بازدید 7563
با هدایت حسن رنگرز؛

کشتی فرنگی ایران، قهرمان امیدهای جهان شد

ایران با کسب دو مدال طلا و یک برنز در ۵ وزن اول و همچنین داشتن یک کشتی گیر در فینال و ۲ کشتی گیر در دیدار رده بندی ۵ وزن دوم، عنوان قهرمانی زودهنگام رقابت های جهانی ۲۰۲۲ اسپانیا را از آن خود کرد.
کد خبر: ۱۱۴۶۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷ 19 October 2022

تیم ملی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال ایران با کسب دو مدال طلا و یک برنز در ۵ وزن اول و همچنین داشتن یک کشتی گیر در فینال و ۲ کشتی گیر در دیدار رده بندی ۵ وزن دوم، عنوان قهرمانی زودهنگام رقابت های جهانی ۲۰۲۲ اسپانیا را از آن خود کرد.

در ۵ وزن نخست، پویا دادمرز در ۵۵ و ایمان محمدی در وزن ۶۳ کیلوگرم به مدال طلا رسیدند و علی اکبر یوسفی در سنگین وزن مدال برنز گرفت. امشب نیز سید دانیال سهرابی در ۶۷ کیلوگرم برای کسب مدال طلا به میدان می رود و امیر عبدی در ۷۲ و علی عابدی درزی در وزن ۹۷ کیلوگرم برای کسب مدال برنز به مصاف رقبای‌شان می روند.

کشتی فرنگی ایران، قهرمان امیدهای جهان شد

در پایان مسابقات پنج وزن نخست، ایران با 83 امتیاز در جایگاه نخست قرار دارد و تیم های ارمنستان و ترکیه به ترتیب با 60 و 52 امتیاز در جایگاه های دوم و سوم قرار دارند که با توجه به کشتی‌گیران شانس مدال روز دوم، قهرمانی تیم ایران مسجل شده است و سه تیم گرجستان، آذربایجان و ترکیه بیشترین شانس را برای سکوهای دوم و سوم دارند.

حسن رنگرز سرمربی تیم های ملی امید و بزرگسالان کشتی فرنگی ایران در اولین میدان خود پس از جانشینی محمد بنا موفق شد تیم ملی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال ایران را به عنوان نخست جهان برساند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر