بازدید 5958

واردات تخمه ترکیه ای از سر رفته شد

تخمه های چینی برای مصارف مختلف در ترکیه نیز تامین می شوند، برخی از کاربرد های تخمه های چینی مشابه با سایر مناطق می باشد که در آن ها قیمت مقرون به صرفه تخمه چینی حائز اهمیت است.
کد خبر: ۱۱۴۷۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰ 27 October 2022

تخمه ترکیه ای

تخمه یکی از تنقلاتی است که در بین مردم جهان بسیار شناخته شده و طرفداران زیادی دارد حتی برخی پرندگان مانند طوطى نیز علاقه زیادی به خوردن تخمه دارند همچنین تخمه ترکیه ای که به گونه ای یار جدا ناشدنی فوتبال شناخته می شود و عنوان یار دوازدهم فوتبال به خودگرفته تخمه آفتابگردان است.

تحقیقات عملی گسترده ای ثابت می کند که ترکیبات تخمه آفتابگردان عارضه افسردگی را به شدت کاهش می دهد و سبب بهزیستی و سلامتی اعصاب و سلولهای مغز می شود.

واردات تخمه ترکیه ای از سر رفته شد

تخمه برای کبد چرب

محققان طی تحقیقاتی که در رابطه با تخمه آفتابگردان و دیابت کبد چرب نموده اند، به این نتیجه رسیده اند که مصرف به اندازه آن برای بدن مفید می باشد.

تخمه آفتابگردان یکی از دانه های روغنی است که در طب سنتی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از مهترین دلیل هایی که این مغز مورد توجه در طب سنتی است، خواص درمانی آن مخصوصا در تخمه برای کبد چرب و دیابت می باشد.

واردات تخمه ترکیه ای از سر رفته شد

طبع تخمه شمشیری

نمی شود دقیق گفت که تخمه آفتابگردان متعلق به کدام کشور است، چرا که در اکثر نقاط جهان این گیاه می روید از روغن این گیاه برای درست کردن روغن نباتی و آفتابگردان استفاده می کنند.

سوال بسیاری از مردم این است که آیا در طب سنتی طبع تخمه شمشیری گرم است یا سرد؟ ما در این مقاله می خواهیم در مورد خواص و همچنین طبع تخمه آفتابگردان و تاثیرات آن در بدن صحبت کنیم.

واردات تخمه ترکیه ای از سر رفته شد

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی