بازدید 2706

رگبار باران در مناطقی از کشور

کد خبر: ۱۱۴۵۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶ 15 October 2022

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش میزان، کبری رفیعی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: طی ۲ روز آینده برای برخی نقاط استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی رگبار پراکنده باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی ضمن اشاره به اینکه از بعد از ظهر دوشنبه و روز سه شنبه به‌تدریج گستره بارش‌ها به استان‌های گلستان، خراسان‌شمالی و شمال خراسان رضوی کشیده می‌شود، افزود: با نفوذ جریانات شمالی، بارش در استان‌های ساحلی خزر تشدید و دریای خزر مواج و متلاطم می‌شود و طی روز چهارشنبه بارش در این مناطق ادامه دارد.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه طی روز سه شنبه در نوار شمالی کشور دما به‌طور محسوسی کاهش می‌یابد، ادامه داد: طی ۲ روز آینده در برخی نقاط استان‌های واقع در غرب و شمال غرب، دوشنبه در نوار شرقی و سه‌شنبه در شرق و شمال شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل وزش باد شدید رخ می‌دهد و احتمال خیزش گردخاک وجود دارد.

رفیعی در رابطه با آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده تهران اظهار کرد: آسمان تهران امروز صاف است و گاهی وزش باد را برای آن انتظار داریم و بیشینه دمای پایتخت امروز به ۲۸ درجه و کمینه دما به ۱۹ درجه بالای صفر به می‌رسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی