بازدید 33097
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور

دستگیرشدگان اغتشاشات از این به بعد تا زمان محاکمه آزاد نخواهند شد / خانواده‌هایی که دارای فرزند دانش‌آموز یا دانشجو هستند، باید مراقبت‌های لازم را انجام دهند

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه دشمنان در اغتشاشات اخیر به طور ویژه پروژه کشته‌سازی را پیش می‌برند، اظهار کرد: دشمنان بی‌سابقه با همه ظرفیت‌های خودشان، آشکار و غیر آشکار به میدان آمدند؛ دشمنان ما امروز هیچ ابایی ندارند که اعلام کنند که همه ظرفیت‌های مالی و رسانه‌ای خودشان را برای بی‌ثبات‌سازی ایران به کار گرفته‌اند.
کد خبر: ۱۱۴۴۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳ 09 October 2022

دستگیرشدگان اغتشاشات از این به بعد تا زمان محاکمه آزاد نخواهند شد / خانواده هایی که دارای فرزند دانش‌آموز یا دانشجو هستند، باید مراقبت‌های لازم را انجام دهند

تابناک _ معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: از این به بعد دستگیرشدگان صحنه اغتشاشات، تا زمان محاکمه دیگر به هیچ وجه آزاد نخواهند شد و دادگاه‌های آن‌ها به سرعت برگزار می‌شود و احکام بسیار قاطع و بازدارنده‌ای برای آن‌ها صادر خواهد شد.

سید مجید میراحمدی، معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در گفت‌وگویی با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر، اتاق جنگ و فرماندهی صحنه در دست آمریکا، رژیم صهیونیستی و متحدان آن‌ها بوده است، گفت: دشمنان می‌خواهند امنیت و ثبات داخل کشور را مورد هدف قرار دهند و نقاط مختلف کشور را ناامن کنند؛ برای آن‌ها مهم نیست که این ناامنی برای فرد با حجاب است یا برای فرد کم‌حجاب یا اینکه برای شیعه است یا سنی.

وی افزود: از نگاه دشمنان این ناامنی باید برای هر محله و نقطه‌ای، توسعه پیدا کند. مهمترین مساله جنگ روانی است که دشمنان با استفاده از رسانه‌های خودشان و با توجه به سرمایه‌گذاری‌های هنگفتی که برای این رسانه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان انجام داده‌اند، آن را پیش می‌برند.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه دشمنان در اغتشاشات اخیر به طور ویژه پروژه کشته‌سازی را پیش می‌برند، اظهار کرد: دشمنان بی‌سابقه با همه ظرفیت‌های خودشان، آشکار و غیر آشکار به میدان آمدند؛ دشمنان ما امروز هیچ ابایی ندارند که اعلام کنند که همه ظرفیت‌های مالی و رسانه‌ای خودشان را برای بی‌ثبات‌سازی ایران به کار گرفته‌اند.

میراحمدی با بیان اینکه بحمدالله با هشیاری مردم توطئه‌های دشمنان خنثی شده است، گفت: روز گذشته (۱۶ مهرماه) جز در شهرهای تهران و سنندج که شاهد ناآرامی‌های مختصری بودیم، در تمام کشور آرامش و امنیت کامل برقرار بود و حقیقتاً دشمن در این توطئه جدید نیز با شکست مواجه شده است.

وی با اشاره به مطالبه مردم از دستگاه انتظامی و امنیتی برای ازبین بردن ناامنی‌های اخیر، تصریح کرد: در روزهای گذشته برای دانش‌آموزان و دانشجویان مشکل به وجود آمده و برای کسب‌وکار مردم نیز نگرانی‌هایی ایجاد شده و این اغتشاشات تاثیرات منفی بر فعالیت‌های اقتصادی مردم گذاشته است؛ مردم مکرراً درخواست دارند که هر چه زودتر ریشه این ناامنی‌ها که مختصر در کشور ایجاد شده، خشکانده شود.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه روز گذشته اغتشاش‌گران برای برخی از کسبه تهران ایجاد مزاحمت کردند، اظهار کرد: ان‌شاءلله قاطع با این اغتشاشگران برخورد خواهد شد؛ از این به بعد دستگیرشدگان صحنه اغتشاشات، تا زمان محاکمه دیگر به هیچ وجه آزاد نخواهد شد و دادگاه‌های آن‌ها به سرعت برگزار می‌شود و احکام بسیار قاطع و بازدارنده‌ای برای آن‌ها صادر خواهد شد.

میراحمدی ادامه داد: ان‌شاءالله به طور قاطع با عوامل ایجادکننده ناامنی‌ که تلاش می‌کنند آن چیزی که دشمنان ملت ایران به خصوص آمریکا و رژیم صهیونیستی طراحی می‌کنند را در کف خیابان‌های ایران پیاده کنند، برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه دشمنان برای تحریک احساسات مردم دست به کشته سازی می‌زنند، تأکید کرد: به این دلیل که اغتشاشگران به دنبال کشته‌سازی هستند، حتماً مردم عزیز ما از جمع اغتشاشگران فاصله بگیرند تا خدایی نکرده آسیبی از طرف اغتشاشگران متوجه آنها نشود.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور تصریح کرد: تمامی عناصر اغتشاشگر باید بدانند که وقتی آشوبی را در کشور ایجاد می‌کنند و فرار می‌کنند، حتماً دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی دیر یا زود به سراغ آنها می‌روند و امکان ندارد که فرد اغتشاشگری اقدامی انجام داده و فرار کند و دیگر دستگیر نشود.

وی ادامه داد: حتماً دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی با توجه به شیوه و شگردهای شناسایی که دارند، این افراد را پیدا می‌کنند و به طور قطع با آنها برخورد خواهد شد.

میراحمدی بیان کرد: خانواده های محترم به ویژه عزیزانی که دارای فرزند دانش‌آموز یا دانشجو هستند، باید مراقبت‌های لازم را انجام دهند تا فرزندانشان در دام اغتشاشگران و کسانی که پیاده نظام اجرای طرح‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا هستند، قرار نگیرند.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه بحمدالله مردم با هوشیاری کامل صف خودشان را کاملاً از اغتشاشگران جدا کردند، گفت: امروز یکی از مطالبات جدی مردم این است که فراجا قوی‌تر، سریع‌تر و قاطع‌تر با عناصر مخل امنیت برخورد کنند.

وی با تاکید بر اینکه فراجا با قاطعیت و به‌خوبی در حال مقابله با اغتشاشگران است، اظهار کرد: فراجا در عین قاطعیت، در حال مدارا کردن است تا با توجه به سناریوهای کشته سازی که دشمنان در تعقیب آن هستند، در اغتشاشی که ناگهان یک جمعی انجام می‌دهند و ظرف چند دقیقه نیز دست به فرار می زنند، فرد بی‌گناهی قربانی نشود.

میراحمدی بیان کرد: فراجا با هوشمندی، درایت و قاطعیت صحنه را مدیریت می‌کند و جای نگرانی نیست و بحمدالله آرامش و امنیت کامل در کشور برقرار است و این مواردی که به صورت لکه‌ای در چند نقطه پیش می‌آید، به این صورت است که ۲۰ یا ۳۰ نفر در یک مدت کوتاه اقدامی را انجام می‌دهند و دست فرار می‌زنند اما از نظر رسانه‌ای این مسائل را بسیار برجسته می‌کنند.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور خاطرنشان کرد: فراجا به خوبی و با قاطعیت می‌تواند با اغتشاشگران برخورد کند و تاکنون نیز این کار را انجام داده و هر جا نیز که لازم بوده، عزیزان بسیج در حد نیاز کمک کردند.

میراحمدی با اشاره به اقدامات اغتشاشگران برای اختلال در کسب‌وکار مردم، بیان کرد: امروز یکی از برنامه‌های دشمن این است که عزیزانی که مشغول فعالیت اقتصادی در بازار، خیابان یا هر جایی هستند، احساس ناامنی کنند و دست از فعالیت بردارند که این توطئه‌شان با شکست مواجه شده و بحمدلله در تمام کشور فعالیت اقتصادی مردم به خوبی انجام می‌شود و بازارها فعال هستند.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در پایان اظهار کرد: ان‌شاءالله این مسائل اخیر به زودی حل شده و با بقایای اغتشاشگران برخورد خواهد شد تا اندک ناآرامی‌های باقی مانده تمام شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳۰
در انتظار بررسی: ۳۳
انتشار یافته: ۱۵۵
چیکار کنند خانواده ها دست و پاشونو ببندند؟ شما خودتون از پسشون بر نمی یاید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
فردا گرفتنشون نیان جلوی دادگاه گریه و زاری راه بیندازند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
قربونت برم شما عملکرد بسیار ضعیفت در راهپیمایی اربعین کاملا آشکار بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
اعتراض حق شهروندی هست و باید محترم شمرده بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
عمده نوجوانان و جوانان فعلی دهه هغتادی و هشتادی هستند.
نسلی که با زندگی آپارتمانی بزرگ شدند. نسلی که هیجانشون به دلیل شرایط اجتماعی و شرایط اقتصادی، نه تنها تخلیه نشده بلکه با وجود بازی های کامپیوتری و فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای، بیشتر هم شده
نسلی که بسیار عاقل و باهوش هستند ولی زبان مشترک با اونها پیدا کردن سخته.
نسلی که اگه باورشون کنیم و بهشون اعتما دکنیم و احترام و محبت بهشون بورزیم مخلصانه پای کار میان و از جون مایه می گذارند اونهم با کلی انرژی تخلیه شده
افسوس که ما نشسته ایم باهاشون صحبت کنیم و بهشون بگیم که عزیز من، با آسیب زدن به اموال عمومی و اغتشاش، نه تنها مکشلات حل نمیشه یله دو چندان میشه و چه بسا مشکلی برای خودت درست میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
متاسفم که ایشان اصول اولیه قوانین عادی و اساسی کشور را نمیداند
و طرز بیانشان کاملا بر خلاف قانون است
و باعث تشویش اذهان عمومی است و مردم میتوانند
سریعا از ایشان و وزیر کشور شکایت کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
معاون وزیر شدی، هنوز نفهمیدی مشکلات مملکت با کارای پلیسی و بگیر و ببند حل نمیشه. نگه دلار 4200 موند این همه صراف ها را می گرفتید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
هر کشوری که امنیتش به خطر بیوفته با مسببینش برخورد جدی میکنه..طبیعیه ...ناراحت نشین از اعدامهای گسترده چون مسببش خودتون بودین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
دمش گرم جوری از اولم باید همینطوری برخورد میکردن حرف زدن با شما فایده نداره
بچه های ما هم مثل بچه های خزعلی و قالیباف حرف ما رو گوش نمیدن
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
باشه
فراتر از قانون عمل میکنین که. قانون شکنی در روز روشن با صدای بلند هم فریاد میزنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
شما و پلیس باید تمام حقوق دستگیر شدگان را به شرح ذیل رعایت کنند

اولا اعتراضات آرام و بدون حمل اسلحه و طبق اصل ۲۷ قانون اساسی برای همه مردم مجاز است و پلیس باید برای دستگیری ، اسناد و مدارک و شهود معتبر قانونی
داشته باشند که طرف موارد بالا را رعایت نکرده است!؟

دوما باید حقوق آنها را در زمان دستگیری بدون خشونت و ارام و مودبانه و بدون خشونت به آنها یادآوری کنید

سوما باید وکیل و خانواده شان را بسرعت در جریان

قرار دهید تا از محل بازداشت و علت و محل نگهداری آگاه شوند

چهارما بیشتر از ۲۴ ساعت حق نگهداری تا تکمیل پرونده و جلسه تفهیم اتهام در دادسرا را ندارید

پنجما به هیچ وجهی حق ندارید در زمان بازجویی بدون وکیل باشند
و هر گونه خشونت و کتک و شکنجه های جسمی و روحی بشدت ممنوع است
و کلیه اطلاعات و اعترافات بدون حضور وکیل و با شکنجه بدون اعتبار است
و فرد دستگیر شده میتواند راسا از بازجویش شکایت کند

اگر این موارد را رعایت کردید ، که تا به حال نکرده اید

هیچ کسی اعتراضی ندارد
راستی مگه اعتراضات تموم نشده بود؟!
شغل ، تورم ، بیکاری ، گرانی ، بورس ، خودرو سا زی ، بانکداری اسلامی ......... درست کن مردم را تهدید نکن کوتاهی ساماندهی امور را به مردم نسبت ندهید مردم به شما پول می‌دهند که امور محوله را به نحو مطلوب انجام دهید اقتصاد ویران نتیجه تنبلی مسئولان کشور است که حالا طلبکار مردم هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
نتیجه مداخلات کشورهای تروریستی مثل آمریکا ، و کانادا و بقیه کشورهای اروپایی است که خواب نفت ایران را می‌بینند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
مسوولین از مریخ آمده اند، با مردم ایران هیچ ارتباطی ندارن
ناشناس
| Tanzania, United Republic of |
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
خوبه اقتصاد ویرانه و همه هر هفته تو جاده شمالن
کل اروپا اندازه ایران سفر نمی رن
تهدید ایرانی ممنوع.چه از طرف تو،چه از طرف آمریکا یا هر کس دیگه ای.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
اگر کمی فکر کنید و منطقی باشید میفهمید که شلوغ بازی فقط به نفع آشوبگران صهیونیستی هست و هییییچ خیری برای من و شما ندارد ..هیچ ...ایران سوییس نمیشه هیچ وقت چون اسراییل باید قدرت منطقه باشه ...امارات هم نمیشه ...کلا تغییر مثبتی نخواهد شد وحتی ممکنه بدتر بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
من هم همینو میخواستم بش بگم. ایول
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
آماشالا دمت گرم حرف حق
ناشناس
| Tanzania, United Republic of |
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
جوگیر شدی اون خودش ایرانیه
بعد هم اونو کنار آمریکا می زاری؟
دستگیری و برخورد قاطع با اغتشاشگران مطالبه همه مردم ایران است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
تو مگه همه مردم ایرانی گه از طرفشون نظر میدی؟ مثبت منفی ها به پیامت نشان دهنده واقعیت خواهد بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
تو چکاره مردم ایرانی ساندیس خور
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
مثبت و منفی اصلا نشان دهنده نیست
و مگر شما عده قلیل همه مردم ایران هستیدکه آرامش رو سلب کردید و ضرر میزنید به مردم؟!!! کمی فکر کنید
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
تو هم نماینده مردم ایران نیستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
از منفيهايي كه گرفتي معلومه حرفت چقدر درسته
احمدزاده
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
از طرف خودت حرف بزن . برخورد با عوامل فساد و رانت و اختلاس و زورگوها مطالبه من ایرانی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
دلت به این مثبت منفی ها خوشه میحوای ۱۰ هزارتا مثبت بدم این حقه ها قدیمی شده زور بیخود نزنیدشما اوباش اصلاحطلب فقط دنبال آتیش کشیدن دولت و کشورید راه به جایی نمیبرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
از طرف خودت حرف بزن
صابر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
از وزارت محترم اطلاعات در خواس داریم کسانیکه در این مطلب به دستگیری
اغتشاش گران رای منفی داده و موافق اغتشاش هستن تا اغتشاش نکرده اند از اینجا شناسایی کرده و به سزای اعمالشون برسونند
ناشناس
| Tanzania, United Republic of |
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
بله مثبت منفی های تابناک
مثبت منفی های کشور مطمئن باش این نیست.
این متن سراسر مملو از تناقض است!
اینترنت را شبها قطع نکنید. کار و زندگی داریم. یک سرچ ساده در گوگل نمی شود کرد. گرفتار شدیم. فیلترینگ مهمترین عامل نارضایتی در شرایط کنونی است.
پاسخ ها
آرمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
اینهایی هم که کارو کسبشان را دست دادن هم به اعتراضون ملحق میشوند.
اگر اعتراضات اینقدر محدود است پس نگرانی برای چیست؟
نه بابا ،ای وای خدایا
اشهد مجازات رو خواستاریم تا دیگه کسی جرات جاسوسی اروپا رو به سرش نزنه. عمله های آمریکا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
ساندیستو بنوووووش
فردوسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
اشهد رو میخوای ؟! !!!! تو نظر نده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
بیسواد

اشد نه اشهد

وای خدا اینها چقدر بیسواد هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
مجید دلبندم اشد نه اشهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
اشهد مجازات باسواد؟
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
اشهد مجازات؟ خخخ بیسواد نادون. نسخه هم میپیچه تازه. خخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
شما آقای شش کلاس سواد هستی؟ منظورت همون اشد مجازاته دیگه؟ یعنی فقط نشستی تو گوشت خوندن. دریغ از ذره ای سواد
ناشناس
| Germany |
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
منظورت اینه که عمله های آمریکا نباید برای اروپا جاسوسی کنن؟! موافقم، بالاخره وقتی پول از آمریکا میگیری نامردیه برای اروپا کار !کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!1
اشهد مجازات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خداییش تو کدوم پست دولتی الان از فضایل و شایستگیهات استفاده می کنند. بگو ما هم بدونیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
. اشهد؟؟؟؟؟فکر کنم کمتر از شش کلاس سواد داری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
اشد درسته نه اشهد!شما تا ششم هم نخوندی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
اشهد مجازات !! از نوشتنت معلومه که سوادت در حد حاج ابراهیم رییسی و در سطح دبستان است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
اشد درسته نه اشهد. شماهم تا ششم خوندی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
اشهد ؟؟؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
اشهد نه اشد :))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
اشهد؟؟؟!!!؟؟ داداش اول برو چند تا کلمه یاد بگیر
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
سواد پیش کش لا اقل املا تمرین کن اشد نه اشهد بی سواد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
اشهد؟؟؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
اشهد؟؟
محرابی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
اشد عزیزم. اول نوشتن بیاموز و بع افاضات کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
عباس جان دلبندم اشد نه اشهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
اشهد؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
عباس ماهی چقدر می گیری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
شما هر وقت تفاوت اشد و اشهد رو دونستی بیا نظر بده ، تو بیسواد هستی که عمله آمریکایی !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
بخواب بابا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
اشهد یا اشد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
اشد مجازات
نه اشهد مجازات
روی املای کلمات کار کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
منظورت "اشد" هست شازده؟
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
داری شهادتین می گی ؟ اشد درسته نه اشهد
رئیسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
عباس آقا میشه بگی این اشهد مجازات دقیقا کجای مجازاته؟
خلاصه متن : دانش آموزان و دانشجویان عزیزی که برای شیطنت و بالا بردن آدرنالین خونتون شلوغ کردید ، خوب باشه حالتون رو کردید ، دیگه تمومه باید جمعش کنیم چون دشمن برامون نقشه کشیده . پس اگر از این به بعد دستگیر بشید باهاتون بعنوان جوان هیجان زده برخورد نمیشه بلکه ممکنه داخل اون آشوب طلبای واقعی محاکمه بشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
یعنی تا الان بوس میکردین؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
بچه های ما هم مثل بچه های خزعلی و قالیباف حرف ما رو گوش نمیدن
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
شامتو خوردیريال حالا برو مسواک و لالا پسر خوب.شکر زیادی هم اینجا نخور چون برای دندونات خوب نیست
بسیار اتفاق افتاده که افراد دستگیر شده اشتباها بازداشت شده ودر تظاهرات نقشی نداشته اند..این تصمیم غیر حقوقی حق آنها را پایمال میکند وبر نارضایتی ها می افزاید طبق قانون همه افراد حتی مجرمین خطرناک در زمان بازداشت. میبایست ضمن دسترسی به وکیل در زمان معین تفهیم اتهام وتعیین تکلیف شوند.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
مردم نباید نزدیک اغتشاشگران شوند..هم امنیتشون برقرار باشه هم مزاحم پلیس نشوند... وگرنه به نوعی کمک به آشوبگران است
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
حتما جو گیر شدند خسارت به بیت المال زدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
با اجازه تون وفتی بازداشت میشن هیچ کس نمیگه من اغتشاشگرم همه میگن ما رو اشتباه گرفتی رفتیم خرید مریض داشتیم .ازسرکار میومدم اونایی هم که راست میگن باید به پای این اغتشاشگرا بسوزن برای همین میگن تو این تجمعات بیرون نیایید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
طبق کدوم قانون ؟ همونی که بر اساسش نباید نیروی های نظامی وارد دانشگاه ها بشن ؟
بهترین کار گفتگو با مردم وایجاد فضای مناسب است نه فقط حرفهای خودتون
پس چی شد؟ دیروز رییس جمهور محترم گفتن اعتراضات تموم شده!!!
اخبار تابناک معمولا تناقض نداشتن باهم .
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
تو چرا ناراحتی ، جوش نیاز
ناشناس
| Tanzania, United Republic of |
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
تمام شده ولی اگر یک سری با تحریک رسانه های دشمن بیان دوباره شورش کنند طبیعتا باهاشون برخورد میشه
دادگاهها را تعطیل کنید پس
بازداشت موقت در قانون تعریف شده و شرایطی داره عمل برخلاف ان ازطرف هرمقامی جرم است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
اون قانون برا زمان عادی وآرامش در جامعه است نه الان
ما هم به بچه های خودمان گفتیم بیاید مثل بچه خزعلی برید کانادا یک شرکت اینترنتی بزنید ولی گوش نمیکنن میگن میخواهیم شبها بریم با دوستها مون درس بخونیم که معلوم میشه از تو خیابان سر در میاورند. بزرگ شدن دیگه اختیارشان دست ما نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
ای جان
ناشناس
| Tanzania, United Republic of |
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
یعنی هزار بار بگن دروغه شما باور نمی کنی ولی یک بار سعودی نشنال بگه شما باور می کنید.
شرم آوره
ایشان مگر مقام قضایی هستند که تعیین تکلیف میفرمایند؟
الان قضات باید به این دستور عمل کنند و صرفا قرار بازداشت صادر کنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
معلومه این اقدام چقدر موثره ، حتما باید انجام بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
حتما باهم هماهنگ هستند توغصه اونش رو نخور
ناشناس
| Tanzania, United Republic of |
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
ایشون مسئولیت امنیت کشور هستند. تا الان دادسرا نمی فرستادن از این به بعد می فرستند. شما مسئولیتی داری؟
یعنی در هر چیزی باید برای شما توضیح بدن!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
ایشان سردار هستند و مهمتر این که وزیر اربعین هم تشریف دارند از هر مقام قضایی قضایی ترهستند به کسی هم ربطی نداره همینه که هست؟؟/ فرمایشی بود؟؟؟؟
فرزند میرسلیم چی؟
انتظارداشتیم زودتر از این بساط اغتشاشگرا جمع میشد
ای وای خیلی ترسیدم
کاش بچه های ما هم میتونستن مث بچه های شما برن اون ور آب، اونوقت دیگه تهدیدی براشون وجود نداشت. عجب مملکتداری داریم ما؟؟؟؟؟
در مورد بچه های خودشون میگن زندگی شون به خودشون ربط داره به حساب ما نباید نوشته بشه
ی بار هم ب نظر مردم احترام بزارید تا بود همیشه تهدید و حرف خودتون بود ...
این طرز صحبت کردن یک مقام با مردم ایران شایسته نیست.ظاهر حضرتعالی هم خیلی مناسب نیست
از علما دین چه خبر؟ در این روزهای حساس کجان؟
هنوز یاد نگرفته اند که بگویند اعتراضات
اپس اصل تفکیک قوا و استقلال قوه قضاییه و قاضی چی می شه؟ یعنی معاون وزیر کشور برای قضات و قوه قضاییه تعیین تکلیف می کنه؟
گول سن كم را نخوريد. همشون تو اسراييل دوره ديدند.
این اختشاشیون را جمع کنید نمی زارند من تمرکز کنم برای امتحانم اهههه
یعنی الان همه چی ساکت بشه ما دیگه امنیت داریم ارامش روحی روانی داریم امنیت اقتصادی داریم مشکلات اجاره خونه و درامد و هزینه ها که چند برابر شده حل میشه؟جوانان فکر میکنند نظمی که الان و جود داره یر علیه آنها هست و امنیت طبقه پر درامد رو داره تامین میکنه که کاملا در اقتصاد و ارگانها جا افتاده اند و دارند نهایت استفاده را میبرند و حوانان ما باید زحمت بکشن درس بخونن برای این طبقه برخوردار بردگی کنند و به جایی هم نرسند .شما خبر دارید چقدر دختران جوان به فحشا کشیده شدند بعد بر سر یک روسری غوغا به پا میکنید که دکور دکان بعضی ها خراب نشه.
حکومت باید قویا با آشوبگران برخورد نماید ..این مماشات قابل قبول نیست ..ما پلیس عادل و قدرتمند میخواهیم
خب راه رفتن بچه های ما به آمریکا و کانادا رو مثل بچه های خودتون تسهیل کنید!!!
اختلاص گرا و مفسدان را هم تا روز دادگاه بازداشت میکنید؟
خسته نشدید اینقدر مردم رو تهدید می کنید
آقای معاون محترم. امثال شما از روی ناآگاهی با این برخوردهای تند با نسل جوان و فرزندانمان. باعث پدید آمدن وضعیت کنونی شده اید. چرا فکر میکنید شما درست هستید و دیگران نادرست. ای کاش میشد کاربلدها و متخصصین و فرهیختگان جای این سیاسیونِ نابلد را بگیرند تا مشکلات یکی پس از دیگری حل شود. تهدید نکن برادر.
حداقل یک بار قانون اساسی را بخوانید ببینید اولا اصل ۲۷ قانون اساسی تجمع را مجاز دانسته است دوما نحوه ی برخورد را با متهم گفته است حداقل به قانون خودتون پایبند باشید
سیدجان

با اغتشاشگرهای اقتصادی چی؟
با اونهایی که خون مردم ایران رو کردند توی شیشه چی؟
با اونهایی که ایران رو به این روز انداختند چی؟
شما اول جوابگوی آن مدیریت مشعشع در پیاده روی اربعین باش بعد در این مورد نظر بده مگه تو کی هستی
اینقدبه مردم فشارنیارین تامردمم نریزن خیابان
ایشون هم سردار سپاه هستن
جناب سردار اعتراض مردمو میگید اغتشاس و پیش پیش محاکمه و حکم رو صادر کردید, تهدید مردم عاقبت نداره, کار اعتراض به جوانهای جنوب شهر رسیده.
اینو هی میگی به اشد مجازات می رسانیم، اما تمی رسانید که اینطوری میشه، مثل عربستان سفت و سخت یکی دوبار این افراد را به سزای اعمال شان برسانید که دیگه کسی علیه امنیت کشور کاری نکنند، امنیت برای ما از همه چه مهمتر است و از شما مسئولین در خواست دارم کسانی را که امنیت کشور را تهدید می کنند قاطعانه برخورد کنید.
وای نه !
چقدر خشن
برو عمو جون
تو چه کاره ای ؟ قاضی باید حکم بازداشت بدهد . تو زیر قوه‌مجریه هستی . بگذار اگر چنین است سخنگوی قوه قضائیه اعلام‌کند . این مزاحمتهای شما در کار قضا مشکل ساز شده‌.
یک ایرانی رو هیچ وقت تهدید نکنید
بجای حل مسئله صورت مسئله را با تهدید پاک نکنید ، تا بحال جواب نداده می بینید که
شماها خوبین.
بچه ها بلوچی دلخوش کنیم ؟
درس بخوانند مدرک تحصیلی بگیرند ولی بیکار و بی آینده و ادامه تحمل کمبودها؟
در منزل بشینند پای تلویزیون که نه برنامه و نه خبر جذابی دارد ؟
پای اینترنت بروند که قطع هست ؟
اخبار تلویزیون را مغایر انچعپه هست پیدا کنند ‌؟
راستی سهم شما در این موضوع چیست ؟
امید به آینده بس تحریم ؟
بجای ترس از رندان برای جلوگیری از بیرون رفتن به امید چه درخانه بمانند با مدر و مادر پژمرده و شرمنده؟
خود تو شرمنده اولادت نیستی ؟
شما به بچه هاتون میگید نروند کانادا گوش میدن که فرزندان ما بهمون گوش کنند؟
تا الان هرچه از مسئولان دیده ایم تائید بوده و بس تا کنون هیچ راه حل مسالمت آمیزی ندیدیم
این اقدام فراقانونی هست

متاسفانه همین که هر کس اعتراض می کنه حتی تو فضای مجازی و تهدید میشه و احضاریه براش میاد و شغلش در خطر می افته هم اقدامات فراقانونی هست

دیگه تحمل این بی قانونی ها واسه مردم سخت شده
فرزند این عالی جناب در کدام کشور اجنبی تشریف دارن؟ 4500 فرزند مسئولین رو شما بیارین خونه نیشین بکن بعدا برای بقیه بچه های مردم تعین تکلیف بفرمایید.
همین کم مانده بود که معاون وزیر هم برای مردم ایران خط و نشان بکشد و تعینن تکلیف کند.

ظاهرا اطلاعات شما کافی نیست. لازم است اصل 27 قانون اساسی در مورد آزادی تجمعات را برایتان یاد آور کنند.

دستگیر شده متهم است نه مجرم. یک دوره بازآموزی بروید که تفاوت اینها را به شما یاد بدهند.
شما چه ‌کاره مملکت هستی برای مردم خط ونشان میکشی درست صحب کن
من دارم اعتقاد پیدا میکنم که باطن آدم در ظاهرش تاثیر میگذاره، اینهمه نمیتونه اتفاقی باشه
جناب معاون وزیر ، به قوه قضائیه هم دستور می دهد ؟ یا اینکه به جای آنها حکم صادر می کند ؟؟؟؟؟
جناب معاون وزیر ، به قوه قضائیه هم دستور می دهد ؟ یا اینکه به جای آنها حکم صادر می کند ؟؟؟؟؟
لطفا مردم را اینجوری فرض نکنید. یکبار هم که شده شما هم حرف مردم را بشنوید با این بگیر و ببندها همه چیز بدتر می‌شود پس بیایید و ببینید که مردم چه می‌خواهند این که بندازیم گردن آمریکا و غیره دیگه جواب نمی‌دهد چون تکراری است. این ها مردم ایران هستند. در ضمن واقعا اگر یک شبکه فارسی زبان اینقدر تاثیر می‌گذارد پس 40 شبکه داخلی که 40 سال است کار می‌کند باید کاسه و کوزه اش را جمع کند
خواست مردم البته بجز طرفداران اسرائیل این است که از این به بعد هرکس در هرشرایطی در هرسنی و موقعیتی دانش آموز ، دانشجو، طلبه، دختر و پسر ایرانی و غیر ایرانی دست به شورش خیابانی بزند بلا فاصله توسط پلیس دستگیر و تحویل مقام قضائی شود و محاکمه گردد و هیچ مقام یا نهادی بی خودی واسطه ازادی نشود الان برای همه معلوم شده شورشیان عامل دشمن و مخل آسایش و کسب و کار مردم هستند مدارا با عوامل دشمن نادرست است
مشکل اینترنت را حل کنید.
اقای احمدی مشکل اصلی را حل کنید.تورم را کم کنید. وضع اقتصادی را درست کنید. دست از تبعیض بردارید.نگاهتان به مردم را عوض کنید. اعتراض را حق مردم بدانید و حرفشان را بشنوید.
سلبریتی های گرین کارتی رو از قلم نیندازید
پسر خود ایشون میدونین کجاست؟
با تشکر از نیروهای جان بر کف فراجا که حافط جان ومال وامنیت کشورند
فرزندان ماهم مانند آقا زاده های قالیباف خزعلی و میرسلیم حرفمان را گوش نمیکنند
ایشون سابقه درخشانی در مدیریت اربعین دارن نزدیک بود نابودمون کنه فقط خدا بهمون رحم کرد .
خداییش این معاون وزیره؟؟؟؟؟؟
ایشان از قرار معلوم دغده ای غیر از گیر دادن به مردم ندارند لطفا با بازنشستگی ایشان که ظاهرا خیلی سال از موعد آن می‌گذرد موافقت کنید تا فرصت بیشتری برای عبادت داشته باشند
ایشون فکر کرده قاضی هست یا رئیس عدلیه . تو نمی تونی بگی که کسی که بازداشت شده آزاد میشه یا نه ؟
حق ندارن اونایی که مسالمت امیز و مؤدبانه تظاهرات میکنن رو بگیرن
حداقل یه آب به صورتت میزدی
باتشکرازنیروهای شریف وخدمتگذاران فداکارفراناجا وبسیج قهرمان ومرگ برامریکای جنایتکاروحشی وتروریست وصهیونیستهای کثیف ومتحدان بی شرفشان .
آیین دادرسی کیفری هم یعنی کشک
آقای معاون وزیر مردمی که نان شب ندارند پدری که شکم خانواده را نمیتواند سیر کند یا پدری که شغل ندارد زنده و مرده بودن برایش چه فرقی دارد؟
به جای ترس و ارعاب بی فایده باید صدای اعتراض مردم شنیده شود و خواست و نظر مردم باید ملاک عمل باشد. طبق قانون اساسی مردم حق اعتراض و بیان نظر دارند و ملاک نظر و خواست مردم است
عجب بابا مردم با چه زبانی خواسته هاشون بگن
خواهشا این سوسول بازی ها را زودتر جمع کنید این افراد باید هزینه اعمال خود را پرداخت کنند و بدانند دیگه با آنان مدارا نمی شود . امنیت زن و بچه و کسیب و کار مردم را به بازی گرفتند .
شبکه اینتر نشنال که از طرف سعودی ها ساپورت میشه اول بره دمکراسی را در عربستان پیاده کنه هی بچه های مردم را تحریک نکن نیم ساعت می آیند پشت تریبون تلویزیون بعدش می روند در کافه تریا و رستوران ها و پارک ها لندن عشق و حال
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور مگه دادستان یا قاضیه که اینقدر مردم رو تهدید میکنه؟
هیچ وقت یک ایرانی رو تهدید نکن!
این مگه رئیس اربعین نبود چرا پس دوباره اومده؟؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس