بازدید 2512

باید سطح امنیت در تمامی بانک‌ها را ارتقا داد

یک کارشناس بانکی امنیت را یکی از دغدغه‌های اصلی کسب‌وکار‌های آنلاین مطرح کرد و گفت: باید سطح امنیت در تمامی بانک‌ها را ارتقا داده تا به سطح قابل قبولی برسیم. در حال حاضر تعدادی از بانک‌ها از جمله "بانک ایران زمین"برای استانداردسازی سرویس‌ها و پایین آوردن ریسک استفاده از آن‌ها اقداماتی را انجام داده است.
کد خبر: ۱۱۵۱۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷ 19 November 2022

باید سطح امنیت در تمامی بانک‌ها را ارتقا داد

به گزارش خبرنگار «تابناک» یکی از مسائلی که امروزه در فضای ارائه خدمات بانکی بایستی مورد توجه مسئولان بانکی قرار گیرد بحث ایجاد فضای امن برای مشتریان است تا از این طریق بتوان خدمات نوینی را برای متقاضیان ارائه کرد. "بانک ایران زمین نیز همانند سایر بانک‌ها توانسته با اصلاح زیرساخت‌های و ارائه خدمات بکر مشتریانی بسیاری را جذب کند.
در کنار ارائه این خدمات بانک‌ها باید با تغییر و اصلاح قوانین و ایجاد بستری در فضای امن بتوانند با حملات سایبری و پولشویی مقابله کنند.
سعید حسینیان کارشناس مسائل بانکی معتقد است که باید شرایط امن را در بانک‌ها فراهم کرد چرا که غفلت از فناوری و تکنولوژی نوین آسیب‌ها جدی را در ارائه خدمات و کاهش مشتریان فراهم خواهد کرد.
وی امنیت را یکی از دغدغه‌های اصلی کسب‌وکار‌های آنلاین مطرح کرد و گفت: باید سطح امنیت در تمامی بانک‌ها را ارتقا داده تا به سطح قابل قبولی برسیم. در حال حاضر تعدادی از بانک‌ها از جمله "بانک ایران زمین"برای استانداردسازی سرویس‌ها و پایین آوردن ریسک استفاده از آن‌ها اقداماتی را انجام داده است. به عنوان مثال در بحث آموزش نیز با آگاهی‌سازی می‌توان از فاش شدن اطلاعات بانک‌ها و مردم جلوگیری کرد و آمار تخلف‌های اینترنتی را پایین آورد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی