بازدید 4306

دستگیری قاتل فراری در مرز ماکو

کد خبر: ۱۱۴۵۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۱ 15 October 2022

مرد جوان که ناخواسته دست به قتل زده بود، زمانی که قصد فرار از مرز ماکو را داشت، دستگیر شد.

به گزارش ایران، ساعت 30 دقیقه بامداد 24 مرداد امسال زن جوانی هراسان با اورژانس و مأموران کلانتری 149 امامزاده حسن تماس گرفت و مدعی شد: در حال عبور از خیابان بودم که متوجه مردی زخمی در کنار خیابان شدم. او ظاهراً با چاقو مجروح شده و خونریزی شدیدی دارد.

به‌دنبال این تماس امدادگران راهی محل شده و مرد جوان را به بیمارستان منتقل کردند. تلاش برای نجات او ادامه داشت اما شدت جراحات منجر به مرگ شاهین در ساعت 4 بامداد شد.

اظهارات ضد و نقیض زن جوان که باعث شک مأموران شده بود باعث شد تا کارآگاهان جنایی دوباره به تحقیق از زن جوان بپردازند و در نهایت او لب به اعتراف گشود: مدتی قبل با شاهین آشنا شدم و در این مدت رابطه خوبی داشتیم، اما مردی به نام فریبرز که از اقوام دورمان بود، مدام برای من ایجاد مزاحمت می‌کرد.

شب حادثه فریبرز با من تماس گرفت و از صحبت‌هایش متوجه شدم که می‌خواهد به خانه ما بیاید. ترسیدم و بلافاصله با شاهین تماس گرفته و ماجرا را برایش تعریف کردم، او هم خودش را به خانه‌ام رساند. وقتی فریبرز از راه رسید با دیدن شاهین شروع به داد و فریاد کرد و باهم درگیر شدند و در نهایت با قمه‌ای که داشت ضربه‌ای به شکم شاهین زد و فرار کرد.

بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی پایتخت، دستور بازداشت متهم را صادر کرد. کارآگاهان جنایی به سراغ وی رفته اما مرد جوان پس از این جنایت مقداری پول برداشته و متواری شده بود.

در بررسی‌های صورت گرفته کارآگاهان دریافتند متهم از تهران خارج شده است. رد فریبرز در یکی از شهرهای اطراف تهران به‌دست آمد اما زمانی که تیم جنایی راهی آنجا شدند مشخص شد که او به شهر دیگری متواری شده است. تعقیب و گریز ادامه داشت و مرد جوان برای اینکه گرفتار مأموران نشود مدام از شهری به شهر دیگر می‌رفت. تا اینکه کارآگاهان جنایی موفق شدند مخفیگاه او را در شهرستان ماکو پیدا کنند و پس از هماهنگی‌های قضایی راهی آنجا شدند.

فریبرز که قصد داشت از مرز ماکو خود را به‌صورت غیر قانونی به ترکیه و بعد از آن به آلمان و خانه برادرش برساند با هویتی جعلی دستگیر شد.

متهم در تحقیقات اولیه به جنایت اعتراف کرد و گفت: قصدم قتل نبود، زمانی که به خانه آن زن رفتم، با دیدن مرد غریبه تصور کردم می‌خواهد مرا بکشد و برایم دام گذاشته‌اند، من که شوکه شده بودم ناخواسته دست به چاقو شدم و این جنایت را رقم زدم. فردای آن روز متوجه شدم مرد ناشناس به قتل رسیده و بدون آنکه بدانم مقتول چه کسی است دست به قتل زده بودم.

به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران، متهم به تهران منتقل شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها