بازدید 2558

سطل‌های زباله چه زمانی به شهر باز می‌گردند؟

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در رابطه با سطل‌های زباله که به دلیل ناآرامی‌های اخیر جمع‌آوری شده‌اند، توضیحاتی ارائه داد.
کد خبر: ۱۱۴۶۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳ 20 October 2022

 

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، حسین نظری معاون خدمات شهری شهرداری تهران در نشست خبری در محل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب و در حاشیه برگزاری هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری شهر هوشمند، مدیریت جامع شهری، ماشین آلات و صنایع وابسته برگزار شد، اظهار کرد: نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب وضعیت قابل توجهی را در برگزاری نمایشگاه‌ها دارد و در طی آن دستاوردهای خوبی به وجود می‌آید که می‌تواند در مسیر خدمت‌رسانی استفاده شود.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران به موضوع خدمات شهری شهرداری تهران و فرایند خدمت‌رسانی به شهروندان اشاره کرد و گفت: تلاش می‌شود که خدمات مناسبی به شهروندان در حوزه مربوطه ارائه شود.

نظری در ارتباط با بازگرداندن سطل‌های زباله در برخی از نقاط شهر که به دلیل اغتشاشات اخیر جمع‌آوری شده بود، گفت: در هفته‌هایی که با حوادث و اغتشاشاتی در شهر تهران روبه‌رو بودیم، بر اساس برنامه‌ریزی انجام و به دلیل جلوگیری از راهبندان خیابان‌ها و همچنین جلوگیری از تخریب سطل‌های زباله، این سطل‌ها از برخی از نقاط شهر تهران(مرکز شهر) جمع‌آوری شد که با عادی شدن شرایط سطل‌های زباله به محل قبلی خود بازگردانده شد.

او همچنین در خصوص طرح ویژه مدیریت شهری برای رفت و روب و نگهداشت شهر تهران گفت: این موضوع به صورت ویژه در دستور کار شهرداری تهران و شورای شهر قرار گرفته و در قالب کمیسیون خدمات شهری شورای شهر تهران، طرح اشاره شده مورد بررسی قرار گرفته است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به تأکید شهردار تهران درخصوص نگهداشت و نظافت گفت: با توجه به مشکلاتی که درخصوص قرار داد برخی پیمانکاران در حوزه خدمات شهری وجود داشت، این قراردادها مورد بررسی و بازنگری قرار گرفت تا بتوانیم شرایط خوبی را به لحاظ رفت و روب در شهر تهران داشته باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار