بازدید 3238

سرقت مهمات نظامی از پادگان رژیم صهیونیستی

رسانه‌های صهیونیستی شنبه شب از سرقت ده‌ها هزار گلوله جنگی از پادگان نظامیان این رژیم در جولان اشغالی سوریه خبر دادند.
کد خبر: ۱۱۵۰۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۵ 13 November 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از پایگاه خبری معا فلسطین، روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشته است که افراد ناشناس جمعه شب به پادگان سینوبار در بلندی های جولان اشغالی هجوم بردi و مقدار زیادی مهمات از آن به سرقت بردند.

روزنامه های "یدیعوت آحارونوت" و "هاآرتص" و کانال ۷ گفتند که برآوردها حاکی از سرقت ۷۰ هزار گلوله کالیبر ۵.۵۶ میلی متری و ۷۰ بمب انفجاری قوی است.

به گفته همین منابع، نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی شماری از ساکنان مناطق شمالی را به ظن سرقت دستگیر کردند و انتظار می‌رود پلیس درخواست تمدید بازداشت آنها را بدهد. محاکمه این افراد در دادگاه ناصره پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، ارتش، پلیس و گارد مرزی رژیم صهیونیستی در حال انجام عملیات جستجو در منطقه برای یافتن مهمات به سرقت رفته هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی پیش تر در بیانیه‌ای تایید کرده بود که مقادیری مهمات جنگی از پایگاه ارتش این رژیم در شمال فلسطین اشغالی به سرقت رفته و تحقیق درباره این موضوع آغاز شده است.

به تازگی مواردی از سرقت از داخل پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی گزارش شده است. ماه گذشته، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که سارقان حدود ۳۰ هزار گلوله از پایگاه «سدیه تیمان» در جنوب فلسطین اشغالی به سرقت بردند،

این در حالی است که رژیم صهیونیستی بودجه هنگفتی برای تامین امنیت پایگاه سرمایه گذاری کرده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر