بازدید 12819

«مسلمی نائینی» رییس جهاد دانشگاهی شد

نائینی استاد تمام دانشگاه تربیت مدرس تهران در رشته مکانیک گرایش مهندسی ساخت و تولید است و هم‌اکنون ریاست دانشکده مهندسی مکانیک این دانشگاه را بر عهده دارد. مدیرکل بورس دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دولت دهم و معاون سازمان امور دانشجویان کشور از جمله سوابق اجرای وی به شمار می‌رود.
کد خبر: ۱۱۴۸۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۲ 01 November 2022

«مسلمی نائینی» رییس جهاد دانشگاهی شدلیلا اژدری - در جلسه عصر امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی، مسلمی نائینی، رییس جدید جهاد دانشگاهی شد.

به گزارش «تابناک»، اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه عصر امروز (سه‌شنبه ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۱) دکتر حسن مسلمی نائینی را به‌ سمت رییس جهاد دانشگاهی انتخاب کردند؛ این انتخاب پس‌ از آن انجام گرفت که صبح امروز در یکصد و شصتمین جلسه هیات امنای جهاد دانشگاهی، نائینی نامزد گزینه ریاست این نهاد به شورای عالی انقلاب فرهنگی پیشنهاد شد.

«مسلمی نائینی» رییس جهاد دانشگاهی شد

مسلمی نائینی استاد تمام دانشگاه تربیت مدرس تهران در رشته مکانیک گرایش مهندسی ساخت و تولید است و هم‌اکنون ریاست دانشکده مهندسی مکانیک این دانشگاه را برعهده دارد. مدیرکل بورس دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دولت دهم و معاون سازمان امور دانشجویان کشور از جمله سوابق اجرای وی به شمار می‌رود.

مسئولیت امور تبلیغی و انجام فعالیت تحقیقاتی در جهاد دانشگاهی صنعتی اصفهان طی سال‌های ۱۳۶۴ تا ۱۳۶۹ نیز در کارنامه کاری دکتر مسلمی نائینی به چشم می‌خورد.

مشاور وزیر علوم در امور ایثارگران و عضو کمیته پدافند غیر عامل این وزارتخانه، عضویت در هیات ممیز دانشگاه پیام نور، مشاور امور دانشگاهیان استاندار اصفهان، عضو هیات مدیره و نائب رییس انجمن مهندسی ساخت و تولید ایران، عضو انجمن مهندسان مکانیک ایران، عضو شورای عالی پژوهش گروه صنعتی سدید، عضو هیات‌امنای باشگاه دانش‌پژوهان جوان وزارت آموزش‌وپرورش و... از دیگر سوابق رییس جدید جهاد دانشگاهی است.

در سوابق پژوهشی وی می‌توان به انتشار بیش از ۱۴۵ مقاله در کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی و همچنین دارا بودن بالغ‌ بر ۱۴۰ مقاله در مجلات علمی و پژوهشی و علمی ترویجی و انتخاب به‌ عنوان دانشجو، پژوهشگر و رساله برتر در دانشگاه تربیت مدرس اشاره کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۶
مصطفی میرسلیم که ظرف ۴۳ سال نتوانست تا حداقل یک

موتور دیزل ملی را با آنهمه سرمایه و حمایت و امکانات و

نیروهائی که در اختیار داشت به جامعه ایرانی تحویل دهد!!

باید دید که ایشان چه میکنند !!!!؟؟؟؟
متاسفانه آقای مسلمی نایینی اندیشه های بسته ایدئولوژیک افراطی و جهان بینی محدود و یک سویه دارد؛ لذا نباید انتظار داشت که وی بتواند شکوفایی در جهاد دانشگاهی آن هم با ماموریت تعریف شده برای این سازمان داشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
به هیچ عنوان اینطور نیست بلکه کاملا برعکس ایشان کاملا دیدگاه باز دارند و بسیار دنیا دیده و اتفاقا چند سال به عنوان بهترین استاددر ارتباط با دانشجویان
انتخاب شدند.
البته در عین حال فرد کاملا دیندار ، متدین و چند وجهی هستند و با افراد با طیف گسترده ای از دانشجویان ارتباط موثر داشته اند.
مکانیک چه ربطی به جهاد دانشگاهی داره یه روانشناس جامعه‌شناس سیاسی نیست که اینو گذاشتین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
شوخی میکنی؟
کارنامه جهاد دانشگاهی رو ببین
در زمینه های تجهیزات صنعت نفت و مخابرات و برق فشار قوی کارهایی منحصر به فردی را انجام میدهند. به جرات میتوان گفت از معدود سازمانهایی است که بی حاشیه کارهایی بسیار سطح بالا انجام میدهد
دکتر مسلمی هم صرفنظر از دیدگاهها ایدئولوژیک دانشمندی توانمند و بی مدعا است. مدت زیادی را در زمان
جنگ جبهه بودند و جانباز هم از ر دانشگاهاای صنعتی اصفهان، تربیت مدرس دانشاموخته هستند. ه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
شما متاسفانه نمی دانید جهاد دانشگاهی چه جایی است.
گسترش تحقیقات علمی در جهت کاربردی سازی طرح های تحقیقاتی به صنعتی و نیمه صنعتی از اهداف اصلی جهاد دانشگاهی است که کاملا از یک استاد تما مکانیک بر می آید نه استاد علوم سیاسی
استادی با شخصیت، اخلاق مدار و وظیفه شناس...
برای دکتر مسلمی بزرگوار، آرزوی موفقیت روزافزون دارم
من یک پژوهشگر و عضو هیئت علمی با بیش از 25 سال تجربه هستم. یک سوال بسیار جدی و اساسی وجود دارد که چرا این همه سیستم پژوهشی موازی با صرف میلیاردها تومان بودجه در کشور وجود دارد؟ بویژه جهاد دانشگاهی. این نهاد در اوائل انقلاب که دانشگاه ها تعطیل بود به دلایلی تشکیل شد. واقعا جای سوال است اکنون با وجود این همه دانشگاه و مراکز پژوهشی در کشور چه توجیهی برای ماهیت این ارگان بزرگ که از معافیت های کلان مالیاتی و تسهیلات ویژه برخوردار است ، وجود دارد؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
جهاد دانشگاهی تحقیقات کاربردی انجام میدهد که منجر به تولید تجهیزات و دستگاههایی میشود که
. ساخت آن در کشور قبل آن وجود نداشته است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
دوست عزیز جهاد دانشگاهی بودجه ی دولتی کمی دارد و عمده درآمدهای آن غیر دولتی است.
با این سوابق ایشون باید وزیر علوم یا رئیس جمهور یا معاون علمی فنآوری میشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
درست است ولی جایگاه جهاد دانشگاهی هم جایگاه کمی نیست.
ایشان مظهر سلامت نفس، تواضع و در عین حال تعهد کاری است امیدوارم در این سمت منشا خیر و برکت برای کشور و نهاد تاثیرگذار جهاد دانشگاهی شوند
از حقوق های جهاد دانشگاهی هم بگین که رده های پایین و کارشناسان کمتر از ۷ تومن با ۱۶ سال سابقه حقوق میگیرن ،رده های بالا ،بالای ۵۰ تومن
ادمهای که بادولت احمدی نژاد بوده اند مانند ایشان به درد هیچ کاری در اجرایی نمی خورند
با سلام
کلا سیستم را نمی فهمم، تصمیم های ضعیف رفتار ضعیف، گفتار ضعیف!؟
می دانید چرا؟ چون مسئله مالی به معنای واقعی نداریم.
در صلح و صفا زندگی می کنیم،
ای کاش منابع زیر زمینی نداشتیم! ای کاش ندار بودیم اونوقت بود برای دارا شدن تلاش می کردیم
برداشتند استاد دانشگاه را گذاشتند در مرکز اجرای پروژه،
به پیامبر مکرم اسلام(ص) قسم این همه مدیر اجرایی تراز اول داریم.
به ولی‌الله قسم آقای مسلمی در دانشگاه جزء اساتید تراز اول هستند. ایشان به درد اجرا نمی خورند از برخورد این اقا مشخصه که اقای علیخانی نیست و نمی تونه شبیه ایشان باشه
خیلی ناراحت شدم.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست