بازدید 2256

واکنش کنفدراسیون آسیا به درخشش طارمی در اروپا

کد خبر: ۱۱۴۷۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰ 27 October 2022

کنفدراسیون فوتبال آسیا در واکنش به دیدار تیم‌های پورتو و کلوب‌بروژ در لیگ قهرمانان اروپا، عملکرد مهدی طارمی را تحسین کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم‌های پورتو و بروژ شب گذشته و از هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه ۴ بر صفر به سود نماینده پرتغال به پایان رسید.

گل‌های اول و چهارم پورتو در این بازی توسط مهدی طارمی به ثمر رسید. کنفدراسیون فوتبال آسیا در پایان این دیدار و در واکنش به عملکرد مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان عملکرد او را تحسین کرد. با این نتیجه پورتو صعودش را به مرحله بعدی قطعی کرد و نام مهدی طارمی نیز در بین بازیکنان منتخب هفته قرار گرفت. 

با توجه به نتایج شب گذشته نام مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به همراه لیونل مسی ستاره فوتبال آرژانتین و باشگاه پاری‌سن‌ژرمن فرانسه، رافا سیلوا از باشگاه بنفیکا پرتغال و جیوانی سیمئونه از باشگاه ناپولی ایتالیا در فهرست چهار نفره نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت.

واکنش کنفدراسیون آسیا به درخشش طارمی در اروپا

همچنین AFC از بازیکن دیگر این قاره که شب گذشته موفق شد در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کند نیز نام برد. دایچی کامادا در بازی شب‌گذشته اینتراخت فرانکفورت برابر مارسی گلزنی کرد تا ژاپن نیز سهمی از این ماجرا داشته باشد. اینتراخت فرانکفورت این بازی را با نتیجه ۲ بر یک به سود خود خاتمه داد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان