بازدید 3998
۲

ساعت طرح ترافیک تغییر می‌کند؟

رییس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به دستور رییس جمهور مبنی بر شناورسازی ساعات اداری و تغییر در طرح ترافیک اظهار کرد: شناور سازی ساعت کاری ادارات تنها به این معنی است که اگر مردم می‌خواهند به کارشان برسند نگران حضور خود در محل کار نباشند و استرس اول صبح را نداشته باشند.
کد خبر: ۱۱۴۶۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵ 24 October 2022

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران، رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: طرح ترافیک برای کاهش تردد است و برداشتن یا تغییر ساعت آن توجیه ندارد.

 سردار محمدحسین حمیدی رییس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به دستور رییس جمهور مبنی بر شناورسازی ساعات اداری و تغییر در طرح ترافیک اظهار کرد: شناور سازی ساعت کاری ادارات تنها به این معنی است که اگر مردم می‌خواهند به کارشان برسند نگران حضور خود در محل کار نباشند و استرس اول صبح را نداشته باشند.

وى افزود: طرح ترافیک برای کاهش تردد است و برداشتن یا تغییر ساعت آن توجیه ندارد.

سردار حمیدی بیان کرد: در ٦ ماهه دوم سال، طرح ترافیک یکی از اتفاقاتی است که در الودگی هوا تاثیر می‌گذارد و غیرقابل اجتناب است.

هیات دولت در جلسه عصر روزگذشته به ریاست رئیس جمهور، دستگاه‌های اجرایی مستقر در تهران را مکلف کرد از ابتدای آبان ماه تا پایان آذر ماه سال جاری، نسبت به اجرای طرح شناورسازی ساعت آغاز فعالیت خود از ساعت ۷ الی ۹ صبح به مدت ۲ ساعت اقدام کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲
رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: طرح ترافیک برای کاهش تردد است و برداشتن یا تغییر ساعت آن توجیه ندارد.
خیر اخوی طرح ترافیک اصلا تاثیری در کاهش تردد ندارد و اجرای آن صرفا منبع درآمدی برای سازمان ترافیک است. شما اگر نگران هستید باید بدنبال اضافه نمودن امکانات حمل و نقل عمومی باشید در حال حاضر رانندگان با پرداخت هزینه میتوانند براحتی وارد طرح شده و از آن خارج شوند ، درسته ؟ ضمنا شما چه پست و مقامی دارید که تعیین میفرمایید مردم استرس باید داشته باشند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فقط و فقط و فقط درآمد زایی برای کارمندان مازاد و حقوق نجومی ،. فروش طرح ترافیک ، جریمه طرح ترافیک و فروش تراکم در محدوده طرح ترافیک واقعا که؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی