ده خبر مهم بورسی برای معاملات امروز

امروز بورس در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر امروز جزء اخبار مهم سیاسی، اقتصادی و البته بورسی بودند. پیشنهاد می شود قبل از معاملات امروز این ده خبر را بخوانید.
کد خبر: ۱۱۴۳۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۵ 04 October 2022

به گزارش بورس تابناک، امروز بورس در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر امروز جزء اخبار مهم سیاسی، اقتصادی و البته بورسی بودند. پیشنهاد می شود قبل از معاملات امروز این ده خبر را بخوانید.

۱- مجوز افزایش سرمایه ۴۴۰% سخواف از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها صادر شد.
۲- با توجه به ظن دستکاری بازار نماد معاملاتی ولشرق حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ متوقف می‌گردد.
۳- دبیرکل انجمن تولیدکنندگان لوازم‌خانگی از صادرات ۱۷۵ میلیون دلاری لوازم‌خانگی تا پایان مردادماه امسال خبر داد و گفت: روسیه بازار جدیدی برای فعالان صنعتی کشورمان است که می‌تواند به ارتقای صادراتی شرکت‌ها کمک کند.
۴- از هلدینگ‌های بزرگ سرمایه گذاری خبر می‌رسد که ظرف همین چند روز آینده حمایت این هلدینگ‌ها از سهام زیر مجموعه شان به طور جدی آغاز می‌شود که یکی از مسیر‌های اصلی این حمایت، انتشار اوراق اختیار فروش تبعی به معنای تضمین سود برای سهامداران است تا هلدینگ‌ها نشان دهند به ارزندگی سهام خود اطمینان دارند.
۵- احسان خاندوزی وزیر محترم امور اقتصاد و دارایی کشور و مجید عشقی رییس سازمان بورس اوراق بهادار به منظور گفتگو درباره پاره‌ای از موارد مربوط به بازار سرمایه در مجلس دعوت به عمل آمده است. این جلسه در روز سه شنبه ۱۴۰۱/۷/۱۲ در ساعت ۱۴ برگزار خواهد شد.
۶- شرکت توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان با نماد حپارسا از افزایش نرخ حمل ونقل از ۲.۷۸۳ ریال به ۳.۹۴۶ ریال خبر داد.
۷- صالح آبادی، رئیس‌کل بانک مرکزی: نتایج آزادسازی ۷ میلیارد دلار طلب ایران در روز‌های آینده بصورت عملی مشاهده می‌شود.
۸- نماد معاملاتی شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس (تپسی ۱) روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ در بازار دوم فرابورس ایران بازگشایی خواهد شد.
۹- ثاباد تغییر صنعت از گروه انبوه سازی، املاک و مستغلات به گروه هتل و رستوران
۱۰- ۳۵ دستگاه کامیون کشنده FAW CA۴۱۸۰ متعلق به شرکت سیباموتور ۱۲ مهر روی تابلوی عرضه می‌رود. این خودرو‌ها که در ۱۲ آذر (یعنی دو ماهه) تحویل خریداران می‌شود، با قیمت پایه ۲۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال (معادل ۲ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان) در بورس کالا عرضه میشود.

منبع: نبض بورس

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل