بازدید 6822

۱۳ نفر در حادثه سقوط جنگنده روسی کشته شدند

رسانه‌های روسیه اعلام کردند شمار قربانی‌های حادثه سقوط جنگنده این کشور به ۱۳ نفر افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۱۴۵۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰ 18 October 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از اسپوتنیک، مقامات دولت روسیه اعلام کردند شمار قربانی‌های سقوط جنگنده این کشور به ۱۳ نفر رسیده است.

«الکسی کوزنِتسوف»، مشاور وزیر بهداشت روسیه در جمع خبرنگاران اعلام کرد: بنا بر آنچه وزارت وضعیت اضطراری گفته، پس از آواربرداری و پاکسازی محل حادثه، جسد ۱۳ نفر از جمله ۳ کودک در محل حادثه کشف شده است. وی همچنین افزود در این حادثه ۱۹ نفر نیز زخمی شدند. آمارهای اولیه حاکی از ۲ نفر کشته و ۱۷ نفر زخمی بود.

دیروز دوشنبه رسانه‌های روسیه اعلام کردند یک فروند جنگنده سوخو ۳۴ این کشور با برخورد به مناطق مسکونی سقوط کرده است. وزارت دفاع روسیه با صدور بیانیه‌ای دراین‌باره اعلام کرد جنگنده سوخو ۳۴ روسی هنگام آغاز پرواز بر فراز شهر «ییسک» (Yeysk) سقوط کرده است..

بنا بر این بیانیه، خدمه هواپیما موفق به خروج اضطراری از هواپیما شدند. خلبانان این جنگنده، علت سقوط هواپیما را آتش گرفتن یکی از موتورهای آن حین برخاستن اعلام کردند. وزارت وضعیت اضطراری روسیه نیز گزارش داد که گستردگی آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی درشهر ییسک، ۲ هزار متر مربع است. بر اساس اعلام رسانه‌های روسی، ۱۷ آپارتمان در این حادثه آسیب دیده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست