بازدید 4540

بستر قانونی برای اعتراضات را فراهم کنیم

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس خواستار فراهم کردن بستر قانونی مناسب برای شنیده شدن اعتراضات مردمی و کوتاه کردن دست بدخواهان ملت شد.
کد خبر: ۱۱۵۰۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹ 13 November 2022

 


به گزارش  تابناک به نقل از ایسنا، محمود عباس زاده عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: مگر نه این است که اهم فعالیت‌های مجلس باید ناظر بر مهمترین مسائل کشور باشد؟ اخیرا شاهد تحرکات دشمن و توطئه‌های آنها برای ایجاد امواجی در داخل و به زعم خود ماهی گیری از این امواج بودیم. همواره در پاسخ به این تحرک‌ها تاکید می‌شود که باید خط بین اعتراض با اغتشاش پررنگ شود تا بدخواهان ملت نتوانند از اعتراضات آنها سواستفاده کنند.

وی ادامه داد: اما سوال این است که مسیر قانونی برای هموار کردن مسیر اعتراضات و کوتاه کردن دست دشمنان کجاست؟ بنده به عنوان فردی که شش سال دبیر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب بودم تاکید دارم که در دولت‌های گذشته آئین‌نامه‌ای برای تحقق اصل قانون اساسی برای به رسمیت شناختن این اعتراضات نوشته شد که دارای ضعف و ابهاماتی بود سپس در دولت آقای روحانی نیز آئین‌نامه‌ای ابلاغ شد که ابهامات را بیشتر کرد. ما امروز وظیفه داریم در مسیر رفع ابهام و فراهم کردم بستر قانونی برای اعتراضات گام برداریم.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان