بازدید 2788
۲

رسانه آمریکایی سلامت روانی بایدن را زیر سوال برد

نشریه آمریکایی هیل در گزارشی سلامت روانی جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده را زیر سوال برد و خواستار برکناری او از طریق قانون اساسی شد.
کد خبر: ۱۱۴۸۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۷ 03 November 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، تارنمای نشریه آمریکایی هیل در مطلبی به بررسی سلامت روانی بایدن و این موضوع پرداخت که آیا او از نظر روانی مناسب تصدی سمت ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا هست یا خیر.

این روزنامه با اشاره به برخی از بدخلقی‌ها و اقدامات غیرقابل پیش بینی دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا، نوشت که اوضاع بایدن بسیار بدتر از ترامپ است.

هیل افزود: «ما اغلب می‌بینیم که او (بایدن) پس از ایراد سخنرانی گیج است و انگار نمی‌داند کجاست یا قرار است به کجا برود تا اینکه یک نفر با عجله می‌آید و بازوی او را می‌گیرد و مسیر درست را به او نشان می دهد.»

این نشریه ادامه داد: گاهی اوقات هوش و حواس دارد اما در بعضی مواقع به نظر می‌رسد گیج است. دیدن چنین رفتارهایی در افراد مسن غیرعادی نیست و بایدن تا چند روز دیگر ۸۰ ساله می‌شود. اگرچه بسیاری از سالمندان بالای ۸۰ سال هنوز از نظر فکری قوی هستند - برای مثال، آلن درشوویتز وکیل مشهور ۸۴ ساله است و هنوز هم سرحال است ولی بایدن یک فرد عادی نیست.

هیل افزود: بایدن رئیس‌جمهور ایالات متحده است و هنوز دو سال دیگر زمام امور این کشور در دست او خواهد بود. او ادعا کرده است که قصد دارد چهار سال دیگر در این سمت بماند. اگر آن طور که مشهود است، او واقعاً دچار زوال عقل شده باشد، احتمالاً اوضاع او بدتر خواهد شد.

این رسانه با یادآوری اینکه چگونه دموکرات‌ها ترامپ را به دلیل همین مسائل تهدید به برکناری کردند، خواستار برکناری بایدن از طریق قانون اساسی شد.

به گزارش ایرنا، پیش تر ۲۸ ژوئیه (۶ مرداد) ۵۴ نماینده جمهوریخواه به رهبری رونی جکسون نماینده تگزاس نامه‌ای را که در آن خواستار آزمایش سلامت روان بایدن شده، امضا کردند.

همچنین جمهوریخواهان چنین درخواستی را در ژوئن ۲۰۲۱ (خرداد- تیر ۱۴۰۰) با جمع آوری ۱۳ امضا و در فوریه (بهمن- اسفند ۱۴۰۰) با جمع آوری ۳۷ امضا، مطرح کرده بودند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
تا سلامت روانی را چه تعریف کنیم. از یک منظر، تمام روسای جمهور آمریکا فاقد سلامت روانی هستند. ببینیم در زمان کدامیک از رویای جمهوری امریکا، بی دلیل و خارج از قانون، به کشوری حمله نشده باشد و انسانهای زیادی از زن و مرد و بچه و بزرگ کشته نشده باشند. واقعا یک انسان دارای سلامت روانی این کارها را میکند ؟
درود بر آزادی مطبوعات
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان