بازدید 14712

این خانه را ۹۰۰ میلیون تومان بخرید

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های نقلی جنوب تهران خواهیم‌ پرداخت.
کد خبر: ۱۱۵۰۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴ 14 November 2022

 

به گزارش تابناک به نقل از اقتصاد آنلاین، به دلیل قیمت بالای مسکن در تهران، مناطق جنوبی تهران مثل شوش، نازی‌آباد و مولوی که قیمتی متعادل‌تر در زمینه ملک دارند، مورد نظر خریداران قرار گرفته اند. یکی از انتخاب‌ها برای متقاضیان مسکن با بودجه محدود، خانه‌های نقلی موجود در این مناطق هستند.

در این گزارش به بررسی واحد های نقلی جنوب تهران پرداخته‌ایم.

واحد آپارتمانی ۸ ساله در محله شوش با متراژ ۴۲ متر و ۱ اتاق خواب، ارزشی معادل ۱ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان دارد.

همچنین آپارتمانی دیگر در محله جوادیه با متراژ ۴۳ متر و سنی حدود ۱۹ سال و ۱ اتاق خواب در روز های گذشته معادل ۱ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

واحدی ۴۰ متری در همین محله با توجه به تک خواب بودن و اینکه ۴ سال از ساخت آن گذشته است قیمتی بالغ‌بر ۱ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان دارد.

آپارتمانی ۲۱ ساله با متراژ ۴۳ متر در همین محله با توجه به اینکه این واحد تک خوابه است در روز های گذشته با قیمتی حدود ۱ میلیارد تومان به فروش رسیده است.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در مناطق جنوبی تهران را دارید، آپارتمانی ۲۰ ساله در جوادیه با متراژ ۴۵ متر و ۱ اتاق خواب را میتوانید با سرمایه‌ای بالغ‌بر ۱ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان خریداری کنید.

برای خرید آپارتمانی در محله مولوی با سنی حدود ۱۴ سال و متراژ ۴۵ متر و ۱ اتاق خواب به بودجه‌ای معادل ۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

همچنین با بودجه ۹۵۰ میلیون تومان نیز می‌توانید واحدی ۴۵ متری در همین محله با سن ۱۴ سال و ۱ اتاق خواب را خریداری کنید.

این خانه را ۹۰۰ میلیون تومان بخرید

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار