بازدید 3783

چرا آرسنال خریدار طارمی بعداز جام جهانی شده است؟

کد خبر: ۱۱۴۴۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۷ 11 October 2022

به نقل از نشریه «سان» انگلیس، گفته می‌شود باشگاه آرسنال علاقه‌مند به جذب مهدی طارمی به عنوان پشتیبانی برای گابریل ژسوس مهاجم برزیلی خود است. این امکان وجود دارد که در ماه ژانویه این باشگاه انگلیسی قراردادی با پورتو برای خرید این مهاجم ایرانی پس از مسابقات جام جهانی 202 منعقد کند. روزنامه پرتغالی «A Bola» مدعی شده که طارمی 30 ساله با هفت گل‌زده و شش پاس گل در 11 بازی از رقابت‌های فصل جاری در لیست نهایی بازیکنان مدنظر میکل آرتتا قرار گرفته است. این ملی‌پوش ایرانی سومین فصل حضورش در پورتو را سپری می‌کند.

طارمی که در مجموع 56 گل برای غول پرتغالی به ثمر رسانده، پیش از این به چلسی لینک شده بود، اما طبق گزارش‌ها این آرسنال است که در زمستان پیشتاز جذب این مهاجم 30 ساله خواهد بود. اِدو گاسپار مدیر ورزشی تیم آرسنال معمولاً فقط بازیکنان زیر 30 سال را هدف قرار می‌دهد، اما ظاهراً حاضر است این یک بار قانون و سنت خودش را بشکند تا طارمی را برای آرتتا که به دنبال به قهرمانی رساندن آرسنال در لیگ برتر است، به خدمت بگیرد.

سرمربی آرسنال نگران است در صورتی که ژسوس ستاره برزیلی‌ خط حمله‌اش مصدوم شود، اِدی اِنکیتیا نتواند به تنهایی به آرسنال در مسیر قهرمانی کمک کند. این مهاجم برزیلی از زمان انتقال 45 میلیون پوندی خود از منچسترسیتی، پنج گل برای توپچی‌های لندن به ثمر رسانده و چهار پاس گل هم ساخته است.

آرتتا بر این باور است که تنها طارمی می‌تواند در صورت عقبگرد تیمش در نیمه دوم فصل جاری، رهبری آرسنال را در درست بگیرد. مدیر برنامه‌های این مهاجم ایرانی قبلاً به مدیران پورتو گفته که او در آغاز سال 2023 تغییر تیم را در نظر دارد. تیم تحت‌هدایت سرجیو کونسیسائو با تجارت در بازار نقل‌وانتقالات زمستانی غریبه نیست، بازاری که لوئیس دیاز را ماه ژانویه گذشته به لیورپول فروختند. پورتو حالا آماده است تا طارمی را با قیمت مناسب به تیمی دیگر واگذار کند.

طارمی اما پیش از هر چیزی ابتدا در جام جهانی 2022 و در بازی افتتاحیه گروه B مقابل انگلیس تیم تحت‌‌هدایت گرت ساوت‌گیت، برای ایران تلاش خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار