بازدید 3501

رئیسی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی را تبریک گفت

رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جام‌جهانی آذربایجان آن را پیروزی غرورانگیز و نماد توانمندی و شایستگی ورزشکاران و جوانان لایق ایران اسلامی دانست.
کد خبر: ۱۱۴۹۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۲ 07 November 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جام‌جهانی آذربایجان آن را پیروزی غرورانگیز و نماد توانمندی و شایستگی ورزشکاران و جوانان لایق ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف ورزشی دانست و از تلاش‌های مربیان، کادر فنی و به ویژه اعضای تیم ملی کشتی فرنگی که نام ایران را بلند آوازه ساختند، صمیمانه قدردانی کرد.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در کشور آذربایجان که مدال زرین دیگری بر مدال‌های پرشمار رشته پرافتخار کشتی کشور افزود، به ملت قهرمان ایران تبریک و شادباش می‌گویم. این پیروزی غرورانگیز، نماد توانمندی و شایستگی ورزشکاران و جوانان لایق ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف ورزشی است.

اینجانب با کمال مسرت، از تلاش‌های مربیان، کادر فنی و به ویژه اعضای تیم ملی کشتی فرنگی که نام ایران را بلند آوازه ساختند، صمیمانه قدردانی، و تداوم برافراشته شدن پرچم مقدس کشور عزیزمان را در سایر میادین ورزشی آرزو می‌کنم.

سیدابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر