد) این نقدینگی کجاست ؟!!! ما هر چی میگردیم نه تو جیبمونه نه تو حسابمون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
معلومه کجاست . یکی از کارشناسان تو شبکه چهار میگفت که 90 درصد ثروت مملکت در دست 10 درصد جامعه است .
“پلمب یک رستوران بخاطر حمایت از حریف تیم ملی در پایتخت“. یعنی بهت آوره شما میتونید از هر تیمی طرفداری کنید و یا حتی تیم خودتو دوست داشته باشی و یا دوست نداشته باشی (حالا به هردلیل) پلمب ؟ واقعا” یا شوخی میکنید.
استاندار جدید تهران: در حوزه امنیت دچار خدشه شده‌ایم اما بحران نداریم) والا شما در شرایط چند برابر شدن ناگهانی قیمتها و فشار شدید به مردم قیمتها هم میگفتی بحران نیست !!! فکر کنم شما نمی دونی بحران چیه !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
خدا وکیلی اینا باید 100 واحد درباره معنی کلمه بحران پاس بکنن .
چقدر خبرهای ...؟؟؟!!!
صدا و سیما ، ملی نیست میلی میباشد کدام مخاطب ؟ این همه بودجه خرج می‌شود برنامه های تکراری پوچ و بی محتوا .
بله بله مثل همیشه همه رو گول بزنیم حتی خودمون رو!!! مشاهده آنتن برودکست پایین اومده ولی مردم دارن از ابزارهای دیگه استفاده میکنن که رسانه ملی رو تماشا کنن!! مثلا طرف میره استارلینک میگیره که رسانه ملی تماشا کنه؛ خدایی چند چندیم با خودمون
جناب دکتر جبلی!!!میزان مقبولیت سازمان متبوع شما را میتوان از تعداد دیشهای ماهواره روی پشت بام از تهران تا دورترین نقاط ایران به راحتی حدس زد.شما و دوستان رو برودکست خودتون کار کنید.!!
آقای نماینده مجلس همه قطعات یک خودرو را از بازار بخرید و دستمزد مکانیک بازار آزاد را هم حساب کنید، ببینید قیمت چند می شود! چرا خودتان را گول می زنید؟ اگر حقوقهای نجومی مدیران خودروسازان و مسائل پیچیده ای که در این صنعت وجود دارد، درست بررسی شود، معلوم می شود که علت گرانی چیست! به حرف هیچ کس گوش نمی کنید و فقط خودتان را دانا می دانید! یک کارمند ایران خودرو می گفت صندوقی داریم که به پولهای ما 35 تا 40 درصد سود می دهد، این فسادها را بررسی کنید!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
نمیدونم چرا ما اینقدر مسائل رو پیچیده میکنیم ؟!؟
خیلی ساده اس ؛ آیا الان وضع معیشتی مردم خوبه ؟
جواب : نه . نتیجه ؛ این آقایون کارشون رو بلد نیستند . تمام
انچه در این رسانه نمیشود دید سخن و خواست مردم است،
جناب رضایی عزیز
لطفا طرح اقتصادی اعلام شده بهنگام تبلیغات انتخابات را اجرایی بفرمائید.
طرح های دیگر در مراحل بعدی.
محسن رضایی:‌ می‌شود از یک جوان ۱۸ ساله که جنگ نرفته، ظرف سه سال ژنرال قوی بسازیم !!!
تو را به خدا تو را به قرآن تو را به مقدساتی که قبول داری آقا محسن خواهشا مثل (تز)های اقتصادی تون نکنید !
نیاز نیست ژنرال بسازیم همیمن جوان را همینجور که هست حفظ بکنیم خدا را هم شاکریم وکلاهمون را تو کور کوری آسمون میندازیم به خدا!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
آقای رضایی نمیشه به جای ژنرال نظامی ژنرال اقتصادی تربیت کنیم ؟ البته نه زیر نظر اقتصادانی مانند حضرتعالی !
صدا و سیما مصداق واقعی هدر دادن منابع و بودجه کشور است.
محسن رضایی:‌ می‌شود از یک جوان ۱۸ ساله که جنگ نرفته، ظرف سه سال ژنرال قوی بسازیم
این مثل ماهی ۴۵۰ هزار تومان نباشد
از اثرات مرجع کردن شبکه های لندنی که دشمن ایران هستند یا شبکه های اجتماعی وابسته به آنها می شود شست و شوی مغزی و عمل زشت این رستوران می شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
از کی حمایت کردن از یک تیم ورزشی جرم شده ؟
فکر کردن ایران با این بچه بازی ها خام می شود و می آید تمام منافع ملی را واگذار می کند بی خیال اروپای سرد!!!
6 تایی شدن ایران توسط انگلیس نه تنها بدترین نتیجه در ادوار تاریخ جهانی بوده بلکه بدترین نتیجه تاریخ فوتبال ملی ایران بوده است.
یعید نیست که چنین نتیجه ای در 2 بازی باقیمانده هم تکرار شود.
تیم بی انگیزه ، فاقد روحیه، بدون همانگی، تحت فشارهای سیاسی و...... چیزی برای عرضه ندارد.
با ربات و تبلیغات مهسا امینی را بزرگ کردید ولی یک صدم درصد مردم در خیابان هم نیامدن و الان هم کاملا مشخص شده هدف چی بوده
صدا و سیما مانند تیم ملی فوتبال است.
صدا و سیما هم هر 90 دقیقه 6 گل از مردم دریافت می کند.
شعارهای اصلی انتخاباتی آقای رییسی
اول واکسن بود که انجام شد
دوم برداشتن ارز4200 بود که انجام شد سوم هم اصلاح ساختار اقتصادی بود که یکی یکی دارد انجام می شود و بلند مدت هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
بنده خدا یک میلیون مسکن، ،کاهش نرخ تورم، گشت ارشاد برای مدیران،رفع تحریمها، چی شد.بلند مدت یعنی بعد از دوره جهارساله که دیگه ایشون نیست حتما.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
دلاری 5 هزاری یادت رفت !
وقتی مهدی تاج با پرونده باز قضایی و حیف و میل بیت المال سر ماجرای ویلموتس مجدداً به ریاست فدراسیون فوتبال گمارده می شود و وقتی کیروش با کارنامه ناموفق در 8 سال سرمربی گری در ایران مجدداً به این پست گمارده می شود، چطور می توان انتظار داشت فوتبال این مملکت در جام جهانی موفق عمل کند؟
امنیت با حضور و همکاری مردم معنی پیدا می کند.
بدون مردم، حصول و پایداری امنیت ممکن نیست.
عجب بازیکنانی داریم که از هر دوطرف فحش می خورند از یک طرف می خواستند با نخواندن سرود ملی دشمنان را راضی نگه دارند و از یک طرف با نخواندن آن برچسب وطن فروش خوردن
کیهان امروز تیتر زده :

ایران 2 _ انگلیس آل سعود اسرائیل وطن فروشای داخلی و خارجی 6


باید به کیهان گفت : اصلا مگه عربستان توی گروه ماست یا اصلا مگه اسرائیل توی جام جهانی حضور داره که به ما ۶ تا گل زده باشن ؟!!!

هان کیهان ؟!!!

جواب بده :-)
عربستان بدون حتی یک بازیکن لژیونر توانست آرژانتین را شکست دهد!
عربستان در دوران هدایت بن سلمان در همینه عرصه ها از جمله ورزش پیشرفتهای شگرفی کرده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
نمیدونم کشورهایی مانند عربستان ، امارات ، کویت ، قطر ، اردن ، بحرین و عمان که همیشه اونها رو مسخره میکنیم ؛ چرا اینقدر پیشرفت کرده و مردمشون تو رفاه هستن ؟
شعار تنها بیان آرزو است.
شعار وقتی زیاد تکرار شود، تبدیل به باور می شود.
در بازی ایران و آمریکا در جام جهانی ۱۹۸۸ - در ده ها دانشگاه و رستوران و کافی شاپ با حضور صدها ایرانی و آمریکایی- ایرانیان گل زدن یحی و مهدی را با شور شوق فراوان جشن گرفتند. صاحب رستوران ها هم پرچم ایران را زده بودند! نه رستورانی تعطیل شد نه کافی شاپی. هیچ دانشگاهای هم به این دلیل بسته نشد.
حال باید دید جرم این رستوران بر مبنای کدام بند قانون بوده و چرا پلمپ شده؟
جناب استاندار، راحت بخوابید، هیچ خبری نیست و مردم غرق در شادی و خوشی هستند
چرا رستوران را پلمپ کردید؟ طرفدار نیم انگلیس بودن جرم است؟
اقای جبلی بیشتر مردم ماهواره دارن ودیگه کاری با تلویزیون ندارن 2تا برنامه خوب داره یکی راز بقا شبکه مستند ودیکری فوتبال پخش زنده بقیه کانالها رو باید تخته کرد یا گل گرفت
جبلی من چند بار زنگ زدم واقعا دروغ می گید
کجای دنیا یک رستوران را پلمپ میکنند و عده ای رابیکار میکنند برای اینکه تیم کشور دیگری را تشویق کرده۰ طرفداری از تیمها هم اجباری شده مگه؟
از این تیم ملی برای چی باید حمایت کرد ، بعضی از این بازیکن ها بدرد لای جرز هم نمی‌خورند
اتحادیه اروپا چه لطف بزرگی کرد ، انشا ا... سرش را هم کم کند و گورشو گم کند . اینها یک مشت دزد با لباس شیک هستند
«پیمان جبلی: کاهش مخاطبان صدا و سیما یک ادعاست»
من می گویم ادعا نه افسانه است چون اصلاً مخاطبی نداشته که کم شود.
قبلا واسه مجازات تبعيد ميكردن، الان ممنوع الخروج،
پیمان جبلی و معاونین و چندین هزار کارمند در صدا و سیما که هر ساله با چند ده هرار میلیارد تومان بودجه و درآمد های تبلیغاتی و کمک های بنیاد ها و نهادهای گوناگون

بشدت با مشکل نارضایتی اکثریت مردم و نداشتن مخاطب روبرو شده است
و‌هر روزه از کیفیت محصولات آن سازمان کاسته و بر نارضایتی مردم افزوده میگردد

فقط از روش و ابزار انکار واقعیات استفاده میکنند و چشمهایشان را بر حقایق موجود بسته اند
چقدر این طرح مجلس کوته فکرانه است!!!
ممنوع الخروجی برای دانشجویان معترض، یعنی خودتان دارید ثابت می کنید که ایران تبعیدگاه هست و کسی اجازه خروج نداره.
به نظر من در اینده نزدیک رسایی رو در حال درخت کاری کویر لوت خواهیم دید. در طرحی که در مجلس (اینده نزدیک) تصویب شد، مجازات افرادی مثل رسایی و عباسی و ... تعیین شد و مقرر گردید این اشخاص روزانه 18 ساعت کار اجبازی در کویر داشته باشن و این عزیزان در دادگاه محکوم شدند که کویرهای کشور را درخت کاری نمایند.خ
پیمان جبلی: کاهش مخاطبان صدا و سیما، یک ادعاست

مثل اینکه واقعا مسیولین در این کشور نمی خواهند از خواب بیدار شوند
آقا پیمان:
صداد و سیما مال مردمه و کاهش مخاطب صدا و سیما یک واقعیت؛ به جای انکار و توجیه ، به فکر چاره باش
جناب جبلی شوخی می‌فرمایند!!!! ویا از افعال معکوس استفاده می‌کنند!
آقای دییسی در حالی که کشور آبستن حوادث های گوناگون هست و دشمنان منتظر ضربه زدن هستند غنی سازی ۶۰ درصد نه تنها کمکی نخواهد کرد بلکه وضعیت کشور رو پیچیده تر خواهد کرد و بدون شک مجوز حمله به تاسیسات هسته ای رو امریکا خواهد گرفت ، خواهشن دیگه بیش از کشور رو شخم نزنید ؟؟
حق ندارید تعیین کنید کی باید زورکی طرفدار چه تیمی باشه !!!!
پيمان جبلي ، كاهش مخاطبان صدا و سيما يك ادعاست !!
--------------
البته اين كه بگوييم كاهش مخاطبان صدا و سيما يك ادعاست ، اين نيز خودش يك ادعاست ! اما واقعيت اين است كه امروزه هر موبايل و هر تبلت و هر لپ تاپ براي خودش يك صدا و سيماست !! حتي جلوتر از صدا و سيما !! ... به عنوان مثال در اخبار ، در هواشناسي ، وووو ...حالا نه فقط در كشور ما ، در همه ممالك ! ... عرض مي كنم كه در دنياي ما چه ميكنه اين اينترنت !!... نگو اينترنت بگو اعجوبه قرن
بيست و يكم !!
قانون در دانشگاه ها اجراء شود.ریس دانشگاه‌ها خیلی شل هستن
مثل اين كه آقاي سعيدي از همه جا بي خبره !!!!!!!!!!!
پس زوده واسه تشکیل ستاد بحران درسته؟
کیهان هم مثل حسن عباسی … است. جای خالی را با کلمه مناسب پر کنید.
شریعتمداری اینقدر هول شده یادش رفته آمریکای خبیث رو هم بنویسه
ممنوع الخروج کردن دانشجویان و بازیکنان و بازیگران اغتشاشگر بسیار لازم است تا بهوس دریافت پناهندگی، در جامعه هنجارشکنی وعربده کشی نشود
عاشق مسولین با کفایت کشور همچون رییس محترم صدا و سیما هستم... انگار کلا در یک دنیای دیگر زندگی می فرمایند. نه آقا ... درست فرمایش می کنید، مخاطبان ریزش که نکردند بیشتر هم شدند...
اگه تابناک نمی نوشت جبلی چنین گفته کسی می شنید جبلی چنین گفته!؟
ادامه هر ساعت دولت ریسی که در همه قول ها و وعده ها شکست خورده به ضرر مردم و تا حامیان اصولگرای خودش است .
وقتی امثال رسایی و حسن عباسی میدان دار می شوند بهتر از این نمی شود .
کارتهای بانک رفاه سقف تعداد تراکنش (۱۲تراکنش در روز)حتی با مبلغ بسیار کم دارد که در هنگام سفر، مشتریان را دچار مشکل می کند بانک نیز علت را دستورالعمل بانک مرکزی اعلام میکند
قابل توجه آقای جبلی صدا و سیما:
یک کانال ماهواره ای افغانستانی بازیهای جام جهانی را با کیفیت تصویر 4K بدون آگهی و سانسور و با گزارش اورجینال به زبان انگلیسی با کیفیت صدای دالبی پخش می کند!!!
اقای ریسی باهزار ترفند اوردید در عرض یک سال خیلی خوب خرابش کردید به فلاکت انداختید
الحمدالله که صدا و سیما دارای مخاطبان پرشمار است .
پیمان جبلی بهتر است تا سرش را از زیر لحاف کرسی بیرون

بیاره و پنبه ها رو از گوشش خارج کنه و بگوید !!!!؟؟؟

که خدا وکیلی آیا خودش و خانواده ا ش ، هم سیمای تحت

مدیریت ایشان را نگاه میکنند ؟
با سلام واحترام

"امنیت و توسغه واقعی یک کشور یعنی افزایش رضایتمندی مردم از جاکمان "
و اقای جبلی سخن شما هم کذب محض
نرخ تورم سالانه به ٤٤ درصد رسید
هرچی بگم متاسفانه منتشر نمیشه
هیچ نظری نیست ؟؟؟؟؟
چقدر خوب بود به جای "یک جوان ۱۸ ساله که جنگ هم نرفته، ظرف سه سال نه رزمنده بلکه ژنرال قوی بسازیم" یک تولید کننده می توانستید بسازید جنگ امروز جنگ اقتصادیست نه نظامی که به ژنرال ها نیاز داشته باشد از طرفی در اکثر جنگ ها این پیاد نظام ها هستند که سرنوشت جنگ را تعیین کرده اند نه ژنرال ها وبه اندازه کافی ژنرال وجو دارد نمونه آن این است که 10 سال است در جنگ اقتصادی هستیم ولی شرایط هر روز بدتر از روز قبل شده چون به فکر تربیت ژنرال جنگ نظامی بودیم نه ژنرال جنگ اقتصادی
2 هزار دلار می شود حدود 60 تا 70 میلیون که قطعا بیش از نیمی از این رقم فاکتور سازی است چون به قول خودشان اخرین قطعات مثل کامپیوتر خودرو نیز تولید داخل شده است و از طرفی این رقم ها قطعا برای تیبا و 206 و 207 و 405 و سمتد و ... مطرح نیست چون این خودروهای وابستگی بسیار پایین به واردات دارند پس چرا قیمت همه این خودروها با رشد قیمت ارز 10 ها برابر رشد کرد و خودرو 20 میلیونی تا 400 میلیون افزایش قیمت پیدا کرد به نظر شما 60 میلیون چند درصد قیمت یک خودرو 1 تا دو میلیاردیست چرا به بهانه رشد نرخ ارز قیمت این خودروها بین المللی و حتی بیشتر از ان شده
جناب جبلی، چرا در مورد تعداد مخاطبین ثدا و سیما یک نظرسنجی نمیکنید ؟؟؟؟؟؟؟
همینکه شهامت انتشار نظر واقعی مردم در یک رسانه ای مثل تابناک رو ندارید یعنی بحران بسیار جدی دارید مردم عملکردتان را نگاه می کنند نه ادعاهایتان
آقای استاندار اگر بحرانی وجود ندارد
پس این همه فیلترینگ برای چیست ؟
پاسخ ها
بازنشسته حداقلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
استاندار همچون همه مسولان همیشه در روز تحویل

مسولیت ، ادعا میکنند که هیچ مشکلی نیست

و من یکی استان را به هزار خواهم رساند !!!؟؟

ولی در روز آخر که خواست برود ، هزاران بهانه می آورد

که چنین بود و چنان نبود و نشد که بشود !!؟؟

مثال تازه و روشن امروز انهم همین رستم قاسمی است

که روز اول گفت : سالی یک میلیون و جمعا ۴ میلیون

مسکن می سازم!!!!!؟

ولی پس از ۱۷ ماه فقط حرف زدن !!به بهانه عذر بیماری

رفت و حتی یک مسکن هم در کل کشور نساخت و‌کسی

هم یقه اش را نگرفت

و یا تاج در فوتبال که با ان پرونده کذایی قضایی اش

با هزار دوز و کلک و بردن تیم ملی به مرحله دوم امد

و بازی اول و برای اولین بار تیم را شش تایید کرد

و بازهم کسی یقه او را نخواهد گرفت و هیچی به

هیچی است و ادامه ماجرا !!!؟؟؟
"پیمان جبلی: کاهش مخاطبان صدا و سیما، یک ادعاست"!
این را درست گفته!چون صدا و سیما همین طوری مخاطبی نداشت که بخواهد اهش پیدا کند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
بله دیدیم که فقط با یک زیر نویس برای 13 آبان جمعیت چگونه بیشتر می شود نسبت به سال های قبل
خدایا چقدر خاموش فکر در صندلی قدرت نشسته اند .
بله صدا سیما راست میگه مثل کیهان که فکر میکنه بیشترین مخاطب را دارد
بله صدا و سیما راست میگه مثل روزنامه کیهان که فکر میکنه بیشترین مخاطب را دارد. که توخم است . اینها فکر میکنند که در براره زندگی میکنند و افعال معکوس جواب میدهد
پبمان اصلا میفهمه تلوزیون چیه؟ راست میگه تلوزیون مخاطب زیاد داره ولی وقتی که کسی خونه نیست . وقتی ما میریم مسافرت و یا خونه فامیل و خونه نیستیم تلوزیون را روشن میکنیم که صداش در آپارتمان پخش بشه تا دزد نیاد.
آقای جبلی واقعیت دارد !صدا و سیما ریزش مخاطب شدید دارد؟
دریغا از یک خبر خوشحال کننده. اون از اوضاع مسکن و رشد نقدینگی و تورم و اونهم از بقیه که خود بهتر میدانید.
اقای رییس جمهور ، وعده هاتون که یادتونه. خدارو شکر.
اوایل انقلاب یک اقایی بود -اسمش خیلی تو ذهنم نیست و نمیخوام خدای ناکرده اسم اشتباهی گفته باشم- اما دست اندرکار مسکن بود . صحبت میکرد و وعده میداد مانند حالا.
ضمن اینکه نفری بیش از یک مسکن میداد و زمانش هم که میپرسیدن میگفت "همین سه شنبه"
یاد وعده و وعیدهای شماو وزراتون افتادم. راستی "همین سه شنبه" و "همین ماه و سال" یعنی کی؟
اقای رییس جمهورو شما با این وزرای کم سابقه، کم سواد و کارنابلد - که شاید تقصیر خودشون هم نیست و همین اندازه بلدن -به تحقق وعدههاتون دل نبندین.
کاروزارت برای خیلی از این ها لقمه خیلی درشتیه و این وسط شما میمونید با یک عالمه طلب و انتطار از این مردمی که انصافا خیلی صبر کردن
حمایت از تیم ملی و ... بایدخودجوش باشه . با زور و پلمب و تهدید و ... که نمی شه عشق و علاقه ایجادکرد ....
واقعا همین طوری مردم عصبانی می شن.اصلا تلویزیون چی داره به جز سریالهای تکراری بی مخاطب در فضاهای غمگین وغیرواقعی ودور ازذهن با دیالوگ‌های سرد و حوصله سربر ومسابقات خسته کننده با شرکت کنندگان کم سواد و بدون هر گونه نوع آوری ومسابقات بی خاصیت وکیل کننده ورزشی.نسل جوان نمی پذیرد این برنامه ها را.بد ترین درد این است که من که اخبار سیمارا می گیرم تو خونه دعوامی شه ولی رییس صدا و سیما این جوری می گه .ول معطلیم همه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
من یکبار اخبار صدا و سیما رو گوش دادم ؛ از حرص یه دفتر چهل برگ رو خوردم !!!! آره اینجوریه
می گم چرا آقای محسن رضایی رای نمی آره؟؟
با این دودستگی باید منتظر یک باخت سنگین دیگز تیم باشیم
خدایا‌ خودت‌ رحمی بکن‌ !
نه این خبرها‌ خوب و امیدوار کننده‌ است‌ نه ادعاهایی‌ که برخی مسئولین‌ کرده اند‌ !
ترا‌ خدا‌ هرکس راه را اشتباه‌ رفته‌ بی رودرباستی‌ تغییر‌ مسیر‌ بده‌ و برگرده‌ .....!
اگر اینها مدیر ومسئول هستند ،خوب مشخص هست قرار نیست کاری درست انجام شود
همان روش همیشگی مسئولین، کتمان حقیقت و وارونه جلوه دادن واقعیات
اگر مدیران شجاع و غیر وابسته بودند ، امروز شاهد این همه مصیبت در کشور نبودیم
مسئولان باید نشانه های آشکاری نشون بدن که قراره آزادیهای فردی بیشتر بشه مثل حل مساله حجاب تا اینجوری نیروهای میانه رو بتونن معترضان رو آروم کنن.
کاهش مخاطبان صدا و سیما، یک ادعاست
همین دوستان هستند ، که باعث ریزش مخاطب می شوند، صدا و سیما رسانه ملی می باشد و اکنون در حد یک رسانه گروهی تقلیل یافته و کلا همین نگاه باعث جذب مخاطب به رسانه های بیگانه می گردد.
در عوام به این دوستی میگن دوستی خاله خرسه.
خادمی: رئیسی گرفتار وزرایی شده که مثل آش کشک خاله‌اند:
به بیان واقعی تر رئیس جمهور به قول آقای خاتمی تدارکاتچی بیش نیست و تصمیم در جای دیگری گرفته میشود.
جالبه ما روز بازی ایران وآرژانتین در فرودگاه مهر آباد بودم وبازی رو ازاونجا تماشا می کردیم بعد از هرگلی که ایران می خورد مردم چنان خوشحالی می کردن ودست می زدن که بیا وتماشا کن.چرا سرخودتون رو زیر برف می کنید وواقعیتهای کشور را انکار می کنید وقتی مردمی از باخت تیم ملی خود خوشحال بشن باید اساتید وروانشناسان این جامعه رو مورد مطالعه قرار بدن ببینن چه اتفاقی در این جامعه افتاده که مردم به این روز افتادن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
فکر کنم منظورت انگلیس باشه .

بله متأسفانه همینطوریه
اون رستوران آدم فروش تهرانپارس هم باید پلپ شود.
اقای خاندوزی , میشه به رییستون دکترر ررییسی بفرمایید نصف اون هفت هزارصفحه برنامه اقتصادیش رو منتشر کنه تا بفهمیم چقدر از تصمیماتتون رو خلق الساعه و بدون کارشناسی!!!! میگیرید ؟؟؟؟
پیمان جبلی: کاهش مخاطبان صدا و سیما، یک ادعاست
جبلی در همان ایرانی زندگی میکند که بقیه مسوولان زندگی میکنند ایرانی که همه چیز اش گل بلبل ارمانی است و همه مردم هم عاشق مسوولان و کارهایشان هستند نه این ایرانی ما در آن سعی در بقا داریم . احتمالا ایرانی یک در دنیا موازی نه ایجایی که ما هستیم
آقای رئیس جمهوری که می فرمودند که ما پول چاپ نمی کنیم بفرمایند که این حج نقدینگی از کجا وارد کشور شده است؟
این نشان می دهد که ما در نظام پولی خودمان یک عیب اساسی داریم که ظاهرا کسی بدنبال رفع آن نیست
یا اینکه نمی دانند که حجم دلارهای نفتی را چگونه به ریال تبدیل کنند و یا اینکه خدای نکره از جیب مردم .. پول بدون پشتوانه چاپ می کنند
چه اشکالی دارد که یک درصد از سود پول هایی که بانک ها دریافت می کنند توسط دولت سوزانده شود تا حجم نقدینگی کاهش و آثار تورمی آن کاهش یابد
چرا تایید و تکذیب کامنت ها را قفل کردید
نظرات را دست چین شده منتشر نفرمایید!
اکثر مردم خیلی وقته صدا و سیمای ایرانو نگاه نمیکنن، چرا خودتونو به خواب زدین
یکی به استاندار تهران حالی کنه اگر اینها بحران نیست پس اسمش چیه که امثال ایشون مردم رو جون به لب کردن
استاندار نه بلکه باید گفت فرماندار نظامی.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر